• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Oké hahaha. Moet je dat veel doen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Good job girl ^^ proud of you :'D]

    Alice 'Ally' Parker
    Als Cam zegt dat we dan maar in een gang of in de tuin moeten slapen. 'Goed idee. Dan lijken we of kampeerders of zwervers.' en ik kijk even naar hem. 'Maar als het met jou is, dan is het niet erg.' en dan kijk ik weer weg. Maar als Cam weer naar mij kijkt kijk ik ook weer naar hem. De blos van zijn wangen is weg. 'Aaawwwwwhhhhh,' zeg ik dan. 'De schattige blosjes zijn weg.' en ik doe alsof ik teleurgesteld ben. 'Moet ik dan maar nog meer complimentjes geven om je weer te laten blozen.' en ik glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    * Thanksss <33 en ja gewoon producten in de schappen leggen haha c: maar mijn kleding is echt verschikkelijk rood staat me gewoon echt niet x___x oh en ik ga zo eten ^^ en daarna ga ik naar een soort indische markt in het dorp x__x mijn moeder wilt een soort familie tripje doen ofzo*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Hahah, veel plezier. Ik ben vanaf 15.00 weg tot ik denk ongeveer 19.00 half 8. Kan je nog wel een keer reageren met Jamie?:) Maar veel plezier hahah!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Ja ik heb nu heel snel even dus zal ik ook nog even met Cammie reageren als ik heel snel type c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach naar haar "Ja zolang ik maar bij jou ben" zeg ik lachend en speel met een plukje haar. 'Aaawwwwwhhhhh,' hoor ik haar opeens zeggen 'De schattige blosjes zijn weg.' en ze doet een beetje teleurgesteld 'Moet ik dan maar nog meer complimentjes geven om je weer te laten blozen.' ik grinnik en schud mijn hoofd "Nee dat hoeft dus niet" zeg ik lachend en bijt even op mijn lip en druk nog een kusje tegen haar lippen en nog een tegen haar mondhoek "Hoelang zitten we hier eigenlijk" vraag ik opeens aan haar terwijl ik mijn hoofd weer even bij haar wegtrek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Nikolai Parker
    Ik zuchtte en liep naar mijn tas en rommelde er een beetje in, ik trok mijn trui eruit en trok hem over mijn hoofd, ik pakte mijn sigaretten en ik keek even naar haar terwijl ze ging dansen en liet mijn blik weer naar de grond dalen "Ik ga roken" zeg ik en loop dan de zaal uit en met grote passen naar buiten. Ik stuif even de frisse lucht op voordat ik een sigaret op steek en en paar trekjes neem. Ik moest gewoon even weg daar en slik even terwijl ik nog een trekje neem en laat de rook over mijn longen rollen en blies het snel weer uit, wat een nare gewoonte eigenlijk en gooi de peuk snel weg.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Ja, is goed,' zeg ik vlug. Ik kijk hem even na, maar dans dan gewoon weer verder. De adrealine stroomt door me heen. Ik ga over op de passen die Jamie me heeft geleerd en stop dan. Ik start het lied overnieuw. Oké, wat ging ik Julie leren? Ik dacht na en begin met iets. Ik twijfel even en doe het opnieuw. Ik besluit iets anders te doen en verzin weer iets nieuws. Ik zucht en laat me op de grond vallen. Ik let niet op en vang me op met mijn armen. Een pijnsteek gaat door me heen. Ik bijt op mijn lip en kijk naar de wond op mijn arm. Ik ga recht zitten en haal het verband er voorzichtig van af. Het zag er vies uit. Ik kijk vlug weg en doe het verbandje er weer om heen. Ik kijk naar mezelf in de spiegel. 'Amy je hebt alles weer aardig verkloot,' mompel ik tegen mezelf.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Facetious schreef:

    [Okéé, als ik wat later reageer, dan spijt het me xd Ik moet iemand pesten door hem berichtjes te sturen :3]

    William Jake O'Donnel

    Ik verplaatste mijn hand naar haar nek en verkende haar mond.
    Na een minuutje verbrak ik de kus en plaatste nog een zacht kusje op haar mondhoek.
    Mijn handen verplaatste ik naar haar heupen, terwijl ik haar gezicht even bekeek.
    Ik lachte zachtjes toen ik naar het water keek en keek terug naar haar.
    "Hye, I, kinda, sorta, fell in love with You, oké, bye" zei ik zachtjes tegen haar oor.

