• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:23 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    Ik loop in de richting van de deur zonder op George te wachten. "Weet je eigenlijk zou". Ik stop met praten voor ik straks weer een onvergeefelijke vloek over me heen graag. "Ik zeg niets meer en ben al weg" mompel ik voor ik de deur opengooi en naar buiten loop. "Ik ga echt nooit meer naar de lessen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Dat maakt twee van ons' Mompel ik als ik ook het lokaal uit loop, 'Zullen we Foppe vragen?' Vraag ik hem, en net op dat moment zweefde foppe een gang verder.


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    "Nee, dat hoeft echt niet" zei ze met een glimlacht, ze drukte een kusje op mijn lippen. "Beloof me een ding" ze hield haar hoofd schuin en ik keek haar verbaasd en vragend aan. "Dat je niet boos word als ik lig te slapen in je les." grinikte ze. Ik grinnikte mee. "Voor de vorm zal dat wel moeten, maar ik zou nooit echt boos op jou worden." zeg ik lief.

    Fred Weasley

    "Oke heel slecht plan was dat, maar wie zei dat we eigenlijk wel wat van plan waren?" mompel ik en knik erna. "Klinkt goed maar is dat eigenlijk wel zo'n goed plan. Ik wil niet nog eens een vloek over me heen krijgen en die hoofdpijn of herinneringen zijn ook niet echt briljant"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Angel Siren Jackson
    'Oké, het huiswerk. Schrijf een opstel over de onvergeeflijke vloeken en hoe en wanneer ze werden gebruikt. 450 woorden per vloek.' Ik leg mijn boeken weg en de bel gaat. Op naar Fred en George. 'Nou kwajongens, nu kunnen jullie hierkomen.' Ik trek ze mijn lokaal binnen zodra iedereen weg is.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    nevermind

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 17:00 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Foppe doe dat de volgende keer maar een keer" zeg ik grijnzend als ik zie dat Angel eraan komt en voor hij kon antwoorden worden ik en George het lokaal binnen getrokken. "Oke wie zegt dat wij hier nu nog naartoe willen komen?" vraag ik en kijk haar aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte terwijl ze het bloed weer naar haar wangen voelde stromen, wat maakte dat de rode blos weer verscheen. "Dat is lief" Astoria glimlachte verlegen en drukte haar zachte lippen tegen die van Draco, en lgede even kort haar handen in zijn nek, waarna ze haar lippen terug trok en glimlachte. "Kom" Astoria pakte Draco's hand vast en trok hem mee de kamer uit.


    The expert in anything, was once a beginner.

    George Weasley

    'Ik zeg van niet' Voeg ik aan Fred's woorden toe, 'Wij deden niets dus dat geeft je het recht niet om zo met ons om te gaan' Zei ik met overelkaar geslagen armen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Angel Siren Jackson
    'Of jullie gaan luisteren of ik ben genoodzaakt dit te doen.' Ik pakte twee taarten en duwde die in hun gezichten. 'Sorry hoor jongens, maar dit moest gewoon.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Fred Weasley

    "Ik ben het helemaal met je eens, want we deden niets verkeerd en je weet best dat het niet echt de spreuken zijn die we graag horen" zeg ik. "Trouwens wie zegt dat wie iets van plan waren, want zoals ik al zei wou ik alleen weten hoe je les gaf"
    Ik kijk naar Angel die een taart in ons gezicht gooit. "Oke even dat je het weet dit is het verkeerd moment om dat te doen"

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 17:08 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Angel Siren Jackson
    'Hoezo dat? En, tuurlijk joh. Dan ken ik de paashaas. Ik ben niet doof ofzo en jullie praten ook niet zo zacht. Ik hoorde jullie wel. Jullie komen er niet meer onderuit. Maar om terug te komen op je vraag van in de keuken, nee ik heb niks te doen morgenavond.'

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 17:12 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    George Weasley

    'Maar nogsteeds, mischien dat we er over praten maar we deden niets' Bracht ik er tegen in terwijl ik de taart uit mijn ogen en de rest van mijn gezicht haalde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Wie zegt dat dat voor deze les was en niets voor straks" zeg ik en kijk haar aan. "Trouwens wij komen overal onderuit, maar dat is nu niet nodig gezien we niets fout hebben gedaan"
    Ik denk na "Mooi dat je niets te doen heb, maar zorg eerst dat je het met ons hebt goedgemaakt tot die tijd ga ik de taart uit mijn gezicht halen en even wat te eten halen"
    Ik draai me om en loop het klas lokaal uit

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 17:16 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Angel Siren Jackson
    'Hm, alsof ik jullie geloof. Jullie waren altijd bezig met lessen verstoren, dus ook met de mijne. En hoe moet ik het dan goed maken met jullie, volgens jou?' Ik kijk hem streng aan. Lerares zijn heeft voor- en nadelen. 'En je blijft hier.' Ik trek hem terug naar de tafels.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 17:18 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen