• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:23 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Eenmaal aangekomen bij het potions lokaal sluit ik de deur achter me en begin met het voorbereiden. Op elke tafel leg ik de ingrediënten die ze nodig hebben om de Laugh-inducing Potion te maken. Het was een toverdrank die de drinker ervan keihard liet lachen voor een half uurtje. Super grappig, en het was dus ook perfect voor de 1e les van het jaar.

    Fred Weasley

    "Ja dat is wat ik denk ja, want we waren je les niet aan het verstoren" zeg ik schouderophalend. "Dwing me trouwens maar of hier te blijven en zonder spreuken af te vuren" zeg ik erna en loop het lokaal opnieuw en regelrecht naar de keuken. Dit keer houd ze met niet tegen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    nevermind

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 17:22 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    George Weasley

    Ook ik loop het lokaal uit richting de keuken, ruzie zoeken met een weasley.. Slecht idee, hem dingen gaan bevelen.. Nog slechter idee.


    Don't be like the rest of them, darling

    Angel Siren Jackson
    'Godverdomme Fred, kom terug.' Ik ren achter hem aan. 'Moet je je ouders niet vertellen dat je weer leeft? Je ouders waren kapot van je dood.' Ik draai hem om en geef hem een kus. 'Moest ik het met jou en George goedmaken of alleen met jou?'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Astoria Ivaine Greengrass

    Eenmaal als haar volgende les uur begint, loopt Astoria met nog meer leerlingen het lokaal binnen. Even schenkt ze Draco een kleine glimlach, waarna ze vervolgens ergens gaat zitten aan een tafel. Ze fatsoeneerden haar haar nog even, waarna het weer zo glad was, dat ze er met haar vingers gelijdelijk door heen kon. Toen pas vielen de ingrediënten op de tafel haar op, waarna ze een wenkbrauw optrok,Laugh-inducing wist ze, maar dat was omdat Draco haar dat vertelt had.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [ Wie Potions heeft kan naar het lokaal komen ^^ ]

    Fred Weasley

    Ik stop met lopen en kijk haar aan. "George wij gaan morgen ofzo toch langs huis om pa en ma het goede nieuws te vertellen?" vraag ik waarna ik even nadenk. "Maak het met ons allebei maar goed aangezien het niet handig om te zeggen wat wij moeten doen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hermoine Jane Granger

    Samen met Harry loop ik het Potion lokaal binnen, waar Draco achter zijn bureau staat. Ik neem plek rondom een ketel en Harry gaat naast me zitten. "Raar hé?" vraag ik. Hij kijkt me even vragend aan. "Dat Draco ons les geeft, bedoel ik." leg ik uit. Harry knikt even en trommelt dan met z'n vingers op de tafel. Langzaam stromen er wat meer leerlingen binnen.

    Angel Siren Jackson
    'Hoe?' vraag ik hem bijna wanhopig. Ik wil nou eigenlijk geen ruzie met de Weasleybroertjes.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Ohja CarrotLouis, ik weet niet of ze op vakantie vaste compu's hebben in de compuruimte, want dan kan ik Angel zelf doen.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Ik verveel me.]


    help

    Styx schreef:
    [Ohja CarrotLouis, ik weet niet of ze op vakantie vaste compu's hebben in de compuruimte, want dan kan ik Angel zelf doen.'


    [is goed ik wacht gewoon af]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    "Mhm ik heb eigenlijk geen idee en verras ons maar" zeg ik grijnzend en vervolg mijn weg weer naar de keuken toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    New Topic


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The expert in anything, was once a beginner.