• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alice 'Ally' Parker
    Cam zoent me rustig en lief terug, en ik houd mezelf dan ook rustig. En dan voel ik zijn vingertoppen op mijn onderrug op een bloot stukje huid en een aangename rilling trekt door me heen. Hij doet alles rustig en lieflijk en zelf maak ik mezelf ook rustiger. Want anders ben ik bang dat ik spijt krijg van de dingen die ik misschien zou doen omdat mijn hormonen opspelen. Ik stop met kriebelen in zijn nek, zodat ik ook niet hem aanspoor om verder te gaan. Ik weet niet wat ik wil, dus haal ik mijn lippen van die van Cam. 'Ademnood,' zeg ik verontschuldigend. En ik adem even een paar keer diep in en uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel hoe ze stopt met kriebelen en kreeg al het gevoel dat ik hier zou moeten stoppen en het was dan ook geen enkel probleem. Ik trek haar shirt naar beneden en voel hoe ze haar lippen van de mijne haalt, ik glimlach kort. 'Ademnood,' zegt ze verontschuldigend en ik lach weer en doe een klein stapje achteruit om haar wat meer ruimte te geven en zie hoe ze een paar keer in en uit ademt en kijk maar gewoon naar haar. Ik leg mijn handen in mijn nek en adem zelf ook even diep in en uit een paar keer en voel nog een keer aan mijn nek en vraag ik af waar die zuigzoenen nou precies zitten en laat mijn armen weer langs mijn lichaam hangen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Facetious schreef:
    (...)


    William Jake O'Donnel

    "Ik ben niet schattig !" protesteerde ik op een zeurderig stemmetje.
    Ik zag hoe ze ging zitten en begon te grijnsen.
    Ik sloeg mijn armen om haar heen, onder haar knieën door en liep naar het meertje.
    "1-" kwam er halflachend uit mijn mond.

    Chàrline
    ''Nee!'' gilde ik luid, en begon lachend te spartelen.
    ''Will! Née!'' lachte ik, en stompte op zijn borstkas met mijn vuisten.
    Jongens waren etters. Dit was oneerlijk, hij wist gewoon dat hij meer kracht had!
    Ik grinnikte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice 'Ally' Parker
    Cam trekt mijn shirt weer omlaag en we glimlachen naar elkaar. Beiden komen we op ademnood en Cam heeft een stapje achteruit gedaan zodat we meer ruimte hebben. En we kijken elkaar gewoon aan. Cam voelt in zijn nek, 'Als je er nog meer wilt,' begin ik grijnzend mijn zin. 'dan moet je tijdelijk iemand anders vinden.' en ik loop-wankel terug naar het bankje. Dan ga ik languit op mijn rug liggen en neem zo heel het bankje in. Ik doe mijn ogen lachend dicht en zeg dan: 'Oeps, ik neem gewoon heel het bankje in.' en ik vouw mijn handen achter mijn hoofd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    We kijken even en glimlachen naar elkaar en ik laat mijn handen nog even door mijn haar gaan, ik zuchtte ik moest daar toch maar eens mee ophouden dacht ik in mezelf. 'Als je er nog meer wilt,' begint ze opeens met een grijns op haar gezicht 'dan moet je tijdelijk iemand anders vinden.' ik grinnik en schud mijn hoofd "Nee dankje ik denk dat ik het wel red met deze twee" ik grinnik even en ik zie hoe Ally weer naar het bankje loopt en languit gaat liggen. Ze lacht even met haar ogen dicht en ik grinnik even 'Oeps, ik neem gewoon heel het bankje in.' zegt ze en vouwt haar handen achter haar hoofd. Ik lach even kort "Maar waar moet ik dan zitten" vraag ik verdrietig en ga op de grond zitten tegen het bankje aan trek mijn benen op en vouw mijn armen er om heen, ik kijk wat voor me uit terwijl ik af en toe wat blaadjes uit de bomen zie vallen en door de lucht dwarrelen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    Jamie Alexander Cooper
    Ik haalde grijnzend mijn schouders op en lachte naar haar. 'Niet dat ik er problemen mee heb.' zegt ze en drukt haar lippen weer tegen de mijne aan, ze kust me dan even in mijn nek en ik ben blij dat de deur op slot is, aangezien als iemand binnen zou komen dat geen goede gevolgen zou hebben maar op dit moment maakte het me niet echt uit. 'Misschien moeten we maar stoppen met dansen nu,' fluister ze in mijn oor terwijl haar lippen mijn oor raken, een tinteling gaat door mijn lichaam en draai mijn hoofd weer naar haar toe "Wat wil je dan doen" fluister ik terug terwijl ik stop met dansen.


