• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    *Wow geen idee wat ik nu moet gaan typen met Cammie ^^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [je kan ook reageren met Jamie:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    William Jake O'Donnel

    "Wel" begon ik grijnsend, "Voor mij iets dat iets slechts, want nu heb ik iets gedronken dat ik niet lost, maar ook weer iets goeds omdat-".
    Moest ik nu gaan zeggen dat het een positief iets is omdat ik dan zeker wist dat Chàrline iets voor me betekende ?
    Ik beet zachtjes op mijn lip terwijl ik naar mijn bord keek.
    "Welja, voor jou is dat zeker een goed iets, om dezelfde reden dat het bij mij iets goed is" glimlachte ik toen.

    MoccaSins schreef:
    *Wow geen idee wat ik nu moet gaan typen met Cammie ^^*


    [Thsjaaa :Y) break it or make it ^^ doe wat je denkt dat goed is :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chàrline
    Toen hij abrupt zijn zin verbrak, keek ik hem met samengeknepen ogen aan.
    Nadat hij zijn zin had afgemaakt, trok ik een wenkbrauw op.
    ''Wat wou je zeggen?'' vroeg ik hem schijnheilig, en keek hem aan. Het mocht dan wel ochtend zijn, maar zó dom was ik nou ook weer niet.
    Mijn mondhoeken krulden omhoog toen ik hem nieuwsgierig aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Thsjaaa :Y) break it or make it ^^ doe wat je denkt dat goed is :Y)]


    *Wow best anwser eveeerrr :Y) ik zal even kijken ^^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    "Ok dan, dat is aardig van je" zeg ik met een glimlach en ga weer staan om mezelf even uitterekken en kijk even naar haar "Nouja ik ga dan maar de les voorbereiden denk ik" zeg ik uiteindelijk maar en lach even kort.
    Ik haal even snel mijn Iphone uit mijn zak om even te kijken hoelaat het is en kijk dan weer naar Amy "Dan zie ik je straks wel weer waarschijnlijk" ik glimlachte en keek nog even naar haar om te kijken wat ze ging zeggen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik knik en sta ook op. 'Is het goed als ik me nu omkleed en dan ook kom? Ik heb namelijk niet zoveel te doen op dit moment.' Ik bijt aarzelend op mijn lip en steek mijn handen in mijn broekzak. Vragend kijk ik hem aan en beweeg met mijn voet wat heen en weer. Ik buk om mijn tas te pakken en ga weer recht op staan. Zou hij durven weigeren? Het is logisch dat hij zijn les alleen wilt voorbereiden. 'Ik snap als het niet handig uitkomt.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik legde mijn hand even op haar bovenbeen en mijn andere hand op de bovenkant van de leuning van het bankje en kus haar gewoon door. Mijn gedachten vliegen even naar vroegere vriendjes van Ally, ik wist niet waarom ik eraan dacht aangezien het me alleen maar meer jaloers maakte dus verdrong ik snel die gedachte en richtte me weer op dat ze nu mijn vriendin was en ik haar mocht zoenen en haar hand mocht vasthouden in het openbaar. Ik haal mijn lippen heel even van de hare af en geef haar een paar kleine kusjes in haar nek voordat ik ze tegen haar lippen aanzet.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik dacht even na en krabde even op mijn achterhoofd het was eigenlijk geen goed idee maar ik knikte uiteindelijk toch maar. "Ik zie je zo dan oke.? Het valt een beetje op als we zo vroeg daar met zijn tweeën heen gaan" zeg ik vlug en glimlach half naar haar voordat ik alvast naar de zaal loop waar ik mijn spijkerbroek inruil voor een jogging broek en laat me zuchtend tegen de muur zakken en wacht tot Amy komt.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Aaaahhhhh zo cuuuttte! Cam is echt een cutie ^^]

    Alice 'Ally' Parker
    Zijn hand ligt op mijn bovenbeen. En we zoenen zachtjes verder. Hij haalt zijn lippen van die van mij en even kijk ik vragend naar hem maar dan geeft hij me een paar kleine kusjes in mijn nek die me een warm gevoel geven en een beetje kriebelen. En dan drukt hij zijn lippen weer op die van mij. Met mijn hand die op zijn borstkas ligt teken ik cirkeltjes en dan open ik zachtjes mijn mond en strijk met mijn tong langs zijn onderlip. Een moment ben ik bang dat hij zal weigeren, maar zal hij dat doen? Ik weet het niet maar ik hoop van niet in iedergeval.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    William Jake O'Donnel

    Ik keek beschaamd naar mijn handen en boog weer voorover, naar haar oor.
    "Het is positief omdat ik dan zeker weet dat je iets voor me betekend" fluisterde zachtjes waarna ik mijn hand losmaakte en rond haar middel legde.

    Amy Michels

    Ik loop vlug naar de meisjeszaal om mijn danskleren aan te doen. Ik trek mijn gympen aan en loop dan richting mijn kluisje. Glimlachend pak ik mijn tas eruit en sluit mijn kluisje weer. De weg vind ik nu al veel gemakkelijker. Ik open de deur en leg mijn tas weer in een hoek. 'Hoi,' glimlach ik naar Jamie en ga op de grond zitten. Mijn schoenen verwissel ik weer. Ik ga tegen de muur zitten en kijk Jamie aan. 'Ik zal je niet storen,' grinnik ik. Ik rek me even uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    * c: yeaah cuteness <3 ^^ Cammie and Ally sitting in a tree K-I-S-S-I-N-G hehe ^^*

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel haar hand over mijn borst gaan en ik kan het niet inhouden om even tegen haar lippen aan te glimlachen, na een tijdje voel ik opeens hoe ze haar mond wat openend en met haar tong langs mijn onderlip strijkt. Ik wou grinniken maar het ging niet echt en ik opende mijn mond gewillig en mijn tong vond de hare terwijl ze liefdevol om elkaar heen draaide (Hehe o__o) ik legde mijn hand op haar wang en streek een beetje met mijn duim eroverheen, met mijn andere arm legde ik rond haar middel en trok haar zachtjes wat dichter tegen me aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.