• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alice 'Ally' Parker
    'Uhm.. Ja ik weet niet of dat nog een goed idee is..' zegt hij met een grimas. 'Thomas komt ook dit weekend voor je weet wel die jaarlijkse brunch van mijn familie.' nu is Cam echt kil. 'Dus we kunnen vast wel een andere keer gaan.' en hij onderneemt een miserabele poging om vrolijk te lijken hierna. Ik zucht even en pak Cam zijn hand. 'Als het een familie brunch is, dan hoor jij daar ook bij.' en ik kijk Cam aan. 'En anders ben ik er om je te steunen, ik mag toch zeker wel mee naar de brunch aangezien wij nu wat met elkaar hebben,' plaag ik hem. En ik kijk hem lief glimlachend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik kijk ze even glimlachend aan. En ook hier kon ik me er niet mee bemoeien. Ik sta op en gooi al mijn spullen op het dienblad. Dan loop ik naar de prullenbak en gooi het erin. Ik zucht en werp voor de zoveelste keer een blik op mijn horloge. Ik bijt op mijn lip en loop terug naar de plek, waar ik mijn dienblad vandaan had. Ik kijk even aarzelend naar mijn tafel en blijf even besluitloos staan. Dan zucht ik en trek even mijn shirt recht. Ik hoor mijn hakken weer tikken, terwijl ik terug loop naar de tafel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik wou eigelijk gewoon echt niet gaan, ik zou liever gewoon mijn middag met Alice doorbrengen dan mijn familie. "Ze zullen me echt niet missen" zeg ik maar en probeer om er onder uit te komen, ik maak mijn hand los van de hare en richt me weer tot mijn drinken. Ik zou graag mijn ouders weer willen zijn, maar de hele familie kon ik echt niet bij hebben ik zucht en zet mijn kaken op elkaar. Ik draai me nog even naar haar toe "Alice je wilt echt niet hierbij zijn ik kan je garanderen dat als we wel zouden gaan alleen maar drama gaat gebeuren" zeg ik tussen mijn tanden door en neem nog een slok drinken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik zucht even en kijk weg van Cam. 'Oke, wat jij wilt,' zeg ik dan. En ik kijk terug naar Cam. 'Als jij niet wilt gaan, dan gaan we niet.' en ik glimlach kleintjes. Tuurlijk, ik ben veel liever alleen met Cam, maar bij dit soort familie dingen.. Thsjaa.. Cam en ik denken daar gewoon anders over. Ik kijk weer de kantine in die een stuk voller is dan voorheen. Het is nu ook half 10 dus dat is logisch. Een normalere tijd dan 5 over 9 's ochtends. Ik kijk weer terug naar Cam en zucht weer even. 'Ik besteed liever mijn tijd met jou dan met je hele familie,' zeg ik dan glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach naar Alice en zucht even, gelukkig hoeven we nu niet meer te gaan "En ik besteed mijn tijd liever met jou" zeg ik grijnzend en kijk de zaal rond waar al een stuk meer mensen zijn. "Ik zal mijn moeder straks wel bellen dat we niet komen" zeg ik met een kleine glimlach en geef haar nog een klein kusje tegen haar lippen.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 11:42 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    [Mijn topics.]

