• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik gooide snel de rest van mijn brood weg en ging weer zitten aan de tafel waar ik met een paar andere leraren aan het praten was en ik keek even opzij naar een tafel waar Amy zat. Toen ik weer opnieuw keek waren er al twee weg gegaan en ik zag Amy nog snel naar me glimlachen of dat dacht ik en lachte snel terug. Ze liep weg naar de gang en ik overwoog om haar achterna te lopen maar ik besloot om nog even te blijven zitten, ik nam een slok koffie en voelde de hitte in mijn keel branden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ben ook even weg]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Oke*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam knikt en hij zegt dan: 'Sounds good,' en hij lacht. Ik kan zijn hand nu niet beet houden door die vervloekte krukken, maar ik moet het er maar mee doen. Ik glimlach naar hem en zeg: 'Well, lets go.' en ik begin met krukken. Ja, ja dat klopt, ik maak er gewoon een werkwoord van. Ik heb eigenlijk geen idee welke richting het op is maar mijn richtingsgevoel zegt dat we naar links moeten, dus die kant ga ik ook op. En gelukkig laat mijn richtingsgevoel me niet in de steek en al snel komen we bij de tuin uit. Van alle kanten kan de zon komen en ik snuif de frisse buitenlucht op. Dan kruk ik door naar een iets wat afgelegen bankje, zo kunnen Cam en ik met zijn tweeën zijn. Ik klop naast me op het bankje en zeg dan: 'Kom je naast me zitten?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik kan nog heeeeeeel even blijven ^^ totdat mijn moeder thuis komt.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Yessh c: wat ga je dan doen..??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Mieppp... Boodschappen, langs de bieb en dan weer naar huis ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Ahaa leuk zeg :Y) hehe ^^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    We beginnen te lopen of nouja ik ben aan het lopen en Alice aan het Krukken en we gaan opeens naar links, ik wist niet zeker of het de goede weg was maar ik volgde Ally maar. We komen na een tijdje aan in de tuin en ik zie meteen grote, kleurrijke bloemen. Ik voel de warme zonnestralen en ik zie dat Alice naar een bankje krukt en ik blijf nog even staan 'Kom je naast me zitten?' vraagt ze terwijl ze naast zich op het bankje klopt en ik knik lachend. Ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten en draai mijn hoofd naar haar toe zodat ik haar kan aankijken en lach naar haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ben er weer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik rits mijn tas open en begin te zoeken naar mijn mobiel. Ik vis hem eruit en ga op de trap zitten. Ik druk op het groene hoorntje en wacht geduldig af tot mijn moeder opneemt.
    'Met Natalie?'
    'Hoi mam.'
    'Amy!' Ik grinnik om de enthousiaste reactie van mijn moeder.
    'Hoi mam.' Ze lacht nu ook.
    'Hoe gaat het?'
    'Goed. Het is hier super.'
    'Mooi.' Ik zwijg even.
    'Wat is er?' Mijn moeder zucht.
    'Ik mis je. Je vader is weg en ik zit hier een beetje eenzaam in dit grote huis. Het valt me nu pas op hoe graat ie is.' Ik grinnik.
    'Je komt er wel overheen. Bel je toch je vriendinnen? In de vakanties kom ik naar huis. Echt!'
    'Kan ik in het weekend langskomen?' Ik denk even na. 'Alsjeblieft Amy,' smeekt ze. Ik lach. 'Oké goed, goed.' Er klinkt een kreetje aan de overkant. 'Heb jij nog iets van Luke gehoord lieverd?' Ik frons even mijn wenkbrauwen.
    'Nee hoezo?' Mijn moeder zwijgt.
    'Mam?' Ik hoor een zucht. 'Hij valt je vader en mij een beetje lastig. Als hij jouw lastig valt bel je me, toch?' Ik zwijg even verbaasd. 'Waarmee dan? En ja doe ik,' lieg ik. Mijn moeder zwijgt. 'Ik weet dat je liegt schat.' Nu is het mijn beurt om te zwijgen. 'Je verteld me nooit iets over dat soort dingen!' 'Niet waar!' Een stilte volgt. Beidde wisten we dat ik loog. 'We bespreken dit nog wel als je langskomt, goed?' Ik hoor een instemmende ja. 'Dag mam.' 'Doei Amy.' Ik zucht en kijk om me heen. Ik tik met mijn hak op de grond en een verveelde zucht verlaat mijn mond.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 17:08 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik pak mijn flesje water en beslis om alvast naar het lokaal te gaan om nog wat te oefenen en wat voorbereidingen te doen, ik loop met grote passen te zaal uit en neem nog een slokje van mijn water en kijk even om me heen. Ik hoor een soort van getik en ik kijk even om de hoek en zie Amy op de trap zitten en glimlach even kort. Ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten "Goedemorgen" zeg ik lachend en kijk haar even aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Een stem haalt me uit trans. Ik kijk op en zie Jamie naast me zitten. 'Goedemorgen,' glimlach ik terug. Ik berg mijn mobiel die ik in mijn hand heb op in mijn tas en merk dat ik nog steeds aan het tikken ben met mijn voet. Vlug stop ik daarmee en glimlach. Ik ga met mijn hand door mijn haar en kijk hem aan. 'Kom je me met toeval tegen of niet?' Ik kijk hem grijnzend aan en leun opzij tegen de muur aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Toevallig wel eigelijk, ik was op weg naar de dans zaal" zeg ik en wijs naar de gang en glimlach nog eventjes. Ik haal een hand door mijn haar en zucht zachtjes, ik was echt zo moe.. "En jij,, wat doe jij hier dan" vraag ik en leun de andere kant op om haar wat beter aan te kijken en vouw mijn armen over elkaar terwijl ik faal om nog een gaap te onderdrukken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.