• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alice 'Ally' Parker
    'Dat is dus echt niet waar,' sputter ik tegen. 'Je bent knapper dan ik ben. De meisjes liggen wel aan jou voeten hoor, de jongens niet aan de mijne.' oke.. De vriendjes die ik in het verleden heb gehad waren vaak wel knap geweest. Maar dat doet er nu even niet toe. 'Maar je hebt wel zwart schapen haar,' geef ik lachend toe. Cam en ik hebben een deal gemaakt. 'O jawel, ze gaan je zeker wel missen. Wie mist er zo'n lieve knappe talentvolle jongen nou niet?' zeg ik. En ik kijk hem lief glimlachend aan.

    [Ik ga slapen. Adios amigo's <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Ciao Chickaa <3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Aragog schreef:
    Chàrline
    Ik grinnikte. ''Nee, je zei 'ik ruik het'''. giechelde ik, en verdronk direct weer in zijn ogen.
    De plekken die hij aanraakte tintelde na, en ik had geen besef meer van de omgeving om ons heen.
    Ik legde éen van mijn handen in zijn nek, ging op mijn tenen staan en drukte mijn lippen vlinderlicht op die van hem.



    William Jake O'Donnel

    Voor zover het mogelijk was trok ik haar nog wat dichter tegen me aan.
    Ik kuste terug aangezien ik niets liever wou.
    Na een paar seconden opende ik mijn mond een stukje en liet ik mijn tong zachtjes over haar onderlip glijden.
    Mijn duim maakte nog steeds dezelfde zachte beweging.

    Chàrline
    Ook ik opende mijn mond een stukje, en onze tongen ontmoetten elkaar.
    Ik liet mijn slanke vingers door zijn haren glijden, terwijl mijn andere hand rustte in zijn nek.
    Deze jongen maakte me gelukkig, dat was zeker.

    [Ik moet zo gaan, misschien kom ik even op mijn mobiel ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jamie Alexander Cooper
    Ik knik lachend "Ja nog alle tijd" ik glimlach en loop naar de muziek installatie waar ik een iets meer tempo maar toch nog rustig lied opzet en neem nog een slokje water. "Ik heb er ook zin in" zeg ik terug en rek me even uit en doe een paar strek dingen voordat ik me opeens weer naar Amy wend "Amy" begin ik opeens serieus "Je hebt toch niet iemand vertelt over ons hè" vraag ik en kijk haar even aan, en bijt even op de binnenkant van mijn wang.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Wat? Nee.' Het was een leugen, maar hij zou boos worden en ik zat gister met mezelf in de knoop. En bij Will zou het veilig zijn, dat was zeker. Misschien zou hij het zelfs wel vergeten zijn. Hij had het toch te druk met Charline. 'Hoezo? Hoe kom je daar opeens bij?' ik verberg de lichte paniek in me. Ik was bang voor zijn reactie als hij er achter zou komen, maar ik wilde niet liegen. Niet tegen Jamie. Ik moest kiezen. Als ik het eerlijk zei was de kans groot dat hij me niet meer wilde zien. Vertelde ik het niet, was ik een leugenaar. Ik kijk Jamie aan. Ik vertel het hem, ooit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik en wuif het weg "Ja want ik zie ze echt de hele tijd voor mijn neus liggen als ik aan het lopen ben" zeg ik sarcastische ook al lieg ik nu wel want ik kan me gister nog heel goed de serveerster herinneren en hou snel mijn mond maar. 'Maar je hebt wel zwart schapen haar,' zegt ze lachend, ik kijk haar even beledigend aan maar woel dan even door mijn zwarte krullende haar en lach dan ook maar "Ja ik heb echt zwart schapen haar" geef ik toe en lach zachtjes. 'O jawel, ze gaan je zeker wel missen. Wie mist er zo'n lieve knappe talentvolle jongen nou niet?' zegt ze en glimlacht lieflijk naar me, ik glimlach even lief terug en grinnik "Je praat veel te hoog over me" zeg ik snel en voel toch wat bloed naar mijn hoofd stijgen en kijk snel weg zodat ze het niet ziet.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik haalde opgelucht adem en glimlachte "Nee gewoon het is gewoon geen goed idee als je het aan iemand vertelt, want als die weer iemand hebben die ze mogen of aan een vriend/vriendinnetje dan zeggen ze zulke dingen vaak aan die mensen en dat zou weer heel fout kunnen gaan waarbij ik dan ontslagen word" prevel ik snel "Maar als je het tegen niemand hebt gezegd is het geen probleem toch" zeg ik lachend en loop naar haar toe en druk een kus tegen haar lippen en kriebel even met mijn vingers in haar nek "Geen enkel probleem" zeg ik nog een keer en loop even naar mijn spullen en kijk nog even naar de rest van de passen die ik vandaag wou gaan doen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    [Okéé, als ik wat later reageer, dan spijt het me xd Ik moet iemand pesten door hem berichtjes te sturen :3]

    William Jake O'Donnel

    Ik verplaatste mijn hand naar haar nek en verkende haar mond.
    Na een minuutje verbrak ik de kus en plaatste nog een zacht kusje op haar mondhoek.
    Mijn handen verplaatste ik naar haar heupen, terwijl ik haar gezicht even bekeek.
    Ik lachte zachtjes toen ik naar het water keek en keek terug naar haar.
    "Hye, I, kinda, sorta, fell in love with You, oké, bye" zei ik zachtjes tegen haar oor.

    Amy Michels

    Ik knik en voel een ongelofelijk groot schuldgevoel komen. Ik kijk vlug weg en loop naar het raam. Ik kijk naar buiten en bijt op mijn lip. Lekker bezig Amy! Ik zucht en sluit mijn ogen. Kon ik Will zijn gedachtes maar wissen.... Ik slik en open mijn ogen weer terwijl ik naar de campus kijk. Ik slik. Waarom had ik het verdomme gezegd? 'Je word niet ontslagen. Daar laat ik mijn vader dan wel voor zorgen.' Ik kijk Jamie even aan. Ik zou er dan alles aandoen om hem op deze School te houden. En hoewel mijn vader zeker weten er niet mee eens Zou zijn, ging het geluk van zijn dochter voor. Moest ik Jamie niet gewoon de waarheid zeggen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach kort "Ik wist niet dat jou vader zo machtig was" ik grinnik "Nee maar de school zou me toch wel ontslaan en een keer zoiets doen en ik kan dan nergens meer les geven" zeg ik en ga weer rechtop staan. "En dan nog ik zou van alles de schuld krijgen aangezien het niet van een leraar word verwacht dat hij een andere relatie heeft met zijn studenten dan gewoon leraar-leerling" gooi ik eruit en zucht kort. "En ik had nooit verwacht dat ik in deze situatie zou komen" zeg ik lachend en woel even door mijn haar heen met mijn handen. "Maarja toen was jij daar" ik ga achter haar staan en leg mijn handen op haar schouders en geef haar een klein kusje in haar nek "En toen waren we hier" zeg ik er lachend achter aan en doe een stap achteruit.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik slik en sluit mijn ogen. Wilde hij het alleen maar erger maken? Wilde hij mijn schuldgevoel zo groot maken dat ik het niet kon verdragen, want dat had hij nu bereikt. 'Ja toen was ik er,' mompel ik zachtjes. Ik beweeg me niet en blijf naar buiten staren. Ik moet het hem zeggen! Ik moet het zeggen! Ik open mijn mond, maar er komt geen geluid uit. Ik klem mijn kaken weer op elkaar. Hoe moest ik het dan zeggen? 'Het spijt me,' mompel ik. 'Het spijt me dat je werk geruïneerd kan worden door mij.' ik zwijg en bijt op mijn lip. Ik moet het zeggen, maar ik wil niet... 'Will weet het.' Ik bijt mijn kaken en blijf strak voor me uit staren. Ik voel de angst toeslaan. Hoe ging hij reageren? Hij wilde me vast nooit meer zien...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    'Het spijt me,' hoor ik haar opeens mompelen 'Het spijt me dat je werk geruïneerd kan worden door mij.' zegt ze en ik kijk even verward "Hoe bedoel je" zeg ik snel maar ik krijg al snel antwoord op mijn vraag als ze zegt 'Will weet het.' ik voel mijn kaak verstrakken en klem ze dicht op elkaar. Ik doe nu wat grotere stappen achteruit en mijn brein maakt gaat op volle toeren als ik me af vraag of ik boos moet worden, rustig blijven, het eindigen. Ik sla mijn armen over elkaar heen "Waarom heb je het gezegt" zeg ik killer dan ik eigelijk bedoelde maar ik kon er niks aan doen "Waarom Amy" zeg ik weer "En wat heb je precies gezegt" zeg ik er achter aan terwijl ik zo ver mogelijk bij haar vandaan ga staan en naar de grond staar "Heb je enig idee dat als jij en die Will ruzie krijgen of hij het door vertelt ik zo ontslagen word" zeg ik wat harder en bozer "Ik dacht dat je snapte dat je dit geheim moest houden" Mijn stem klonk veel bozer dan ik eigelijk gedacht had.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 1:24 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Zijn kille stem doet me bang maken. Als zijn stem bozer word krimp ik in elkaar. ik bijt op mijn lip en staar naar buiten. Mijn stem lijkt buiten werking. 'Ik weet niet wat ik precies heb gezegd. Ik...' ik zwijg weer. Dit ging niet werken. Mijn hoofd had kortsluiting op dit moment. Ik dacht na, maar het werkte niet. Ik haal diep adem. 'Hij zei in ieder geval dat hij het probleem niet zag, aangezien je maar 1 jaar ouder bent en dat ik me geen zorgde hoefde te maken en hij het tegen niemand zou zeggen.' Ik zwijg en druk mijn nagels in mijn handpalmen. Ik voel tranen branden, maar durf me niet om te draaien. 'En ik wilde het ook geheim houden, maar...' ik zwijg en leg mijn hoofd tegen de muur. Ik Haal mijn schouders op en voel een traan over Mijn wang stromen. 'Ik zat gewoon met mezelf in de knoop.' ik bijt op mijn lip en voel dat ik tril.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik luister naar wat ze zegt en zwijg ik had geen behoefte om nu met haar te praten en zuchtte op een manier dat ze het kon horen, ze had zich niet opgedraaid en ik kon haar dan ook niet aankijken nu. Ik staarde naar de grond en hield nog steeds mijn mond dicht, dit was nou een onaangename stilte en ik wachtte maar tot Amy wat zou gaan zeggen want ik had eigelijk niks te zeggen en als ik zou praten had ik het gevoel dat ik bozer zou worden dan het misschien was maarja ik vertrouwde erop dat ze het begreep dat je dit niet zomaar kon gaan vertellen. Het probleem lag in principe ook niet bij leeftijd gelukkig aangezien ze 19 was de volgens de wet volwassen maar toch.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.