• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alice 'Ally' Parker
    Cam kijkt me aan en hij zegt dan: 'Maar ik doe niet gemeen ik plaag je alleen maar.' en hij trekt echt een heel schattig pruillipje en hij klinkt verontwaardigd. Maar ik weet dat hij dat niet echt is. Ik knipoog naar hem. 'Zie je! Dat pruillipje bijvoorbeeld. Daar laat je mijn hart mee smelten terwijl je dat niet eens meent.' en ik kijk hem lachend aan. Cam is gewoon lief, en ik weet dat hij me alleen maar plaagt. Maar dat neemt niet weg dat ik het niet ook leuk vind om hem te plagen. En dan breng ik mijn mond naar zijn oor en zeg heel zachtjes: 'Ik hou van je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Haar greep om mijn nek verstrakt wat meer terwijl ze wat dichter tegen me aan komt zitten, ik voel hoe ze een arm weghaalt en haar hand eerst op mijn borst legt en dan tegen me onderbuik. Ik grinnik zachtjes terwijl ze me achterover duwt en glimlach naar haar als ze me aankijkt. Ik veeg een blonde pluk haar uit haar gezicht en kijk haar ook aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik zie hoe ze even naar me knipoogt 'Zie je! Dat pruillipje bijvoorbeeld. Daar laat je mijn hart mee smelten terwijl je dat niet eens meent.' ik glimlach naar haar "Ik meen het wel" piep ik en ik zie dat ze gelukkig wel glimlacht. Opeen voel ik haar adem tegen mijn oor terwijl ze zegt dat ze van me houd, ik glimlach nog steeds en kus haar zachtjes op haar wang "En ik van jou" zeg ik ookal weet ik dat ze dat weet en ga met mijn hand zachtjes een beetje door haar haar voordat ik mijn lippen nog een keer zachtjes tegen de hare druk en dan even tegen haar lippen aan glimlach.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Hij grinnikt en kijkt mij ook aan terwijl hij een pluk haar Uit mijn gezicht haalt. Hij blijft me zwijgend aan kijken. Ik glimlach naar hem en kijk dan even kort om ons heen. Dan kijk ik Jamie weer aan. Ik zet mijn benen aan weerzijdes van zijn lichaam en ga op hem zitten. Ik kijk hem even aan en druk een kus op zijn lippen. Dan ga ik weer recht op zitten en maak een nieuwe knot in mijn haar. 'Jamie? Kan je mij helpen met die choreografie die ik in elkaar moet zetten?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    'Ik meen het wel,' piept Cam en ik kan het niet laten om Aahhh te zeggen als hij dat zegt. Hij drukt zachtjes zijn lippen op mijn wang. En ik glimlach. Het is een hele lieve kus. 'En ik van jou,' zegt hij. En ik weet het. Ik weet het met heel mijn hart en hij weet het ook van mij. We weten het van elkaar. Ik vraag me af of dit dan zoiets is als voorbestemd zijn voor elkaar. Soulmates. Hij strijkt zachtjes met zijn hand door mijn haar. En dan drukt hij zachtjes zijn lippen op die van mij. En ik voel hem glimlachen. Ik glimlach ook en zoen hem zachtjes terug en bijt heel even op zijn lip waarna ik verlangend met mijn hand over zijn borstkas ga en mijn liefde in de kus leg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ze zet haar benen langs mij zij en ik grinnik even terwijl ze op me gaat zitten, ze drukt nog een kus op mijn lippen, ze gaat weer recht zitten en maakt een knot in haar haar. 'Jamie? Kan je mij helpen met die choreografie die ik in elkaar moet zetten?' ik grinnik even en schud lachend mijn hoofd "Ik denk niet dat dat een slim idee is, jij wilt dit graag doen, dus zal je zelf met iets moeten komen" ik glimlach nog een keer naar haar zodat het niet gemeen over kom ofzo. "Ik weet zeker dat het je lukt" zeg ik bemoedigend terwijl ik zachtjes haar shirt vastpak en haar naar me toe trekt en druk mijn lippen zachtjes tegen de hare aan "Maar dat kan straks ook nog wel, nu heb ik je even voor me alleen" prevel ik een druk steeds kusjes tegen haar lippen aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel hoe ze me zachtjes terug zoent en op mijn lip bijt, ook voel ik haar hand over mijn borst en leg ik mijn eigen handen op haar heupen en trek haar dichter tegen me aan. Ik verlang naar meer maar hou me in, aangezien ik en ik weet zeker Ally het rustig aan wou doen maar ik kan het niet laten om mijn lippen weer tegen haar nek aan te drukken en nog een zuigzoen te geven, nu stonden we gelijk ik grinnikte even en drukte mijn lippen nog een keer tegen de hare aan en streek voorzichtig en lieflijk tegen haar onderlip aan.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 18:47 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Gaan we bezitterig doen,' grinnik ik. Ik kijk hem aan. 'Maar waarschijnlijk heb je gelijk,' zucht ik. 'He maar ik wil er nu aan verder gaan,' zeg ik plagend. Ik kijk hem aan. 'Dus als je me los zou willen laten zou dat fijn zijn.' ik grinnik en kijk hem aan. Ik kijk even naar zijn handen die mijn shirt vast hebben en kijk dan weer naar Jamie. 'Nah ik denk dat ik van gedachte ben verandert. Laat ik die choreografie maar even uitstellen,' grinnik ik en geef hem een kus. Dan sta ik op en trek hem overeind. ik trek hem achter me aan naar de muziek installatie en zet een geschikt nummer op. Ik kijk Jamie grinnikend aan en trek hem mee in een dans.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aragog schreef:
    chàrline
    Ik keek Will quasi-boos aan.
    ''Nee! Jij bent schattig!'' grinnikte ik.
    De grassprietjes kietelde tussen mijn tenen, maar ik schonk er geen aandacht aan.
    Een meertje kwam in zicht, en de vroege ochtendzon weerkaatste prachtig op het water.
    Ik ging in het verse, groene gras zitten en trok mijn knieën op, terwijl ik naar het water keek.



    William Jake O'Donnel

    "Ik ben niet schattig !" protesteerde ik op een zeurderig stemmetje.
    Ik zag hoe ze ging zitten en begon te grijnsen.
    Ik sloeg mijn armen om haar heen, onder haar knieën door en liep naar het meertje.
    "1-" kwam er halflachend uit mijn mond.

    Jamie Alexander Cooper
    Ze trekt me overeind en achter haar aan naar de muziekinstallatie waar ze een andere nummer op zet en me mee trekt in een dans, Ik grijns even "Jij dacht zeker laten we maar even gaan dansen, want dat gaan we natuurlijk straks niet nog de hele tijd doen" grinnik ik en leg een van mijn handen tegen haar onderrug en pak met mijn andere de hare vast terwijl ik zachtjes begin te leidde en kijk haar een beetje glimlachend aan. Ik druk mijn lippen nu nog een keer tegen haar nek aan en bijt zachtjes op haar huid terwijl we nog steeds aan het dansen zijn, ik was er best goed in geworden dacht ik in mezelf en glimlach even snel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Cam legt zijn handen op mijn heupen waar ze wel perfect lijken te passen en trekt me dichter naar zich toe. Ik voel zijn verlangen en ook dat hij zich inhoudt. Dat doet hij voor mij omdat ik zelf gisteren tegen hem heb gezegd dat ik het rustig aan wil doen. Daarom snap ik mezelf ook niet dat ik nu meer van hem verlang. En dan gaan zijn lippen weer naar mijn nek en weert i al wat me te wachten staat. Cam zet nog een zuigzoen en ik kreun even zachtjes omdat zijn lippen in mijn nek fijn voelt. En hij drukt zijn lippen weer op die van mij en ik open mijn mond gewillig en zoek zijn tong met die van mij en zoen hem teder en intens en leg mijn handen vanaf zijn borstkas naar zijn nek waar ik zachtjes hem kriebel. En ik weet nog steeds niet waarom ik meer wil van Cam maar mijn gevoelens spelen een spelletje met me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. Ik volgde zijn bewegingen,hij leidde tenslotte. Ik druk vlug een kus op zijn lippen en kijk hem even grijnzend en hoofdschuddend aan. 'Jij kan het nu echt niet laten. Je doet het nu echt om de paar minuten,' grinnik ik. 'Niet dat ik er problemen mee heb.' ik druk mijn lippen nog een keer op de Zijne en dans dan vrolijk door. Ik druk nu mijn lippen in zijn nek en geef daar een kus. 'Misschien moeten we maar stoppen met dansen nu,' fluister ik in zijn oor en raak met mijn lippen heel zachtjes zijn oor. Dan kijk ik gewoon voor me uit alsof ik niks heb gezegd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik hou mijn handen op haar heupen aangezien ze dat toeliet maar durfde verder niks te doen dan haar gewoon te blijven zoenen, ik voel haar handen in mijn nek kriebelen en kreeg de neiging om te gaan lachen maar hield me rustig in terwijl ik haar lief en kalm terug kuste toen ze haar lippen van elkaar haalden, ik voelde een klein beetje huid toen Alice haar shirt wat omhoog schoof en streek er langzaam over heen met mijn vingertoppen terwijl ik haar door bleef zoenen. Ik wou niet dat het ongemakkelijk zou worden en besloot gewoon kleine stapjes te nemen niet allemaal op een dag natuurlijk, maar ik kreeg het gevoel dat Alice het toch spannender vond dan ik maar ik wist niet waarom ik dat gevoel had.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik haalde grijnzend mijn schouders op en lachte naar haar. 'Niet dat ik er problemen mee heb.' zegt ze en drukt haar lippen weer tegen de mijne aan, ze kust me dan even in mijn nek en ik ben blij dat de deur op slot is, aangezien als iemand binnen zou komen dat geen goede gevolgen zou hebben maar op dit moment maakte het me niet echt uit. 'Misschien moeten we maar stoppen met dansen nu,' fluister ze in mijn oor terwijl haar lippen mijn oor raken, een tinteling gaat door mijn lichaam en draai mijn hoofd weer naar haar toe "Wat wil je dan doen" fluister ik terug terwijl ik stop met dansen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Ben zo weer terug*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.