• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik lach. 'Moe?' Ik glimlach even. 'Ik was net aan het eten met wat vrienden, alleen aangezien het twee stelletjes zijn gaat dat nogal vervelen met hun gedoe. Dus ben ik hier gaan zitten en mijn moeder gaan bellen,' lach ik en gaap ook. Die actie van gister avond was nou niet echt het slimste wat er kon gebeuren. Ik trek mijn shirt weer goed en kijk even naar mijn hakken. Dan werp ik vlug een blik op mijn horloge en bedenk me dat ik me nog om moet kleden. De stress van zonet laat ik weer wegzakken. Jamie zat toch ook nog naast me?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Ik kijk opzij en zie dat Cam al naar mij kijkt. We lachen naar elkaar en bedenk me dat we misschien wel perfect zijn samen. In mijn ogen perfect dan, want daar verschilt iedereens mening toch wel over. Ik draai me naar Cam toe met mijn lichaam en zit met 1 been half op de bank en mijn pijnlijke voet been hangt gewoon naast het bankje. 'Cam, weet je dat ik heel blij ben dat ik je ken.' en ik druk mijn lippen zacht op die van Cam. 'Ik hou van je. Dat weet je toch,' prevel ik tegen zijn lippen. En ik kus hem weer. Daar heb ik behoefte aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Ik ben echt doodop" zeg ik en laat mijn armen langs mijn zij hangen en luister naar haar 'Ik was net aan het eten met wat vrienden, alleen aangezien het twee stelletjes zijn gaat dat nogal vervelen met hun gedoe. Dus ben ik hier gaan zitten en mijn moeder gaan bellen,' zegt ze en ik grinnik weer "Goed gedaan" lach ik en schommel wat heen en weer zodat ik wat lekkerder zit "En jij waarom ben jij zo moe" vraag ik als ik haar zag gapen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Ja, goed he,' grinnik ik. 'Maar ze zijn wel aardig hoor,' grinnik ik weer. 'En ik ben moe omdat ik s' avonds laat nog allemaal dingen heb geregeld. Iemand had nogal moeite met iets van de meiden, en haar beste vriend of tewel vriendje zit ook op deze school en zij heeft haar enkel geblesseerd, dus heb ik even die jongen gehaald.' Ik glimlach en kijk Jamie aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik zie hoe Ally wat draait zodat ze met haar goede voet op het bankje zit en ik kijk haar weer even glimlachend aan, 'Cam, weet je dat ik heel blij ben dat ik je ken.' zegt ze en ik voel haar lippen op de mijne, 'Ik hou van je. Dat weet je toch,' zegt ze tegen mijn lippen aan en drukt ze er dan weer tegen aan. Ik glimlach en knik voordat ik haar zachtjes terug kus.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Hij knikt en glimlacht en daar ben ik blij om, dan voel ik dat hij me zachtjes terug kust en ook daar ben ik blij mee. Ik leg een hand op zijn borstkas en de andere ligt op het bankje. Al mijn momenten met Cam schieten door mijn hoofd en de kus wordt intenser. De keer dat Cam en ik zijn gaan varen, of toen we naar de dierentuin gingen. Cam werd daar achterna gezeten door kleine kinderen, wat ik best kan begrijpen aangezien hij zo knap is. De keer dat we gingen kamperen met vrienden en dat we heel de nacht met z'n alle waren opgebleven, uiteindelijk bleven Cam en ik over omdat de rest tegen 7 uur 's ochtends in slaap waren gevallen. Alle momenten schieten door mijn hoofd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hello, is er nog iets tegen Chàrline/Sam gezegd?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    [Is Chàrline al weg of zit ze nog steeds bij Will ?]

    [Zit nog steeds bij Will geloof ik]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne



    [H4RRY5TYLE5 --> Facetious.]
    William Jake O'Donnel

    Ik lachte zachtjes en haalde mijn schouders op, "Ik lust geen appelsap" grinnikte ik.
    Ik wreef zachtjes met mijn duim over haar bovenbeen terwijl ik verderat.
    Wel, 1 ding was zeker. Of nee 2. Dit eten was helemaal zo slecht nog niet, en Chàrline was het schattigste en leukste meisje dat rondliep op de wereld.

    Chàline
    Ik keek hem met een lichte frons aan.
    ''Waarom drink je het dan?'' grinnikte ik, en nam een slokje van mijn Jus d'orange.
    Mijn eerste croissantje had ik inmiddels op, en begon nu aan mijn tweede.
    Mijn hand rustte nog steeds op die van hem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    Ik grijnsde en boog voorover naar haar oor zodat alleen zei hij kon horen.
    "Ik was het vergeten, omdat jij me afleidt" fluisterde ik zachtjes waarna ik een zacht kusje op haar oor drukte.
    Ik keek haar nog even glimlachend aan voordat ik mijn eten verder opat.

    *ben even weg*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Okaaaaay ^^ zie je dadelijk wel weer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chàrline
    Ik giechelde even, en keek hem aan.
    ''Is dat positief of negatief?'' vroeg ik hem plagend om vervolgens mijn glas op te drinken.
    Ik verstrengelde mijn vingers met de zijne, met de hand die op mijn bovenbeen lag.
    Met mijn vrije hand streek ik een paar plukjes haar uit mijn zichtsveld, en ik keek Will grijnzend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''