    Chàrline
    Ik grinnikte.
    ''Weet ik,'' zei ik zachtjes, en bracht mijn mond bij zijn oor. ''En dat is wederzijds,'' zei ik op zachte fluistertoon, en drukte er een zacht kusje in zijn nek achteraan.
    Ondertussen pakte ik éen van zijn handen vast.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jamie Alexander Cooper
    Ik borg mijn sigaretten weer op en liep snel naar de kantine om nog een flesje drinken te kopen en bedankte snel het meisje bij de kassa en liep toen langzaam weer naar de dans zaal. Ik duw de deur weer open en laat hem gewoon open ik was op dit moment niet van plan om Amy nog te kussen of iets anders en leg het flesje drinken in mijn tas samen met mijn sigaretten. Ik wist dat ik het misschien wel moest laten gaan maar als nog. Ik ga op de grond zitten en begin weer in mijn boekje te krabbelen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik kijk hoe Jamie naar binnen loopt en gewoon weer verder gaat. Ik zucht en kijk weer weg. Ik bijt zwijgend op mijn lip en staar in de spiegel naar mezelf, maar besef niet wat ik zie. Ik staar eigenlijk gewoon dromerig voor me uit. Ik had alles weer verpest. Ik had het Will nooit moeten vertellen, maar ik had de waarheid verteld en dat was toch altijd zo goed? Waarom had ik er dan nu zoveel spijt van? Ik had moeten liegen. Staalhard moeten liegen, maar nee, dat had ik weer niet gedaan. Ik sta op en loop naar mijn tas. Ik ga ernaast zitten en staar weer een beetje naar de inhoud. Ik kijk naar buiten en zucht. Ik kan wel janken, maar doe het niet. Dat had ik al gedaan en ik had geen zin om weer te huilen. Ik sla mijn ogen neer en kijk naar de grond. Ineens had ik behoefte aan zingen. Vroeger deed ik dat vaak genoeg. Mijn moeder vond dat ik een mooie stem had, maar ik geloofde dat zelf niet. Ik deed het meer voor mezelf. Zachtjes begin ik te zingen, terwijl ik naar buiten staar. Ik loop naar het raam en laat me daar tegen de muur zakken, terwijl ik naar buiten blijf kijken en nog steeds zachtjes doorzing.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik laat met een zucht het blok weer uit mijn handen vallen en probeer een glimlach op mijn gezicht te krijgen maar het lukt niet zo goed. Ik hoor opeens gezang en kijk opzij en zie Amy zingen ze was best goed eigelijk. Ik haal een hand door mijn haar en sta op en kijk even naar mijn spiegelbeeld. Ik zag er echt slecht uit met wallen onder mijn ogen en zucht ik snap niet dat Amy eigelijk echt een relatie zou willen met mij ik kijk nog even naar haar.

    *Ik ga even weg naar een soort van indische iets in het dorp tot strakjes <33*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik laat met een zucht het blok weer uit mijn handen vallen en probeer een glimlach op mijn gezicht te krijgen maar het lukt niet zo goed. Ik hoor opeens gezang en kijk opzij en zie Amy zingen ze was best goed eigelijk. Ik haal een hand door mijn haar en sta op en kijk even naar mijn spiegelbeeld. Ik zag er echt slecht uit met wallen onder mijn ogen en zucht ik snap niet dat Amy eigelijk echt een relatie zou willen met mij ik kijk nog even naar haar.

    *Ik ga even weg naar een soort van indische iets in het dorp tot strakjes <33*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik hoor iets vallen en kijk opzij. Ik zie dat Jamie mij ook aankijkt. Vlug kijk ik weer naar buiten. Ik kijk hem weer aan en zag dat hij even een blik wierp in de spiegel en daarna weer naar mij kijkt. Ik stop met zingen en ga zo zitten, dat ik hem aankijk. 'Wat is er?' Vragend kijk ik hem aan. 'En vrijdag gaat niet meer door, toch?' Ik bijt op mijn lip en kijk hem aarzelend aan. Het antwoord was logisch. Tuurlijk gaat het niet meer door. Ik had zijn werk op het spel gezet...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Topic 9.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †