• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [allright ^^ ik ga even wat eten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *c:*

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik even en knik instemmend "Klinkt goed, gewoon met zijn tweeën" zeg ik en sluit mijn ogen even kort en legde mijn handen over mijn oren om het geluid te verminderen, want mijn hoofd stond op ontploffen. Mijn hoofd bonkte en ik zuchtte zachtjes voordat ik weer recht ging zitten en me probeerde te concentreren op alleen het geluid aan onze tafel. Ik keek af en toe nog even naar Ally voordat ik me even naar Amy wendde die er nogal alleen uit zag. "En Amy heb je al iets leuks zien rond lopen" vraag ik lachend en kijk haar even aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Wat?' Ik kijk geschrokken en verbaasd op. Ik had totaal niet meer opgelet. Vaag had ik zijn vraag gehoord. 'het eten was wel lekker ja,' zeg ik. Ik kijk hem en Alice vragend aan. 'Dat vroeg je toch?' Ik glimlach voorzichtig omdat ik het niet zeker wist. Ik ga met mijn hand door mijn haren en kijk Cam weer aan. 'Het croissantje was in ieder geval lekker,' grijns ik en kijk van Cam naar Alice en van Alice naar Cam.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik even "laat maar zitten" zeg ik uiteindelijk maar en kijk even naar Amy en dan weer naar Alice en dan weer naar Amy. "Heb je eigenlijk al gedanst.? In een les bedoel ik" vraag ik uiteindelijk ik wist verder niet echt wat ik moest vragen. Ik neem een slokje van mijn drinken en haal nonchalant een hand door mijn haar en leun achterover in mijn stoel en glimlach.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 15:16 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Amy had haar gedachten er duidelijk niet bijgehouden. Wat ik ook best kan begrijpen. Volgens mij is het best alleen als je in je eentje bij twee koppels zit. En ik bijt even op mijn lip. 'Heb je eigenlijk al gedanst? In les bedoel ik.' vraagt hij. En ik merk dat hij door zijn gespreksstof begint heen te raken. Cam haalt weer eens een hand door zijn haar, voor de zoveelste keer, en neemt een slokje van zijn drinken en gaat rustig achterover zitten. Hij glimlacht. Ik kijk ook richting Amy, volgens mij wel. Ja, want ze vindt de leraar zo aardig. Jack, Jake... Jamie, dat was zijn naam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    'Ja ik heb al gedanst. We zijn nu al bezig met de choreografie,' glimlach ik. Ik kijk Cam en Ally even aan. 'Maar jullie dus nog niet?' ik glimlach en kijk om me heen. Vanuit mijn ooghoek zie ik Jamie zitten. Ik glimlach even en richt me dan weer op Ally en Cam. 'Maar hebben jullie noggeen les gehad of zijn jullie gewoon niet gegaan?' Ik kijk ze vragend aan en glimlach weer. 'En mijn aanbod dat jullie in het weekend langs kunnen komen bij mijn apartament staat nog steeds.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    "Ja wij hebben ook al les gehad of nouja na een tijdje zijn we gewoon weg gegaan en niet meer terug gekomen" zeg ik lachend en leg mijn armen over elkaar terwijl ik een beetje afwezig om me heen keek en mijn blik weer richtte op Amy om te kijken of ze nog zou reageren. Maar ik voelde mijn telefoon trillen in mijn broekzak en pakte hem snel om te kijken wie het was en ik zag 'Pap' staan ik denk even na en druk dan op negeren omdat ik nu niet heel erg veel zin had om met mijn vader te praten op dit moment.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik vraag me af over welk aanbod ze het heeft als ik zie dat Cam een telefoontje weigert. Hoogste tijd om te gaan denk ik. 'Ik ben klaar met eten, dus ik hinkel even naar de slaapzaal terug om nog wat te pakken.' zeg ik met een glimlach. 'Ga jij mee of blijf je nog even hier?' vraag ik aan Cam. Ik sta op en gooi mijn afval weg. Ik loop nog steeds niet goed en mijn voet doet ook nog steeds pijn. Ik wil ook terug naar de slaapzaal om die verdomde krukken te pakken. Ik loop terug naar de tafel en blijf daar staan. Ik kijk vragend naar Cam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik grinnik even. 'Zouden ze niet heel blij mee zijn...' ik glimlach en kijk dan verbaasd van Alice naar Cam en van Cam naar Alice. Had ik iets gemist? Wie had gebeld? Ik ga weer met mijn hand door mijn haar en zet een glimlach op mijn gezicht. 'Ga maar hoor. Ik zie jullie vanmiddag wel weer.' Ik glimlach nog even en kijk dan zwijgend voor me uit. Die twee gingen zo ie zo iets bespreken. Ik kijk weer om me heen. Mijn blik blijft even bij Jamie hangen, maar wend mijn hoofd dan toch weer af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik knik even naar Amy en zie dan dat Ally opstaat Ik ben klaar met eten, dus ik hinkel even naar de slaapzaal terug om nog wat te pakken.' 'Ga jij mee of blijf je nog even hier?' ik dacht even na "Wat heb je nodig" vraag ik "Anders pak ik het wel anders moet je weer dat hele stuk lopen of nou ja hinkelen" Ik kijk haar even vragend aan en ga zelf ook alvast staan en rek mezelf nog even uit voordat ik naar Alice kijk.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik pak Cam zijn hand beet en zeg tegen Amy: 'Tot later,' maar haar aandacht is al weer weg. Ik volg haar blik en zie haar naar een leraar kijken. Wacht eens even, is dat Jamie niet? Dan trek ik Cam mee en loop met hem de zaal uit. Het lopen doet pijn maar dat geef ik niet toe aan Cam. 'Ik ga die rotkrukken halen,' zeg ik dan. Ik ben koppig, erg koppig. We komen bij de slaapzaal aan en ik duw de deur open. Ik laat Cam zijn hand los en strompel naar mijn bed. Daar pak ik de krukken en kijk Cam aan. 'Vervloekte krukken,' zeg ik dan. En ik kruk naar Cam toe. 'Zullen we naar de tuin gaan?' vraag ik dan glimlachend aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet gaan, adios amigo's <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Ciao chicka <33*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    En zo zat ik alleen met Will en Charline. Ik sta op. 'Ik ga,' deel ik mee en pak mijn tas. Ik loop naar de kassa en betaal een flesje water. Ik zucht en leun even tegen een muur aan. Waar moest ik nu heen? De lessen begonnen nog niet en tja... Cam en Ally waren weg en ik gunde Will en Charline ook wat tijd samen. Misschien moest ik mijn moeder maar gaan bellen. Dat was wel zo aardig. Ik ga weer recht staan. 'Doei,' roep ik naar Will en Charline. Even zwaai ik lachend en loop dan opgewekt richting de gang. Net zoals vanochtend. Ik had zin om mijn moeder te bellen. Ik had behoefte aan haar stem. Even kijk ik Jamie aan, glimlach naar hem, zoals iedereen gewoon vriendelijk naar elkaar doet en kijk dan weer voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ally pakt mijn hand en zei gedag tegen Amy "Later dan maar" zeg ik er nog achter aan voordat Ally me mee trekt de zaal uit, en ik kan zien dat het lopen haar pijn doet maar ik kan waarschijnlijk toch niks zeggen dus loop ik achter haar aan. 'Ik ga die rotkrukken halen,' zegt ze en we zijn nu dichtbij de zaal, ze laat mijn hand los en loopt naar binnen. Ze pakt haar krukken en komt weer naar me toe 'Zullen we naar de tuin gaan?' vraagt ze met mijn favoriete glimlach van haar en ik knik "Sounds good" lach ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.