• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:23 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [ Ik vind het goed alleen word het dan moeilijk om Fred de les binnen te laten stormen^^]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:37 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Nog niet nee' Zeg ik grijnzend waarna ik de appel aanpak van de huiself die net aan komt lopen en die tegen zijn hooft gooi, 'Kijk, als je me dat eerder had laten doen had je er niets van gevoeld' Zeg ik lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    (maakt niet uit les is les)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Fred Weasley

    "Bedenk goed wat je doet George" zeg ik waarschuwend als hij een appel pakt en naar mijn hooft gooit. Snel pak ik ook een appel,neem er een hap van en gooi de rest ook naar zijn hooft. "Misschien niet en misschien wel" zeg ik schouderophalend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Haar brutale toon stond me helemaal niet aan, wetend dat zei degene was die alle macht in handen had. "W-wat wil je er voor?" begon ik. "Wat wil je in ruil voor dat je je mond erover houd?" zeg ik zenuwachtig.

    George Weasley

    'Fijn dat je terug bent Fred' Zeg ik grijnzend waarna ik nog een appel tegen zijn hooft gooi, 'Miste je me al?' Vroeg ik plagend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    Het witte kleed op de grond, baande zich een weg over de vloer steeds dichter naar Astoria. Astoria kroop achteruit, en het was dat ze niet verder kon door de muur. De tranen stroomden over haar wangen terwijl haar gegil steeds hoger werd, toen het laken dichterbij kwam en bijna haar been aanraakten. De deur ging open en het laken verdween onder het bed, en Astoria haar ademhaling versnelden met de minuut. Haar ogen dwaalden voorzichtig af naar de deur, maar haar wand durfde ze niet te pakken, omdat deze te verweg lag.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Cho Chang:
    Ik ga maar eens kijken waar de leerlingen blijven!
    (na een tochtje rond zweinstein te lopen en iedereen te hebben gewaarschuwd voor het extra huiswerk krijgt als ze niet komen)
    Harry,wat doe je in dit lokaal weet je niet dat er lessen bezig zijn?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:47 ]


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Fred Weasley

    "Ja goed he, maar wie was eigenlijk je nieuwe slachtoffer?" vraag ik grijnzend en kijk rond voor een goed iets om naar zijn hooft te gooien. Ergens zie ik iets wat wel van pas kan komen. "Ja eigenlijk wel en daarom heb ik ook een cadeautje voor je" zeg ik grijnzend en duw een stuk van een taart dat op de tafel stond in zijn gezicht. "Het is fijn om weer terug te zijn"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Voor degenen die het zich afvragen: ik zit met mijn gsm in bad. ^^)

    Ginny Weasley
    Ginny kijkt op de klok en staat op uit de zetel. Ze klimt door het portretgat en gaat op weg naar de Geschiedenis van de Toverkunst. Het was nooit haar favoriete vak geweest. Niets eigenlijk.. het enige wat nog interessant was was in haar vierde jaar, met het Leger van Perkamentus/Dumbledore's Army. Als je dat tot lessen kan rekenen.... Ginny komt het klaslokaal binnen en gaat aan een random tafeltje zitten.


    help

    George Weasley

    'Welk slachtoffer?' Vraag ik hem na de taart uit mijn ogen en mond te hebben gehaald en vervolgens een hele taart recht in zijn gezicht duw. 'Vind ik ook broer' Zeg ik vervolgens grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alex(ia) Rose Larsen
    Ik schiet hard in de lach en sla snel mijn hand voor mijn mond. Links van me hangt een spiegel en als ik erin kijk, zie ik de pretlichtjes in mijn eigen ogen. Ik sta op en ijsbeer door de kamer.
    'Moet je nu zien, ik, Alex Larsen, die een leraar aan het stotteren krijgt van de zenuwen. Heerlijk!' Ik plaats mijn handen op het bureau, leun erover heen en breng mijn gezicht wat dichterbij dat van Draco.
    'Ik wil niet maar één ding, dan zou je er te makkelijk vanaf komen. Nee, vanaf nu doen jij en Astoria alles wat ik wil. Simpel als wat, toch?'


    everything, in time

    Stornoway schreef:
    (...)

    Luna Lovegood
    Luna fronst nadenkend haar wenkbrauwen. "Ik denk dat dat Geschiedenis van de Toverkunst moet zijn..." mompelt ze. Ze haalt even haar rooster uit haar zak en knikt bevestigend. "En daarna Verweer Tegen de Zwarte Kunsten."


    Summer Melody Lockwood

    "Geschiedenis van toverkunsten van word toch gegeven door Cho Chang?" vraag ik voor de zekerheid.
    "Denk je dat je met toestemming van een leraar die les kan missen of niet?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Wahah, bij Harry, Draco, Astoria en Alexia is het nog nacht en bij de andere ineens dag? ]

    Cho Chang:
    'Hoi,Ginny je bent de eerste leerling die aangekomen is!'
    'Ja,ik weet het History of Magic is een saai vak.'
    'Maar ik hoop dat je niet denkt dat ik een saai persoon ben.'


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings