• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:23 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Luna Lovegood
    "Geen probleem", zegt Luna zachtjes. "Ik werk graag met dieren. Soms lijkt het haast of zij de enige zijn die me begrijpen."


    [Gaan we nu over naar DADA?]


    help

    Draco Malfoy

    Ik grijns even. Het was een kleine moeite om een deel van haar geheugen te wissen, maar het was niet nodig. "Mevrouw Larsen, u weet dat het schoolhoofd geeneens de moeite zal nemen om u te vertrouwen." zeg ik op een kalme toon. En als dat al zo was, zullen we nog voorzichtiger zijn. "Maar ontzettend bedankt voor u medewerking." zeg ik nogsteeds kalm en ik Lewis haar de kamer uit. Ik loop met haar mee terug naar de common room. Ik knikte naar haar en liep terug naar Astoria. Ik hoorde stemmen uit de kamer komen, de deur stond op een kier. Het donkerbruine haar van Potter herkende ik meteen. Astoria haar wangen waren nat. "Potter?" vroeg ik met een sissende ondertoon.

    Harry Potter

    Ik glimlachte toen ze haar naam zei, dan wist ik de hare ook. Ongetwijfeld kende ze mijn naam wel, maar toch stelde ik mezelf voor. Al was het maar voor de beleefdheid. "Harry, Harry Potter." zei ik met een lichte glimlach. "Potter?" hoorde ik iemand sissend achter me zeggen. Ik draaide me om. "Malfoy." knikte ik en beende de kamer uit.

    Hermoine Jane Granger

    Ik kijk op vanuit mijn boek. "Hei." zei ik glimlachend terwijl ik het boek dichtsloeg. Ik schoof het dichtgeslagen boek opzij en keek naar Ron. "Hoe gaat het?" vroeg ik zacht.

    -Nevermind

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 15:53 ]


    help

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria keek Harry even aan, met een klein en vriendelijk glimlachje op haar gezicht. Maar net toen ze wat wou zeggen, werd ze onderbroken door Draco die terug kwam. Astoria rende zowat op Draco af en sloeg haar armen om hem heen waarna ze in tranen uitbarstte op zijn blouse. "L-laat m-me n-nooit meer a-alleen in het d-donker"


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Gaan we nu naar DADA? ^^]


    help

    Angel Siren Jackson
    'Fuck, ik moet naar de les. Ik kom na de les terug, oke?' Ik ren naar het lokaal. Da fuck, tijd vergeten. Gelukkig was niemand er. Ik ga bij de deur staan om de leerlingen op te wachten.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ginny Weasley
    Na de Geschiedenis van de Toverkunst, gaat Ginny op weg naar Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, waar Angel voor de deur staat te wachten. Ze knikt even kort naar haar en gaat ergens in het midden van het klaslokaal zitten, gooit met onbedoeld luid kabaal haar boeken op de tafel en wacht op de rest terwijl ze met haar toverstok tussen haar vingers speelt.


    help

    Draco Malfoy

    Ik sloeg mijn armen om haar heen en streelde haar rug. "Rustig maar." zei ik kalm. "Volgende keer laat ik alle lichten aan, goed?" ik wreef met mijn handen over haar rug om haar ietwat te kalmeren en realiseerde me dat de deur nog openstond. Ik richtte mijn wand erop. Ik sluit de deur met een spreuk en houd haar nog steviger beet.

    Summer Melody Lockwood

    "Is er iets aan de hand Luna?" vraag ik en kijk haar aan. "Opzich begrijp ik je wel gezien ik dat ook altijd dacht, maar er zullen echt wel mensen zijn die je echt begrijpen"

    Ron Weasley

    Ik kijk haar aan. "Nu ik een beetje over de schrik van net in de grote zaal ben gekomen gaat het opzich wel goed" zeg ik glimlachend. "Maar hoe gaat het met jou?"

    Fred Weasley

    Ik schiet in de lach en kijk George aan. 'Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ga eens even een les verstoren". Zonder op antwoord te wachten loop ik de keukens uit opweg naar het lokaal. "Nu ik hier ben dacht ik dat ik beter ook lessen kan gaan volgen en ik ben benieuwd naar je manier van lesgeven" zeg ik zacht als ik achter Angel sta. "En ik beloof dat ik geen grappen uit zal halen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Moet je Ginny eens alleen achterlaten in het donker... xd]


    help

    Luna Lovegood
    "Op zich zullen er altijd wel mensen zijn die me willen begrijpen", zegt Luna, oprecht glimlachend. "Maar mijn ouders en ik... Zijn altijd al wat... Anders... geweest", zegt ze, zoekend naar woorden. "Maar ik heb er mee leren leven. Harry, Ron en Hermione waren mijn eerste echte vrienden", zegt ze. En ze glimlacht weer, met een zweem van trots.


    help

    [Moet er niemand anders naar de les? xd]


    help

    Hermoine Jane Granger

    Ik knik. "Ik ben zelf nog niet helemaal over de schrik heen, maar het gaat al veel beter." zeg ik rustig. "Heb jij geen lessen?" vraag ik aan Ron. Mijn eerste les begint pas over een uur gelukkig, ik was nog erg moe van gisteravond.

    Angel Siren Jackson
    'Meneer Weasley, als u nu op die stoel gaat zitten,' en ik wijs op de stoel, 'dan kan ik met de les beginnen.' Ik pak mijn toverstok en bedenk me hoe ik Fred terug kan pakken. Imperio, natuurlijk. Zodra iedereen zit begin ik met de les. 'Welkom bij Defence Against the Dark Arts. Ik ben professor Jackson. Vandaag gaan we het over de onvergeeflijke vloeken hebben. Jullie kennen ze ongetwijfeld wel van The Battle. Hoeveel zijn er en welke zijn er?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen