• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is avond en Charlie en Lise hebben ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:27 ]


    help

    Lise Sophie Knight
    Vrolijk spring ik van de kruk af wanneer ik Charlie terug zie komen lopen. 'Wauw, je ruikt heerlijk,' complimenteer ik hem. 'En je ziet er goed uit, dat sowieso, maar de geur viel me op, is dat raar?' Lise, je ratelt weer. Gewoon je mondje dichthouden.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'En je ziet er goed uit, dat sowieso, maar de geur viel me op, is dat raar?' Ik glimlach. 'Nou als je wilt kun je nog eens va dichtbij komen ruiken.' Ik grinnik en strek mijn hand naar haar uit.

    Lise Sophie Knight
    Ik neem zijn hand glimlachend aan en zet een paar stappen dichterbij, totdat ik vind dat ik dichtbij genoeg sta. Dan geef ik hem kort een knuffel, als een prima excuus om het in zijn nek te kunnen ruiken. Hij weet vast wel waarom ik het doe, hoop ik, maar anders lijkt het nogal raar dat ik random in zijn nek ga ruiken.
    'Het wordt inderdaad beter naarmate ik dichterbij kom. Nu moet ik me ook snel om gaan kleden, want dit ziet er ook niet uit vergeleken met jou.' Grinnik ik.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    ik glimlach en pak haar hand voor we naar de auto lopen. 'Ik ben blij dat je mee gaat.' Prevel ik wat verlegen als we in de auto zitten.

    Lise Sophie Knight
    'Echt waar?' vertederd kijk ik zijn kant op. 'Natuurlijk ga ik mee, ik zou zo'n avond met jou echt niet willen missen. Ik ben blij dat je mij mee vroeg,' antwoord ik en kijk snel uit het raam. Godzijdank is de rit niet al te lang, want ik raak verlegen van zijn woorden.


    everything, in time

    (Damen en Ann leven allebei wel al heel lang; dus, good idea)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Charles Matthew Alvida

    Ik parkeer de auto en kijk haar aan. 'Wil je dat ik hier wacht of mee naar boven ga?' Ik kijk haar vragen aan.

    Lise Sophie Knight
    Ik schiet in de lach en open mijn portier. 'Ik ga je niet hier in de auto laten wachten, kom maar mee.' Ik wacht tot Charlie ook is uitgestapt en open de deur. Omdat de lift, alweer, stuk is, neem ik de trap in de veronderstelling dat Charlie me toch wel volgt. Negende verdieping, tweede deur rechts. 'Hier is het,' zeg ik terwijl ik de deur van het slot draai. 'Het is niet veel, maar het is tenminste mijn eigen plekje.' Vervolgens maak ik de deur open en laat hem eerst naar binnen.


    everything, in time

    (ik ga)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [En ik ga even douchen haha.:3]


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik glimlach en volg haar naar binnen toe. 'Leuke woning.' glimlach ik gemeend. Ik volg blijf braaf in de woonkamer staan. 'Zal ik hier maar even op je wachten?'

    Lise Sophie Knight
    Ik bedank hem en knik. 'Tuurlijk, ga zitten waar je wilt, doe alsof je thuis bent. Ik ben zo terug.' Zelf loop ik mijn slaapkamer in op zoek naar het perfecte kledingsetje. Aangezien Charlie niet supernetjes gekleed is, lijkt me het een slim plan om dat ook niet te doen. Na me zo'n drie keer te hebben omgekleed, beslui ik uiteindelijk om een Skinny jeans aan te trekken met een topje met een wijde hals, waardoor een schouder bloot ligt. Ik fatsoeneer mijn haar en make-up, om vervolgens een paar bijpassende ballerina's uit te kiezen. 'Ik ben zo goed al klaar,' meld ik dan, terug in de woonkamer en staand op één been terwijl ik probeer om de ballerina van die voet over mijn hak te trekken. 'Zo!'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik bekijk haar met een glimlach. 'Je ziet er leuk uit.' Ik sta op van de bank. 'We gaan naar mijn lievelings restaurant, ze hebben ookgerechten zonder vlees.' Deel ik mee.

    Lise Sophie Knight
    Ik grinnik als hij "ze hebben ook gerechten zonder vlees" aan zijn zin toevoegt. 'Dat is prettig om te horen.' Ergens vind ik het irritant dat mensen altijd met mijn eetgewoonten rekening moeten houden, maar ik eet nu al zo'n 12 jaar geen vlees en dat wil ik natuurlijk niet zomaar opgeven.
    'Kom maar op, ik ben benieuwd!' zeg ik wanneer ik de deur van mijn appartement weer sluit.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik pak voorzichtig haar hand terwijl we de trap af lopen. Bij de auto help ik haar instappen en rij naar het kleine italiaanse restaurant. 'Ik hoop dat je van italiaans houd?'