• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Amy Michels

    Ik haal trillend adem. Het was doodstil en dat betekende genoeg. Jamie hoefde me niet meer te zien. Ik bijt op mijn lip. Meerdere tranen stromen nu geluidloos over mijn wang en ik had het zelf verpest. Ze hadden allemaal gelijk gehad.
    Ik was nutteloos, dom, lelijk en ga zo maar door. Ze hadden het me allemaal gezegd. Ik deed mensen alleen maar pijn, bracht hun leven in gevaar... Ik draai me om en loop naar mijn tas. 'Het spijt me,' zeg ik. Ik hoor mijn stem overslaan en houd gelijk mijn mond. Ik trek Mijn schoenen uit en verwissel ze voor mijn gympen. Mijn verdriet gaat over in woedde op mezelf. Wat had ik gedaan? Ik moest altijd alles verpesten! Ik gooi Mijn schoenen met een wild gebaar in de tas. 'En weet je.' Ik kijk op. 'Als ik jouw was had ik hetzelfde gereageerd.' Ik sta op en pak mijn tas
    Van de grond. Ik loop naar de deur en wil die open trekken. Hij geeft niet mee, dus duw ik. Maar
    Ook dat helpt niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik voelde me opeens heel schuldig toen ik haar zag huilen maar ik wist verder ook niet wat ik moest doen, ik bedoel ik wou haar niet echt kwijt maar het risico is nu een stuk groter als iemand het weet. 'Het spijt me,' hoor ik opeens en ik hoorde haar stem overslaan ik dacht even na en voel opeens weer een vlaag van schuldgevoel, ze deed andere schoenen aan 'En weet je.' zegt ze weer opeens en kijkt op 'Als ik jouw was had ik hetzelfde gereageerd.' ze pakt haar tas en loopt naar de deur en begint er aan te trekken en duwen en ik herrinner me opeens dat hij op slot was en ik pak de sleutel uit mijn zak en hou hem omhoog "Hij zit op slot" zeg ik en het viel me op hoe mijn stem niet meer zo boos klonk wat ik toch best vreemd vond en laat mijn blik even op haar rusten, en ik kon wel weer gedag zwaaien naar een relatie. Was ik nou gewoon te overdreven aan het doen dacht ik in mezelf en zuchtte weer. Zou ze nu echt zomaar weg gaan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Mag ik de sleutel,' vraag ik kleintjes. Ik kijk hem aarzelend aan en wist niet zo goed wat ik moest doen. Ik bijt op mijn lip en laat de deur los. Ik laat mijn tas op de grond vallen en loop naar Jamie toe. 'Het spijt me echt.' Ik pak de sleutels en loop naar de deur. Ik draai hem open en loop dan langzaam weer terug naar hem. 'Ik begrijp als je me niet meer wilt spreken.' ik loop naar mijn tas en pak die op. Ik wil mijn mobiel pakken, maar zie hem nergens. Ik kijk om me heen en zie hem op het bankje liggen. Vlug loop ik ernaar toe. Ik pak mijn mobiel op en kijk dan weer naar Jamie. 'Dan heb je je vrijdag weer vrij,' glimlach ik waterig. Ik kijk hem niet aan en loop weer terug maar de deur. 'Ik had ook kunnen liegen, maar ik vond dat je de waarheid moest weten,' fluister ik. Ik kijk hem even kort aan en hoopte heel erg dat hij me tegenhield


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zuchtte nog een keer ook al wist ik niet echt waarvoor en ik reageer eigenlijk niet op wat ze zegt, ze pakt de sleutels uit mijn handen en ik ging gefrustreerd met mijn handen door mijn haar, ik zie hoe ze haar telefoon pakt die nog op een bankje lag en steeds dacht ik er over na om haar tegen te houden maar op dit moment kon ik het niet. 'Dan heb je je vrijdag weer vrij,' hoorde ik haar opeens zeggen toen ik aandacht schonk aan wat ze zei en zie een waterige glimlach op haar gezicht. 'Ik had ook kunnen liegen, maar ik vond dat je de waarheid moest weten,' fluistert ze "Bedankt dat je de waarheid hebt gezegt" zeg ik toen ik eindelijk weer wat zei ze keek me even aan en ik was in een twee strijd met mezelf en uiteindelijk zei ik maar: "Als jij die Will vertrouwd dan.. dan moet ik dat ook maar doen" ik ontwijk nog steeds haar blik maar in ieder geval dacht ik dat ze niet meer weg zou gaan.


