• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:23 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    George Weasley

    Veel te laat vind het lokaal van Angel waar ik zonder pardon naar binnen loop en naast Fred op een stoel ging zitten, 'Nooit gedacht dat we dit ooit nog eens gingen doen' Zeg ik grijnzend tegen Fred.


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Weet je zeker dat ik je niet naar Mevrouw Plijster moet brengen?" Astoria schudde even zachtjes haar hoofd terwijl ze naar haar thee keek. "Nee hoeft niet...misschien dat ik het toch ga proberen" Astoria keek Draco even aan en nam een slok van haar thee. "Ik heb de eerste twee uur al gemist, dus ik loop zo wel met je mee naar potions" Astoria dronk haar glas leeg en drukte een kus op Draco zijn lippen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ginny Weasley
    "Hoeveel onvergeeflijke vloeken zijn er en wat zijn ze?", vraagt Angel aan Ron. Ik zucht even. Daar zijn we vorig jaar maar al te vaak aan herinnerd geweest. Ginny tikt met haar stok op haar tafeltje en leest de titel van haar boek. Opnieuw. En opnieuw.


    help

    Summer Melody Lockwood

    "Ja tuurlijk kan dat" zeg ik glimlachend en loop langzaam in de richting van het portret. "En sorry dat je sommige lessen mist"

    Ron Weasley

    Snel ga ik ergens zitten en zonder na te denken geef ik het antwoord.
    "Er zijn in totaal drie onvergeeflijke vloeken en dat zijn de vloek des doods, de Cruciatusvloek en de Imperiusvloek"

    Fred Weasley
    Ik kijk naar George die naast me komt zitten en schud mijn hoofd. "Dat had ik eigenlijk ook nooit gedacht, maar heb wel eens zin om een les te verstoren"

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 16:33 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Had je wat in gedachte?' Vraag ik hem grijnzend, zelf was er genoeg te doen.. En waarschijnlijk zou Foppe ook maar al te graag helpen met deze les verstoren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik denk na en een glimlach spellt rond mijn lippen "Zoals iedereen altijd zegt is wraak zoet soms iets te zoet dus iets in die richting alleen weet ik nog niet precies wat" zeg ik zachtjes.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'We kunnen Foppe ook gewoon vragen?' Opper ik, 'Maar dat is minder leuk' Vervolg ik terwijl ik rondkijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    Oh ja, mijn les begon over een uur. "Ja, ik moet snel naar mijn lokaal." zeg ik kalm. "Fris je je even op?" vraag ik lief terwijl ik nog meer lichten aan doe. Het was vervelend dat hier geen ramen waren, anders had ik die open gedaan voor haar. "Astoria, als je het fijn vind kan ik ook om een kamer met ramen vragen." zeg ik kalm terwijl ik op haar wacht.

    Angel Siren Jackson
    'Goed, dan zal ik nu de Imperius laten zien, die anderen kennen jullie maar al te goed denk ik.' Ik richt mijn toverstok op Fred. 'Imperio.' Ik laat hem naar de deur lopen en terug naar de stoelen. 'Jij ook nog even meneer Weasley.' Ik laat Fred op de grond vallen en richt mijn stok op George. 'Imperio.' Ik laat hem bovenop Fred vallen. 'Zozo, de tweelingbroertjes proberen mijn les te verstoren. Wees blij dat de cruciatusvloek genoeg werd gebruikt, anders waren jullie echt de klos geweest.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 16:43 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    Binnenmonds vloek ik als ik geen controle meer heb over mijn lichaam, 'Wij probeerden helemaal niets, sterker nog we zaten zonet nog braaf op een stoel' Bracht ik er tegen in terwijl ik opstond.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Ho wacht even terug wie zegt dat wij van plan waren de les te verstoren" zeg ik terwijl ik over mijn hoofd wrijf gezien er hoofdpijn begint op te komen. "Trouwens bedankt voor de fijne herinneringen".
    Ik kijk George aan "Zeg Forge wees een lief en ga van me af wil je"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria had zich ondertussen neer gezet in de badkamer, terwijl ze haar haar borstelden, en het beetje make-up dat ze altijd op had een beetje bij werkte. Ze grinnikte zachtjes en verliet de badkamer. "Nee, dat hoeft echt niet" Ze glimlachte even en drukte een kusje op zijn lippen. "Beloof me een ding" Astoria hield haar hoofdje een beetje schuin en zag de licht verbaasde blik in Draco's ogen. "Dat je niet boos word als ik lig te slapen in je les." griinikte ze, en drukt een kusje op het puntje van zijn neus.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Angel Siren Jackson
    'Graag gedaan hoor Gred. Maar, als jullie nu zo vriendelijk willen zijn de klas te verlaten, dan kan ik het huiswerk opgeven.' Ik kijk ze allebei even streng aan. DADA lerares en Gryffindor afdelingshoofd zijn had zo zijn voordelen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ginny Weasley
    En dan vloog je regelrecht naar azkaban, denk Ginny. Ze staart wat naar de kaft van haar boek en prutst met haar ganzeveer.


    help