• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:23 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Sunbaked schreef:
    [ Wahah, bij Harry, Draco, Astoria en Alexia is het nog nacht en bij de andere ineens dag? ]

    (ineens?dat was het al lang)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Fred Weasley

    "Die mijn plaats heeft ingenomen toen ik weg was" zeg ik grijnzend waarna ik mijn gezicht schoonmaak en de taart proef. "Mhm toch smaak die taaart niet verkeerd en blij dat je het ermee eens bent"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    dracoluvvv schreef:
    (...)
    (ineens?dat was het al lang)


    [Anders maken @Sunbaked @Progeny en Ik ons stuk even af en daarna springen we wel in]


    The expert in anything, was once a beginner.

    (oke maar dan doe ik mijn les doe dan alsof je in de klas zit)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Draco Malfoy

    Verbluft kijk ik Alexia aan. Ik sta op. "Iets te drinken?" zeg ik, mijn stem trilt een beetje. Als het me lukt om er een paar druppels waarheidsserum in te gooien wist ik precies hoeveel ze wist en of ze bewijs had. "Ik wil nog even met je praten." zeg ik kalm. Ik schenk twee glazen water in en gooi er in een beker drie druppels van het serum in. Zo snel, dat ze het met geen mogelijkheid gezien kan hebben.

    Harry Potter

    "Lumos." zei ik zacht en het werd licht in de kamer. Een meisje, wat ik niet van de naam kende maar wel van gezicht zat ik een hoekje. Haar gezicht was doorweekt van tranen en haar gezicht stond doodsbang. "I-ik." begin ik stotterend.

    Oke,de les begint!
    (doe je huiswerk in een pb schrijven das makkelijker want moet nu weg dus geen tijd voor nakijken doe ik zo)
    De heksenvervolging was een gruwelijk periode, deze liep van omstreeks de 15e eeuw tot ongeveer de 16e eeuw, niet zo zeer voor ons magische mensen was het vreselijk, maar vooral voor de dreuzels is het heel erg geweest. Die werden onschuldig op de brandstapel gegooid. Echte heksen en tovenaars konden makkelijk een simpele blusbezwering over zichzelf uitspreken, zodat ze niet zullen sterven. Bertha het buitenbeentje deed dit wel 47 keer, omdat ze dat zo lekker vond. Iedereen beschuldigde elkaar van het beoefenen van (zwarte) magie. MEER dan de HELFT van de veroordeelden deed niemand echt kwaad. Helaas dacht menig mens er in die tijd anders over. Ze hoefden maar jaloers te zijn of je maar te haten en je had een oneerlijk proces aan je broek hangen.

    Met oneerlijk bedoel ik dat niemand je vrij stemde. Want als je dat deed werd er ook van jou gezegd dat je magie beoefende. Voor die tijd dachten ze dat witte magie geen kwaad deed, maar na een tijdje begonnen ze dat ook te wantrouwen met het gevolg dat die mensen ook werden vervolgd. Iedereen vertrouwde niemand meer. Zelfs je bloed eigen moeder, broer of zuster niet. Als je opgepakt werd. Werd je eerst in een donkere smerige cel gegooid. Waar je ong. een week leefde op water en brood, en nog een schaars stuk ook. Tussen door werd je opgehaald om een proef (marteling) af te leggen zodat je zou bekennen of ontkennen. Helaas logen de meeste om er vanaf te komen, want eigenlijk hadden ze niet te bekennen. Ze hadden verschillende ontmaskering middelen. Hieronder zie je een paar van deze gruwelijkheden.



    -De Spaanse laars
    wanneer een heks niet bekennen wou werd met dit gruwelijke tuig haar benen gebroken
    -De wipgalg
    De armen van het slachtoffer werden op de rug gebonden en aan de voeten werden zware gewichten gehangen dan werd zij met geweld opgehesen en terug neer gesmakt op de grond totdat zij/hij bekende of stierf door de wipgalg werden de armen uit de kom gerukt.
    -De duimschroeven
    Het woord spreekt voor zich schroeven rond de duimen werden aangedraaid om zo bekentenissen af te dwingen.
    -De ijzeren maagd
    Dit was een levensgroot scharnierend lichaamsmodel met langs binnenkant venijnige ijzeren punten wanneer de ijzeren maagd zich sloot werd het slachtoffer doorboord, maar niet gedood.
    -Waterproef
    Vermoedelijke heksen werden in het water gesmeten bleef hij/zij drijven was ze een heks verdronk hij of zij werd zij onschuldig verklaard maar natuurlijk was zij/hij ook wel dood.
    -Prikken
    Heksenjagers prikten met scherpe voorwerpen in het lichaam van een slachtoffer op zoek naar ongevoelige plaatsen deze ongevoelige plaatsen zouden "duivelsmerken" zijn plaatsen waar zij/hij contact had met de duivel.

