• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(VOL!):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen.):
    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.


    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.

    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:49 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †


    William Jake O'Donnel

    Ze begroef haar gezicht in mijn t-shirt, wat ik op een vreemde manier lachwekkend vond.
    Ik lachte zachtjes en vlocht mijn vingers in haar blonde haren.
    "Je ruikt het" zei ik, uit het niets, aangezien het me nu pas opviel dat ze echt goed rook.

    Chàrline
    Ik keek vreemd op.
    ''Je ruikt wat?'' vroeg ik hem met een opgetrokken wenkbrauw, en grinnikte even.
    Will was vreemd, maar dat vond ik juist zo leuk aan hem.

    [Sorry voor het korte stukje DD:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Amy Michels

    'Mooi. Dan ga jij dus boodschappen doen,' grinnik ik. 'Nah of niet. kom je met de verkeerde dingen.' Ik steek plagerig mijn tong uit en kijk hem dan onderzoekend aan. 'Wat voor een dingen?' Ik grinnik en haal mijn schouders op. 'Weet ik veel. Waarom laat je het mij steeds verzinnen?' Ik zucht en leun een beetje tegen hem aan. 'Mijn hersens slapen nog half,' grinnik ik. 'Ik vind dat jij het moet verzinnen. Ik heb eten bij mij verzonnen, jij het bos. Dus dan moet je dat wel helemaal afmaken. Ik bepaal wat we bij mij doen, jij bepaalt wat we in het bos doen. Afgesproken?' Ik kijk hem vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Ik moet lachen om wat hij zegt. 'Ik had eigenlijk verwacht dat je bang zou zijn dat de jongens naar mij kijken in plaats van ik naar de jongens,' zeg ik glimlachend. 'En een beetje vertrouwen in me mag best.' en ik por hem even in zijn zij. 'Waarom ik het niet meteen zeg?' zeg ik dan. 'Dat komt omdat ik weet hoe bezorgd je bent. En dat je het duidelijk afkeurt als ik ga dansen morgen.' en ik kijk weg van Cam en bijt op mijn lip. 'Weet je nog het gevoel dat je vroeger had als we samen dansten? Ongedwongen en vrolijk. Toen je nog niet ballet hoefde te doen.' en ik kijk Cam aan. 'Dat gevoel wil ik ook voelen. Als ik dans. En dat kan nu niet.' en ik zucht even. 'En ik lieg niet tegen je, ik sprak over mijn andere voet. Die doet geen pijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jamie Alexander Cooper
    "Maar jij wou wat overdag doen" zeg ik lachend "Maarja als je dan echt wilt dat ik wat bedenk dan zeg ik dat we een traditionele franse picknick houden" zeg ik en grijns even kort "Met wat rode wijn en drijven, stokbrood enz" ik glimlach even ik was dol op frans eten bedacht ik me opeens en keek haar even vragend aan ik wist niet of ze het een goed idee vond. "En anders moet jij maar wat verzinnen" ik druk mijn lippen nog een keer tegen de hare aan en speel een beetje met haar haar en glimlach maar een beetje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels


    'Leuk,' grijns ik. 'Maar... Dan eten we wel wat later in de avond, anders heb ik geen trek,' grinnik ik. Ik kijk hem even glimlachend aan. 'En ik denk dat we dus eerst langs de supermarkt moeten om druiven en alles te halen,' grinnik ik weer. Dan denk ik even na. 'Wat gaan we dan eigenlijk avond eten?' ik bijt nadenkend op mijn lip. 'Houd je van italiaans?' Ik kijk hem vragend aan. 'Ik kan pasta's maken en eh...' ik grinnik. Ik kon wel koken, maar niet heel veel. Alles wat ik kook is wel lekker, maar moet nog veel leren in de keuken. Ik bijt weer even op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Nikolai Parker
    "Ja ik vertrouw je compleet" zeg ik snel "Eigelijk vertrouw ik inderdaad de andere jongens niet, maar als evenaar gaan we nog steeds bij jou liggen dan vanavond" zeg ik er even snel achteraan. Ik voelde me opeens hele schuldig dat ik zo bezorgt was maar ik kon er niks aan doen ik voelde me gewoon beschermend over haar en ik wou niet dat ze zicht meer bezeerde. "Ik weet dat je graag wilt dansen en je zal toch wel doen, hou hard ik ook zeg dat ik het liever niet wil ik heb misschien vandaag kunnen voorkomen dat je gaat dansen maar aan het eind doe je toch wel wat je zelf wilt" ik met een glimlach terwijl ik het er nog steeds niet mee eens was maarja wat kon ik er uiteindelijk ook aan doen. Ik zuchtte even want ik had inderdaad een uiterste hekel aan ballet en probeerde dan ook alles om er onder uit te komen maar Alice was anders zij hield van streetdance en ik kon haar dat niet afnemen.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 23:59 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Jamie Alexander Cooper
    Ik grinnik "Ik wil anders ook wel koken" stel ik voor ik had immers op kookles gezeten omdat ik het moest van mijn ouders voor als ik ooit een leuk net meisje tegen kwam dacht ik opeens en grinnikte toen ik er aan dacht. "Maar ik denk niet dat het heel verstandig is om samen boodschappen te doen" zeg ik en lach kort even "Maar als jij wilt koken is dat ook prima" ik laat haar los en loop naar mijn tas en neem snel een slok water voordat ik hem met een kleine boog weer in mijn tas gooi en terug loop.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Nee jij doet boodschappen voor picknick ik voor avond eten. Allebei met eigen auto's dan maak jij de mand met eten klaar en ruim ik al het eten op. En dan bel ik jouw ofzo en dan kom je mij ophalen?' Ik grinnik even om het moeilijke gedoe. 'En we kunnen ook samen koken,' stel ik voor. 'Wat is er zo grappig' vraag ik omdat hij opeens grinnikte. Ik kijk hem vragen aan en sla mijn armen om zijn middel als hij terug loopt. 'Maar wat gaan we dan avondeten?' Ik kijk hem vragend aan. 'Ik weer namelijk niet wat jij lekker vind en of ik dat kan koken.' Ik kijk hem lachend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    William Jake O'Donnel

    Ik keek haar sarcastisch aan.
    "Ik ruik de jongenswc op de basisschool" zei ik doodserieus.
    Ik legde mijn rechterhand op haar wang, "Ik ruik jou, dat zei ik toch" glimlachte ik naar haar waardoor mijn tanden tevoorschijn kwamen.
    Ik streelde zachtjes met mijn duim over haar wang heen, terwijl ik in haar ogen keek.

    Alice 'Ally' Parker
    Ik glimlach om zijn woorden. 'Oke,' geef ik dan toe. 'We gaan wel bij mij liggen.' niet dat ik dat erg vind. 'Maar als er ook maar 1 meisje het überhaupt waagt om je kant op te kijken sla ik haar neer met mijn kruk.' en ik glimlach naar hem. 'Nee oke, kijken mogen ze best naar mijn knappe vriendje.' en ik kijk omhoog naar de wolken, terwijl ik luister naar wat Cam zegt. 'Weet je wat,' zeg ik dan als compromis. 'ik kijk morgenochtend hoe het met mijn voet gaat. Gaat het bijna helemaal goed, dan ga ik dansen.' en ik kijk naar Cam. 'En anders niet.' en ik hoop zo Cam gerust te stellen. Pijn is niet fijn weet je, dus als het morgen echt echt pijn doet nog zoals nu, ga ik niet dansen. 'Maar jij moet wel weer gaan dansen denk ik. Anders gaan ze je missen in de lessen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chàrline
    Ik grinnikte. ''Nee, je zei 'ik ruik het'''. giechelde ik, en verdronk direct weer in zijn ogen.
    De plekken die hij aanraakte tintelde na, en ik had geen besef meer van de omgeving om ons heen.
    Ik legde éen van mijn handen in zijn nek, ging op mijn tenen staan en drukte mijn lippen vlinderlicht op die van hem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jamie Alexander Cooper
    Ik lach dit was echt belachelijk hoeveel moeite je moet doen voor een dag in deze situatie en zucht kort, "Maar samen koken klinkt goed" zeg ik dan "En het was niks hoor ik zal je niet vervelen met familie verhalen" zeg ik snel eigenlijk wou ik op dit moment tegen niemand wat zeggen over mijn familie. "Het maakt niet zo veel uit ik hou alleen niet van vis" zeg ik snel en leg mijn armen over haar nek aangezien ik ze nergens anders kwijt kan en lach naar haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik glimlach "Nou ik denk niet dat je je er heel veel zorgen over hoef te maken zo goed zie ik er nou ook weer niet uit" zeg ik lachend "Ik bedoel in vergelijking tot jou ben ik net een zwart schaapje letterlijk" zeg ik lachend en wijs naar mijn zwarte haar. Ik ben het in ieder geval eens met wat Alice zegt "OK dat is een deal dan" zeg ik lachend en trek een zies gezicht als ze er over begint dat ik moet gaan dansen. "Maar ik wil helemaal niet dansen of nouja geen ballet" zeg ik snel "Niemand zal me missen"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Michels

    'Samen koken,' grinnik ik. Ik knik instemmend. 'En familie verhalen vervelen mij niet zo snel hoor,' grijns ik. Ik kijk hem even zwijgend aan. 'We zien wel wat we in de avond gaan eten. Daar hebben we nog wel een tijdje voor.' ik geef hem vlug een kus en glimlach dan. 'tweede weekend in mij eigen apartament. Gelijk vol plannen,' grinnik ik. Ik pak mijn mobiel en zet er alles vlug in. Ik zal maar vergeten dat mijn moeder langs komt... Ik lach even in mezelf. Is wel iets voor mij. Ik vergeet altijd van dat soort dingen, omdat ik dan weer te druk ben met iets anders. Misschien komen Ally en Cam ook nog langs... Nou ja, gezellig toch? Ik draai me weer om naar Jamie en kijk hem even glimlachend aan. 'Ik heb er zin in,' grijns ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne