• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jamie Alexander Cooper
    Ik glimlach en dacht even na "Wil je liever Vrijdag avond of Zaterdag wat gaan doen" vraag ik en kijk haar even aan "En wat wil je gaan doen?" "En zeg niet kies jij maar wat, want ik wil iets gaan doen wat jij wilt doen," ik dacht even na "Behalve dansen dan voor de rest mag het alles zijn" ik grinnik even.

    *Sorry voor het korte stukje*

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 22:54 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel dat mijn glimlach langzaam verdwijn en ik weet gewoon zeker dat het nog niet weg is dat kan gewoon niet. Ik schud mijn hoofd even om mijn haar even door de war te krijgen en zucht zachtjes "Zo erg was het toch niet met mij slapen" zeg ik met een kleine glimlach, maar dat dansen morgen zat me toch niet helemaal lekker "Ok Alice kan je me recht in de ogen kijken en zeggen dat je geen pijn meer hebt in je voet" zeg ik dan, het was de beste manier om te kijken of Ally het meende want hier was ze echt heel slecht in en ik kijk haar aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    Ik lach even. 'Nee dansen niet.' Ik sla mijn armen even om zijn nek en denk na. 'Eh...' Ik kijk hem aan. 'Hoe laat mogen we hier weg op vrijdag? Drie uur?' Ik denk na en bijt nadenkend op mijn lip. 'Ik zou het echt niet weten, eerlijk gezegd.' Ik kijk hem even aan en glimlach. 'Maar ik moet dus weer iets bedenken.' Ik speel met plukjes van zijn haar en zucht. 'Het eerste wat me binnen schiet is uit eten, maar ik weet niet of jij daar op zit te wachten. En verder...' Ik denk weer na. 'Voor overdag...' Ik zucht. 'Jamie waarom verzin jij het niet? Ik weet het namelijk echt niet. Ik ga zaterdag ochtend trouwens hardlopen, dus dan na het hardlopen. Maar wat heb jij liever vrijdag of zaterdag?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Ik voel dat hij zijn hoofd schud. Heb ik iets verkeerds gezegd? 'Zo erg was het toch niet met mij slapen,' zegt Cam. En ik zeg gelijk: 'Tuurlijk niet, het voelde juist.. Vertrouwd en fijn. Maar het zal waarschijnlijk tegen de regels zijn.' en ik zucht even. 'Oke Alice kan je me recht in de ogen kijken en zeggen dat je geen pijn meer hebt in je voet,' zegt Cam dan. En ik zie vanuit mijn ooghoeken dat hij al naar me kijkt. Ik kan het wel, en het zeggen moet ook wel gaan. Maar dan meen ik het niet. Toch doe ik een poging. Ik kijk Cam recht aan en zeg dan: 'Lieve Cam, ik heb echt geen pijn in mijn voet.' en ik concentreer me als ik dit zeg op mijn goede voet. Want die doet ook geen pijn, dus dan lieg ik niet. En ik hoop dat het werkt. Ik blijf Cam aankijken. Maar word toch wel een beetje zenuwachtig wat ik niet laat merken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Facetious schreef:

    William Jake O'Donnel

    Ik begon te lachen.
    "Je denkt toch niet dat ik je echt in het water ga gooien ha ?" vroeg ik zachtjes in haar oor.
    Ik drukte een kusje in haar hals en zette haar neer.
    "Daarvoor hou ik teveel van je".

    Chàrline
    Ik zuchtte opgelucht toen hij me neerzette.
    ''Weet ik toch.'' giechelde ik, en drukte een zacht kusje op zijn lippen, waarvoor ik uiteraard op mijn tenen moest staan.
    ''Ik ook van jou,'' glimlachte ik breed, en hield zijn handen vast.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jamie Alexander Cooper
    "Hoho nee jij moet het beslissen, ik ga wel gewoon mee met wat jij wilt" zeg ik protesterend "Ik bedoel uit eten klinkt goed alleen als andere mensen van deze school dat ook denken gaat het al snel fout" zeg ik terwijl ik me opeens bedenk hoe moeilijk het eigenlijk is om uit te gaan samen. Ik denk nog even na maar ik geef het al snel op en ik weet zeker dat Amy wel wat verzint, ik glimlach bemoedigend naar haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    William Jake O'Donnel