    *Ik zal zo nog een keer op jou reageren en ga dan slapen oke.?*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [ja is goed:)]

    Amy Michels

    Ik hoor wat hij zegt en laat mijn mobiel uit mijn hand vallen. Ik kijk hem verbaasd aan, maar hij kijkt mij niet aan. Ik aarzel even. 'Jamie?' Ik kijk hem even vragend aan en wacht tot hij opkijkt, maar ben daar te Ongeduldig voor. 'Dank je.' Ik kijk hem met mijn blauwe ogen doordringend aan. 'Wil je me weg hebben of niet?' In mijn hoofd ging de storm liggen. Een rust gaat over me heen. Een gevoel van vrede. En Jamie haat me misschien nog steeds, hij zei tenminste iets tegen me. En ik hoopte dat hij zou zeggen dat ik mocht blijven. Langzaam buk ik om mijn mobiel weer op te rapen.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 2:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Oke dan zal ik nog even wachten op jou en daarop reageren :3 ik moet morgen weer vroeg eruit om mijn baan te regelen <3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [oke, succes! Ik heb reactie aangepast dus je moet even naar boven scrollen dan zie je reactie Amy:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Oh haha ja ik zie het c:*

    Jamie Alexander Cooper
    Ik hoor mijn naam maar ik kijk nog steeds niet op ik kan laat mijn blik nog steeds op de grond 'Dank je.' ik keek even op en zag dat haar blauwe ogen me aan kijken en ik keek weer snel naar de grond. 'Wil je me weg hebben of niet?' vraagt ze en ik dacht even na en haal mijn schouders op "Ik weet het eigenlijk niet' zeg ik heel eerlijk en knak mijn vingers even om mijn gedachten weer op orde te krijgen en dacht na. "Blijf maar" zeg ik uiteindelijk en loop naar mijn tas om de rest van mijn water op te drinken en gooi het lege flesje in mijn tas, ik wist niet waarom maar ik ontweek haar blik toch nog maar ze was in iedergeval gestopt met huilen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Welterusten c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik loop terug naar het bankje en gooi mijn tas daar weer neer. Jamie ontweek mijn blik. Waarom weet ik niet, maar ik was allang blij dat hij niet meer boos of kil deed. Ik verwissel mijn schoenen weer en loop dan naar de installatie. Zolang hij niks deed, ging ik maar dansen. Ik kreeg opeens een ingeving voor een dans die ik Julie kon leren. Ik moet alleen op een manier de pasjes onthouden. Ach ja dat kwam later wel. Ik zoek een liedje uit en zet die op. Ik laat de muziek door me heen stromen en begin te dansen. In trans dans ik door. Er trekt een waas voor mijn ogen en ik vergeet alles van zonet. Ik dans alles eruit. Mijn eigen chaos zet ik weer op een rijtje en berg ik op in laatjes.

    [slaaplekker ga ook slapen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    MoccaSins schreef:
    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik en wuif het weg "Ja want ik zie ze echt de hele tijd voor mijn neus liggen als ik aan het lopen ben" zeg ik sarcastische ook al lieg ik nu wel want ik kan me gister nog heel goed de serveerster herinneren en hou snel mijn mond maar. 'Maar je hebt wel zwart schapen haar,' zegt ze lachend, ik kijk haar even beledigend aan maar woel dan even door mijn zwarte krullende haar en lach dan ook maar "Ja ik heb echt zwart schapen haar" geef ik toe en lach zachtjes. 'O jawel, ze gaan je zeker wel missen. Wie mist er zo'n lieve knappe talentvolle jongen nou niet?' zegt ze en glimlacht lieflijk naar me, ik glimlach even lief terug en grinnik "Je praat veel te hoog over me" zeg ik snel en voel toch wat bloed naar mijn hoofd stijgen en kijk snel weg zodat ze het niet ziet.


    Alice 'Ally' Parker
    Ik kijk hem sluw aan want ik wéét dat hij ook dacht aan gistermiddag. Waar hij ook nog mee ging flirten en ik totaal genegeerd werd, zoals vroeger. 'Er zijn zat voorbeelden te noemen,' zeg ik dan. Maar ik noem geen voordelen omdat ik er zelf niet aan terugdenken. 'Dat gebeurt bij mij niet,' zeg ik dan, doelend op de jongensaanbidders. Die heb ik ook weleens gehad, maar zeker niet zo vaak als Cam. 'Dus we kunnen gewoon in geen slaapzaal slapen,' zeg ik dan lachend. 'Je praat veel te hoog over me,' zegt Cam dan. Bescheiden als altijd. En doordat hij zijn hoofd ineens wegdraaid weet ik dat hij bloost. Ik buig me naar hem toe en fluister dan in zijn oor: 'Ik weet dat je nu bloost.' en dan buig ik me nog verder en druk een kus op zijn wang. Zijn ietwat rode wang.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Hallo Hallo c: Ik heb een baan yesssh <3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik hou me mond er verder maar over en glimlach maar een beetje "Maar als we in geen enkele zaal kunnen slapen, dan gaan we wel buiten slapen of in een gang" zeg ik lachend met een plagerige toon en lach nog een keer. 'Ik weet dat je nu bloost.' flusitert ze en drukt een kus tegen mijn wang en ik heb weer de neiging om te blozen het was gewoon niet mannelijk dacht ik in mezelf en draai mijn hoofd weer wat naar haar toe als ik weet dat mijn wangen weer hun normale kleur hebben gekregen en zucht even zachtjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Gefeliciteerd! Wat voor een baan?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    * c: vakken vullen bij c1000 ^^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.