    huiswerk:
    wat voor martelingen zijn er?
    wie vond de brandstapel lekker?
    wanneer werd je beschuldigd?


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Luna Lovegood
    "Missichien wel. Cho is een goede vriendin, dus dat moet wel in orde komen, denk ik," zegt Luna met haar gebruikelijke dromerigheid.

    Ginny Weasley
    Ginny kijkt even vreemd op naar Cho. "Hoi, Cho", zegt ze dan. Ze ploft haar boek neer op de tafel terwijl ze zich afvraagt waarom Cho dat vak dan heeft gekozen. "Ik bedoel professor Chang", zegt Ginny plots daarna.


    help

    Alex(ia) Rose Larsen
    Ik kijk Draco na terwijl hij drinken in schenkt en ga weer onderuit gezakt in de stoel zitten. Ik zucht expres diep, om te laten merken dat ik verveeld ben. Ik vind hem een schande, hoe kan hij ooit dicht bij de Dark Lord hebben gestaan? Draco is een watje, meer niet.
    Ik neem het glas drinken aan en kijk hem na als hij weer gaat zitten. 'Prima, laat het onderhandelen maar beginnen,' zeg ik met een grijns en neem een grote slok.


    everything, in time

    CarrotLouis schreef:
    Fred Weasley

    "Die mijn plaats heeft ingenomen toen ik weg was" zeg ik grijnzend waarna ik mijn gezicht schoonmaak en de taart proef. "Mhm toch smaak die taaart niet verkeerd en blij dat je het ermee eens bent"


    George Weasley

    'Voor de winkel op de wegisweg Leo, en hier volgens mij niemand' Zeg ik grijnzend waarna ik een stuk taart proef 'Inderdaad, in denk dat we hier vaker moeten komen' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria haar onderlip, was hevig aan het trillen, plukken van haar bruine zachte haar hadden zich aan haat natte wangen gekleefd, terwijl een vlaag van angst over haar gezicht te lezen was. Astoria trok haar knieën nog meer op, terwijl ze haar armen er stevig om heen klemden, toekijkend naar de jongen in de kamer over de rand van haar knieën. Astoria bekeek hem even, en toen pas leek ze hem te herkennen. "H-harry?" bracht ze met moeite uit. Ze had nooit echt met Harry gepraat, eigenlijk nog nooit.


    The expert in anything, was once a beginner.

    En nu ben ik voor zo'n halfuurtje weg


    help

    En nu ben ik voor zo'n halfuurtje weg


    help

    Summer Melody Lockwood

    "Dan regelen we dat ook even en dan eens uitzoeken of de terzielers die niet willen eten dat wel met een beetje hulp wel willen" zeg ik glimlachend. "Nogmaals bedankt dat je wilt helpen"

    Fred Weasley

    "Volgens jou niemand" zeg ik lachend en proef erna nog een stuk taart. "Dat moeten we inderdaad. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ergens was ik dat toch al van plan "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Angel Siren Jackson
    'Hm, ik gok dat die twee in de keuken zijn.' Ik loop door de gangen van Hogwarts naar de keuken en zie twee jongens staan. De ene met een stuk taart en de ander met taart op zijn gezicht. '1-1!' gil ik keihard door de keuken. Ik pak twee appels en gooi ze naar Fred en George. '100 punten voor Angel! Oh, die krijg ik terug, dat weet ik.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Fred Weasley

    Ik draai me om en kijk naar Angel. "Hoe weet je dat we hier waren?" vraag ik terwijl er een onschuldige glimlach op mijn gezicht verschijnt en een stuk taart pak die ik in haar richting gooi. "Dat krijg je inderdaad terug en heel goed dat je dat ondertussen al weet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer