• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is avond en Charlie en Lise hebben ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:27 ]


    help

    [WACHT. HEB IK DE KUS GEMIST? NOOOOOOO! DISASTER DISASTER!]


    help

    [DE KUS STAAT OP PAGINA 9, SCHAAM JE!]

    Lise Sophie Knight
    Terwijl Charlie me kust, moet ik lachen. 'Een voorraad sla ik zeker niet af,' lach ik als we elkaar weer even los hebben gelaten en druk mijn lippen dan opnieuw op die van Charlie. En opnieuw en opnieuw en het wordt steeds moeilijker hem te stoppen met kussen.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik sla mijn armen rond haar middel en trek haar zachtjes en voorzichtig ietsjes naar me toe. Ik wil absoluut geen dingen doen die zij niet wilt. Mijn handen aaien over haar rug terwijl ik haar blijf kussen,

    Lise Sophie Knight
    Ik sla mijn armen rond Charlies nek en laat vervolgens een hand over zijn rug glijden. Het feit dat hij geen shirt aan heeft maakt dat ik zijn lichaam bijna helemaal tegen het mijne voel en mijn hart sneller laat kloppen.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Haar hand glijd over mijn rug. Ze geeft me gevoelens die ik jaren niet gevoeld heb. Ik kus zachtjes haar nek terwijl ik over haar middel en rug blijf aaien.

    Lise Sophie Knight
    Charlie kust me in mijn nek en ik houd mijn adem even in. Het is al best lang geleden dat iemand dat heeft gedaan en ik was vergeten hoe fijn dat was. Ik laat nu beide handen over Charlies rug glijden en kras zachtjes met mijn nagels, terwijl ik hem zo mogelijk nog dichter tegen me aan druk.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik kus me een weg naar boven naar haar kaak wang oor slaap en dan haar lippen. Haar nagels krassen over mijn rug wat ik niet erg vind. Ik kus haar lippen en bijt zacht op haar onderlip.

    Lise Sophie Knight
    Kippenvel verschijnt op mijn lichaam als Charlie zachtjes op mijn onderlip bijt. Als hij echter loslaat wend ik mijn hoofd af.
    'Stop,' fluister ik zachtjes. 'Ik kan dit niet. Niet als ik jou hierna een tijdje niet meer zal zien.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik laat haar direct los. 'Sorry. ' fluister ik schuldbewust. Ik sta op. 'Ik had niet hier moeten slapen.' Ik sta op en haal een hand door mijn haar. 'Ik slaap wel beneden of.. thuis als je je daar prettiger bij voelt. '

    Lise Sophie Knight
    'Ben je gek?' antwoord ik direct. 'Je blijft hier gewoon liggen, slapen is geen probleem. Maar ik.. Ik kan niet verdergaan dan dit. Die weken dat je weg bent zou de kwelling alleen maar erger zijn.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik kijk naar haar. 'Dacht je dat ik verder wilde gaan? Ik ga alleen verder met meisjes die ik mijn vriendin kan noemen en we niet de avond ervoor ruzie hadden. ' ik kijk haar aan. 'Ik weet niet...' ik stop even. 'Ik weet niet wat voor een persoon je denkt dan ik ben maar ik deel niet gelijk de lakens met elk los lopend meisje.' Ik kijk haar verslagen aan.

    Lise Sophie Knight
    Oh fijn, nu dacht ik nog verkeerd ook, terwijl ik bijna wél verder had willen gaan.
    'Maar je slaapt dus wel bij "elk loslopend meisje" in bed?' antwoord ik fel aangezien ik me zowel beledigd als aangevallen voel. 'Goed,' ga ik verder terwijl ik iets verder bij hem vandaan ga liggen. 'Misschien heb ik je verkeerd ingeschat, maar ik dacht dat ik wel iets meer was dan een "loslopend meisje".'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik kijk naar haar en zucht. 'Dat probeer ik je uit te leggen. Je benf veel en veel meer dan dat. ' ik loop om het bed heen om voor haar op mijn hurken te zitten. 'Op dit moment ben jij een van de mensen die het meeste voor me betekenen.' ik kijk haar aan en probeer tot haar door te dringen. 'Je bent zeker geen low lopende meisje. Dat probeerde ik te zeggen. Daarom wilde ik zelf ook niet verder. '

    Lise Sophie Knight
    Charlie loopt om het bed heen en gaat op zijn hurken aan mijn kant zitten. Ik heb het gevoel alsof een klein meisje ben, wiens vader komt vertellen dat de monsters uit haar nachtmerries niet echt zijn en dat ze veilig is zolang haar sterke papa in de buurt is. Ik glimlach voorzichtig als Charlie klaar is met praten. 'Meen je dat? Dat is zo lief. Het spijt me dat ik steeds zo lullig doe, maar ik heb al lang niet meer iemand leuk gevonden. Al helemaal niet zo leuk en de vorigen liepen weg omdat ik verknipt ben,' beken ik zachtjes en kijk hem liefdevol aan. Tegelijkertijd verklaar ik hem in mijn hoofd voor gek omdat hij het me me volhoudt, voor zolang het duurt.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik glimlach om haar opmerking. 'Jij verknipt? Vergeleken mij ben jij zo saai.'ik pak voorzichtig mijn hand. 'Al ben je een beetje vreemd dat je mij en al mijn 'gedoe' bij je houd.' Ik gaap kort.