• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:23 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria knikte vaagjes en langzaam, terijl ze zich tegen Draco aan klemden, het kon haar op dit moment vrij weinig schelen dat ze in haar lingerie stond. "I-is g-goed". Echter ging er weer een shock over haar rug toen de deur met een klap dicht viel, maar toen realiseerden ze zich dat het Draco was die hem sloot met een spreuk. Astoria bracht haar handen naar haar gezicht en veegde haar tranen weg en droogde haar natte wangen, waarna ze Draco aan keek met waterige ogen en drukte een kus op zijn lippen. "Wat zei ze?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Stornoway schreef:
    [Moet er niemand anders naar de les? xd]


    Bij welke les zitten ze? Dan stuur ik Harry er naar toe, de volgende les komt Hermoine ook (:

    Sunbaked schreef:
    (...)

    Bij welke les zitten ze? Dan stuur ik Harry er naar toe, de volgende les komt Hermoine ook (:


    [DADA. xd Moeten Astoria en Alexia daar ook niet naartoe?]


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    [DADA. xd Moeten Astoria en Alexia daar ook niet naartoe?]


    Okee, laat hem eraan komen (:

    Draco Malfoy

    Ik veegde de tranen uit haar ogen. "Na wat waarheidsserum en een ondervraging ben ik te weten gekomen dat ze ons vrij weinig aankan doen. Het schoolhoofd zal haar toch nooit geloven." stelde ik haar gerust. Nadat ze een beetje gekalmeerd was en iets gedronken had was het al bijna een uur later. "Heb je nog lessen vandaag, of moet ik ze afzeggen?" vraag ik kalm.

    Harry Potter

    Nadat ik mijn boeken uit de common room had gepakt liep ik naar het lokaal waar DADA gegeven werd. Ik wist nog helemaal niet wie het dit jaar ging geven, maar het maakte me ook vrij weinig uit. Ik zag Ginny en Luna al zitten.

    [volgens mij hebben ze hetgene dat ik doe al gehad, maar wat boeit het]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ron Weasley

    Mijn ogen worden groot als ik bedenk dat ik wel les heb. "Sorry Hermione ik moet echt gaan en ik zie je straks wel" zeg ik glimlachend. Zonder op antwoord te wachten loop ik naar het lokaal van Professor Jackson waar ik op de deur klop en naar binnen loop. "Sorry dat ik te laat ben en..". Ik val stil als ik een bekend iemand zie zitten. Iemand die verschrikkelijk veel op Fred lijkt. "Zeg niet dat ik weer eens droom"

    Fred Weasley '

    Ik kijk haar aan met een dit kan je niet menen blik, maar als snel draai ik me om als ik de deur open hoor gaan, Ron wat hoor zeggen en naar mij zie
    kijken. "Ook leuk om jou weer eens te zien broertje" zeg ik zachtjes voor ik me weer omdraai.

    Summer Melody Lockwood

    "Klopt alleen moet je soms eerst iets beter zoeken of mensen beter leren kennen" zeg ik glimalchend. "Trouwens anders hoeft niet slecht anders te zijn en dat zijn jullie zeker niet"
    Ik kijk haar aan en knik. "Fijn om te horen" zeg ik oprecht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Heb je nog lessen vandaag, of moet ik ze afzeggen?" Astoria zat in kleermakerszit op Draco's bed met een warme kop thee in haar handen, ze tikte even wat met haar nagels tegen het glas terwijl ze knikte. "Ja, 2 uur potions aan elkaar, dan DADA, dan History of Magic, en daarna Verzorging van Fabeldieren." Astoria keek even naar de warme thee in haar glas en zuchte zachtjes wat maakte dat de stoom wat bewoog. Haar huid was wat bleker geworden, terwijl lichte donkere kringen onder haar ogen zaten, nee Astoria had niet het beste geslapen vannacht.. "Zeg ze maar af"


    The expert in anything, was once a beginner.

    [NEEEEEEEEEEEEEEEE! JE MOET NAAR DE LES KOMEN! ANDERS ZIJN WE MET ZO WEINIG! En Luna is daar trouwens niet. xd]


    help

    Luna Lovegood
    "Gaan we nu naar de dieren? Ik wil niet heel mijn lesdag missen!", zegt Luna glimlachend.


    [Sorry voor de korte posssst!]


    help

    Stornoway schreef:
    [NEEEEEEEEEEEEEEEE! JE MOET NAAR DE LES KOMEN! ANDERS ZIJN WE MET ZO WEINIG! En Luna is daar trouwens niet. xd]


    [Astoria verkeerd in zware shock XDDD Anders zit ze als een zombie in de klas XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik kan het haar wel laten proberen(A)]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Stornoway schreef:
    [NEEEEEEEEEEEEEEEE! JE MOET NAAR DE LES KOMEN! ANDERS ZIJN WE MET ZO WEINIG! En Luna is daar trouwens niet. xd]


    Woops, negeer dat dan maar! Haha (:

    Angel Siren Jackson
    'Het geeft niet, maar ga alsjeblieft zitten. Misschien kan jij antwoord geven op mijn vraag. Hoeveel onvergeeflijke vloeken zijn er en wat zijn ze?' Ik kijk Ron aan.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Draco Malfoy

    Ik keek even bezorgd naar haar. Ze was bleek geworden en had donkere kringen onder haar ogen. "Weet je zeker dat ik je niet naar Mevrouw Plijster moet brengen?" zei ik bezorgd.