    Ik begon te glimlachen en keek naar haar gezichtje.
    "Gelukkig dat je Ballet doet" zei ik toen, doodserieus.
    "Moest ik op mijn tenen moeten staan, zou ik bijna direct kramp krijgen in een zenuw".
    Ik knikte om het effect te versterken, en voor ze beledigd weg kon stappen sloeg ik mijn armen om haar middel heen waarna ik haar stevig tegen me aantrok.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik snel "Ik heb nergens gezien in de regels dat het niet mocht zolang ik maar weg ben voordat de andere meisjes wakker worden denk ik, want dan worden ze denk ik helemaal hysterisch" zeg ik lachend en kijk even weg want het hele voet en morgen-weer-dansen lag me niet lekker. "Darling i think your lying to me" zeg ik terwijl ik mijn hoofd weer naar haar toe draai, want ik kon gewoon merken dat het haar nog steeds pijn deed en haar lichaamstaal vertellende me dat ze zenuwachtig werd, maarja ik wil ook geen ruzie maken met Alice ik zuchtte zachtjes en keek weer een beetje doelloos om me heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Zie je? Dat bedoel ik.' Ik zucht. 'Oké weet je wat? Ik kook, jij komt bij mij eten. Kunnen we altijd nog een film of iets kijken of weg gaan.' Ik glimlach even kort. 'En je mag ook helpen als je kan koken. Hulp is altijd welkom,' lach ik. Ik kijk hem twijfelend aan. 'Maar we kunnen eerst nog iets doen na drieën?' Ik kijk hem vragend aan en denk dan weer na, maar ik wist niet echt iets. Ik zucht en haal de knot uit mijn haar, waardoor mijn haar weer over mijn schouder valt. 'De kans is gewoon groot dat er andere zijn.'

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 23:20 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chàrline
    Ik schoot in de lach. ''Éen van de voordelen, inderdaad.'' grinnikte ik, en was verrast toen Will me stevig tegen zich aantrok.
    Ik sloeg mijn armen rond zijn middel, en nestelde met mijn gezicht in zijn shirt.
    Zijn twee armen om me heen gaven me het gevoel van veiligheid en liefde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jamie Alexander Cooper
    Ik zuchtte zachtjes "Ja dat klinkt wel goed dan gaan we wel naar jou appartement" zeg ik en glimlach kort, ik dacht na om nog iets te doen overdag maar als we hier in dit stadje zouden blijven, krijgen we het probleem dat andere ons zien. Ik zuchtte nog een keer "We kunnen naar het bos gaan" probeer ik "Gewoon een kleed mee nemen en afgelegen plekje zoeken, dan zijn we in ieder geval buiten" zeg ik en kijk haar even aan. "Dit word nog eens gecompliceerd" zeg ik erachter aan en glimlach kort naar haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik glimlach om wat hij zegt. 'Ach, mij maakt het niet uit,' zeg ik dan. 'Het is heerlijk warm als je bij me ligt, en de heimwee blijft weg.' en ik kijk naar de vallende bloesem van de boom. 'Maar dan moet je er weer extra vroeg uit. Anders kom ik wel bij jou slapen?' stel ik voor. Ik zucht even, dit soort dingen kan ik niet verborgen houden van Cam. 'Feitelijk lieg ik niet tegen je,' zeg ik dan. 'Want de voet waarover ik sprak doet geen pijn.' en ik kijk dan weer naar Cam. 'Maar waarschijnlijk bedoelde je mijn andere voet.' ik kijk hem recht in zijn ogen aan en zeg dan. 'Ja, die doet nog pijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik knik en glimlach. 'Goed. Dus eerst bos en dan bij mij eten?' Ik kijk hem vragend aan. 'Misschien kunnen we dan tussen door eerst even boodschappen doen, want volgens mij heb ik niks in huis,' grinnik ik. Ik kijk hem even aan. 'Maar weet jij waar het bos is? Ik woon hier pas sinds een week dus tja...' Ik haal mijn schouders op en glimlach even. 'Ben jij hier opgegroeid of ergens anders?' Ik kijk hem nieuwsgierig aan. 'En wat gaan we dan doen in het bos?' Ik kijk hem vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    Ik grinnik even "Denk je nou echt dat ik je bij de jongens laat slapen, als een iemand je ziet, ben ik je kwijt" zeg ik lachend "Dan denk je vast pff wie is Cam deze jongens zijn veel knapper dan hem" maak ik mijn zin af en grinnik weer. En ik hoor hoe ze zegt dat ze er nog steeds last van heeft en zeg dan: "Maar waarom zeg je dat dan niet meteen" vraag ik "Waarom lieg je er dan over" vraag ik weer en kijk haar aan, ik was niet boos ofzo maar ik wou dat ze gewoon eerlijk was.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach even snel "Ja we kunnen vast wel tussendoor boodschappen halen of nouja een van ons" ik grinnik even "En ja ik weet waar het bos is, ik woon hier ongeveer een jaar sinds ik ben weggegaan uit huis" ik lach nog even "Maar nee ik ben ergens anders opgegroeid en ik weet genoeg dingen om te doen" zeg ik speels "Maar jij mag het beslissen, verzin maar wat om te doen" zeg ik dan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.