    Alice 'Ally' Parker
    Ik glimlach naar hem, en mijn glimlach wordt groter als hij een klein lief kusje op mijn lippen drukt. 'Doe haar dan wel de lieve groeten van mij hè?' zeg ik glimlachend. Ik kijk naar het vertrouwde gezicht van mijn beste vriend. Mijn vriendje. Mijn alles eigenlijk. 'En als je moeder vraagt waarom we niet komen... Geef mij dan maar de schuld ofzo. Dat we iets met mijn voet moeten? Naar het ziekenhuis ofzo.' en ik kijk weg van Cam. De enige reden dat Cam niet naar de brunch wil is omdat Thomas er is. Ze kunnen echt niet op schieten met elkaar, ik denk eerder dat ze elkaar wel kunnen schieten. Ik zucht even. 'Laat deze dag snel voorbij gaan,' zeg ik zuchtend. 'Dan kan ik morgen weer dansen.' en ik kijk met een plagende blik naar Cam. 'Alhoewel, ik heb nu wel een dag samen met jou.. Laat de dag toch maar wat minder snel om gaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik laat me weer op een stoel vallen en tik met mijn nagels op de tafel. Ik hoor het gesprek van Alice en Cam half. Ik zucht en kijk rond. Wat zou ik in het weekend gaan doen? Waarschijnlijk het gebruikelijke. Bellen, shoppen, dansen, eten, slapen, dansen. Ik zucht en kijk naar Will en Charline. Even overspoelde iets eenzaams me, maar dat duwde ik weer weg. ik had toch gewoon goede nieuwe vrienden nu?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik even "Ik ga helemaal niks zeggen dat het jou schuld is, als ze er naar vraagt zal ik gewoon eerlijk antwoorden" zeg ik vastberaden. En kijk naar Ally, haar vertrouwde gezicht die ik al jaren ken, en me door en door kent, ik kan het niet tegen houden dat mijn lippen omhoog krullen en een grote glimlach op mijn gezicht zetten. Ik pak voorzichtig even haar hand vast en fluister nog een keer in haar oor dat ik van haar hou.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik zie dat Amy een beetje afwezig is, en merk dat ik eigenlijk alleen maar even bezig was met Cam. 'Ik ga helemaal niks zeggen dat het jou schuld is, als ze er naar vraagt zal ik gewoon eerlijk antwoorden.' en ik zie vanuit mijn ooghoeken dat hij naar me kijkt. Ik zie dat er een grote glimlach op zijn gezicht verschijnt en dan kijk ik ook richting Cam. Ik kan bij Cam eigenlijk bijna nooit wat doen dan gewoon terug glimlachen. Hij pakt mijn hand en fluistert dan in mijn oor dat hij van me houdt. Het kietelt een beetje dus lach ik zachtjes. Dan kijk ik Cam aan en zeg zachtjes, met mijn gezicht vlak bij die van hem, 'Je weet dat ik ook van jou hou.' en ik kijk hem liefdevol aan. Het gekke is, al die tijd voel ik geen vlinders of zo iets, maar toch hou ik wel van Cam. En vind ik het fijjn als we zoenen en zo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik voel een zoen aankomen bij die twee en sta vlug op. Ik begin ook de andere spullen bij elkaar te sprokkelen en gooi die ook weg. Ik wil weglopen als ik zie dat de appelsap van Will bijna omvalt. Nog net op tijd kan ik hem recht houden en loop vlug weg. Ik gooi alles weg en zucht. Ik kijk even om naar de stelletjes, mijn vrienden en leun tegen de muur aan. Ik pak mijn mobiel en staar er een beetje naar, zonder iets te doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach nog even en druk grijnzend nog een kus tegen haar lippen voordat ik opsta om nog en flesje drinken te pakken en loop weer terug naar te tafel. "Dus wat zullen we gaan doen straks" vraag ik dan maar terwijl ik even naar Alice kijk. Ik vouw mijn handen in elkaar en leg mijn hoofd even op mijn handen, eigenlijk was ik nog steeds een beetje moe en een gaap ontsnapt uit mijn mond. Ik hou mijn blik gericht op Alice en glimlach lieflijk naar haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Demi1309 schreef:
    [mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice 'Ally' Parker
    Hij drukt grijnzend nog een kus op mijn lippen en dan haalt hij drinken, alweer. Ik glimlach in gedachten, zo veel als Cam drinkt, zo weinig drink ik altijd. 'Dus wat zullen we gaan doen straks?' vraagt Cam aan me. En hij kijkt even naar me. Ik denk even na. 'Zolang het met jou is vind ik alles goed.' zeg ik lief glimlachend. Hij gaapt even en kijkt me lieflijk glimlachend aan. 'Misschien iets wat niet te actief is,' zeg ik plagend. Een beetje schuld voel ik wel aangezien hij waarschijnlijk door mij moe is omdat hij uit zijn best kwam voor mij. 'Wat dacht je van naar de grote tuin gaan?' en ik kijk naar Cam. 'Gewoon rustig, mooie omgeving, wij twee.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Ben ff weg meot mijn tas inpakken*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.