    Amy Michels

    Ik grinnik en haal mijn schouders op. 'Jij bent de hele tijd lekker bezig. Het geeft mij niet echt de indruk dat je wilt dansen,' grinnik ik. Ik kijk hem aan en blijf ook stilstaan, aangezien alleen dansen een beetje moeilijk gaat op deze manier. Ik bijt nadenkend op mijn lip. 'Wat we kunnen doen?' Ik denk na, maar zou het eigenlijk niet weten. 'Nou ja, in dat geval ga ik weer verder waar ik mee bezig was.' Ik grinnik en loop terug naar het papier en de pen. Ik laat me op de grond vallen en ga liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik kijk even verontwaardigd en laat me op de grond zakken terwijl ik kijk naar Amy die weer verder gaat met waar ze mee bezig was en ik zucht. "En ik dan" vraag ik met een hoog stemmetje en kijk haar nep-zielig aan. Ik leun met mijn rug tegen de muur aan en kijk even om me heen door de zaal maar focus mijn aandacht weer op Amy "Nu ben ik weer alleen" fluister ik zielig en probeer een lach te onderdrukken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik draai me om en kijk hem aan. Ik pak het papiertje en vouw het in een prop. 'Aandachtvrager.' Ik gooi het naar zijn hoofd. Raak. Ik grijns en kijk hem triomfantelijk aan. 'Als je je alleen voelt kom je toch hierheen?' Ik grinnik en schud mijn hoofd. Dan sta ik op om de pen weer op te ruimen en pak het flesje water. Ik neem een slok en ga met mijn rug naar Jamie aanstaan. Verveeld rits ik mijn tas open en bekijk de inhoud. Ik kijk even naar het verbandje om mijn arm. Het deed niet zoveel pijn meer en zou niet in de weg zitten met dansen. Gelukkig. Ik glimlach kleintjes en bijt dan nadenkend op mijn lip. Mijn moeder kwam in het weekend, dan moest ik wel spulletjes in huis hebben. Waarschijnlijk zou ze ook blijven slapen... Ik denk fronsend na.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik maar kijk haar toch weer verontwaardigt aan voordat ik opsta en mijn armen vanachter om haar middel heen sla en haar nog een kusje in haar nek geeft "Zullen dit weekend anders wat doen, ergens heen ofzo" vraag ik "Ik bedoel we zitten hier zo'n beetje vast doordeweeks en het is een beetje riskant hier" zeg ik en kijk even vragend tot ik me bedenk dat ze mijn gezicht niet kan zien en wacht op haar antwoord.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik open mijn ogen als Cam zegt: 'Maar waar moet ik dan zitten?' en hij klinkt verdrietig. 'Awwhhh,' zeg ik vertederd. Hij gaat tegen het bankje aan zitten op de grond en trekt zijn knieën op. En zijn armen eromheen vouwt. Bladeren vallen in de wind. Dan ga ik voorzichtig naast Cam zitten. Ik kopieer zijn houden behalve met mijn pijnlijke voet. En ik leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Ik kom wel naast je zitten,' en dan zucht ik gelukkig. 'Het leven met jou is gewoon zo makkelijk. Beste vriend van me.' en ik wacht even. 'en mijn vriendje.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik hoor hoe ze beweegt en zie opeens dat ze naast me gaat zitten met haar hoofd tegen mijn schouder 'Ik kom wel naast je zitten, zegt ze en zucht eventjes 'Het leven met jou is gewoon zo makkelijk. Beste vriend van me.' ik glimlach en ik deed mijn mond open om wat te zeggen 'en mijn vriendje.' zegt ze er achteraan. Ik grijns even "Ja ik heb hetzelfde gevoel" ik glimlach naar haar "Lief vriendinnetje van me" ik grinnik en pak haar hand even vast en druk een kus op de rug van haar hand en vlecht dan mijn vingers samen met die van haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik voel zijn armen om me heen en een kusje in mijn nek. Ik draai me om in zijn armen en kijk hem aan.'Ja leuk, maar mijn moeder komt langs.' 'Mijn vader is weg en ze voelt zich eenzaam in huis. Dus ze komt langs, maar ander zeg ik dat ze zaterdag avond moet komen? Ze blijft waarschijnlijk slapen en dan heb ik vrijdag en zaterdag overdag?' Ik kijk Jamie vragend aan. 'Ik kan haar nu niet afbellen dat eh... Vind ik nogal zielig,' glimlach ik. 'Maar lijkt me leuk.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    'Ja ik heb hetzelfde gevoel,' zegt hij glimlachend. 'Lief vriendinnetje van me.' en hij grinnikt. Hij pakt mijn hand even vast en drukt een kus op de rug van mijn hand. En hij vlecht dan zijn vingers met die van mij. 'War? Dat het leven met jou of met mij gemakkelijk is?' vraag ik plagend. 'Nee hoor, ik plaag je alleen maar.' en ik zucht gelukkig, alweer. 'Moegen ga ik weer dansen,' zeg ik met een glimlach. 'En ook ga ik proberen vannacht alleen te slapen.' maar ik zie nu al op tegen de nacht. Maar dat laat ik niet merken en glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    William Jake O'Donnel

    Ik begon te lachen.
    "Je denkt toch niet dat ik je echt in het water ga gooien ha ?" vroeg ik zachtjes in haar oor.
    Ik drukte een kusje in haar hals en zette haar neer.
    "Daarvoor hou ik teveel van je".