• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:23 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Progeny schreef:
    [Geeft niets, joh. (: Je hoeft je heus niet iedere keer te verantwoorden als je offline bent, iedereen heeft een leven buiten Quizlet. Althans, dat hoop ik.(nerd)]

    tuurlijk!!(A)(denk ik)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Angel Siren Jackson
    'Nope, ik kan niet slapen.' Ik sta op en begin de les voor te bereiden. Ik kijk op de klok die ik heb opgehangen en zie dat het al 6 uur is. Ik pak mijn make-up en begin met mijn ogen. Ik begin met mijn ogen. Met lichtgrijze ogen begin ik mijn les voor te bereiden. De onvergeeflijke vloeken.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Draco Malfoy

    Ik stap de common room van Slytherin binnen. Er zijn wat leerlingen die me verbaasd aankijken maar ik zeg geen woord. Ik kijk geduldig in het rond, zoekend naar Alexia. Als ik haar ervan kon overtuigen dat ze niks zou zeggen, was er niks aan de hand. Als ze dat weigerde, moest ik iets verzinnen om haar geheugen te wissen. Wat natuurlijk ten strengste verboden was.

    Cho Chang:
    eindelijk ochtend!
    maar ik heb eigenlijk maar 4 uur geslapen.
    maar het is al 6 uur.
    de les van vandaag is helemaal af en gaat over heksen achtervolging!
    mij leek dat niet veel nieuws maar als dat in het boek staat zal het toch moeten!!


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    CarrotLouis schreef:
    Summer Melody Lockwood

    "Goedeavond Luna. Bedankt voor het vragen, maar laten we zeggen dat mijn eerste dag niet echt goed was" zeg ik glimlachend. "Hoe was die van jou?"
    Ik kijk haar aan "Heel erg bedankt dat je me wilt helpen en het is inderdaad prachtig hoe dat kan"

    Fred Weasley

    Twijfelend opende ik mijn ogen nadat het licht vermindert en kijk naar mijn hand. Een verbaasde uitdrukking komt op mijn gezicht als ik zie dat ik mijn eigen lichaam terug heb. Ik loop naar Angel toe en geef haar een knuffel. "Hoe kan ik je ooit bedanken?" mompel ik nog steeds lichtelijk verbaasd.


    Luna Leeflang
    Luna staart de vrouw dromerig aan. "Viel best wel mee. Het is vreemd dat er niets veranderd lijkt na alles wat er is gebeurt." Ook al klinkt haar stem nog steeds hetzelfde als anders, haar gelaatsuitdrukking is somberder dan anders. Vanuit haar ooghoek vangt ze een glimp op van het standbeeld van Rowena Ravenklauw, die ze aan Harry had getoond om hem de tiara te tonen.


    [Wie is er eigenlijk afdelingshoofd van Ravenklauw?]


    help

    [jongens, ik zeg het maar alvast, maar 27 juli tot 10 augustus ben ik op vakantie. Waarschijnlijk hebben we wel wifi, maar ik doe het dan wel op de iPad en dan typ ik dus minder. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Wat is de eerste les?]


    help

    Alex(ia) Rose Larsen
    Na afscheid te hebben genomen van Damen, loop ik door de gangen terug naar de Common Room van Slytherin. Onderweg zie ik een scheefhangend schilderij en ik besluit het recht te hangen. De vrouw van het schilderij bedankt me, maar ik zeg niets terug. Ik deed het niet voor haar, ik deed het omdat scheef hangende dingen mij nu eenmaal irriteren.
    Als ik de Common Room binnenstap, sta ik pal achter Draco.
    'Wat doe jij hier?' sis ik hem van achteren toe.


    everything, in time

    (oh,natuurlijk! over 3 dagen ben ik op vakantie kunnen jullie over 3 dagen doen alsof ik ziek ben of wil iemand even mijn rol overnemen even dan wel aan mij aangeen en het blijft mijn rol dan en over 3 dagen!!
    dan ben je 2 weken mijn rol of anders is Cho gewoon 2 weken ziek)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    (mag history of magic de eerste les zijn?)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    [CarrotLouis, wil jij Angel van mij overnemen tot ik terugben op de tiende van augustus? Ik vertrek morgenochtend tussen 4 en 5 uur]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:23 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria knikte terwijl de blosjes op haar wangen nog lang niet verdwenen waren. "Altijd" zei ze geruststellend. Astoria staarde nog een tijdje naar de deur, waarna ze haar hoofd terug legde op het kussen en haar ogen de donkere kamer afspeurden. Ergens wist ze wel degelijk dat het moeilijk zou worden om optepassen, aangezien haar Necrophobia weer opspeelden, en ze had gemerkt dat de symptomen ergen begonnen te worden. Astoria haalde haar hand even door haar lange bruine haar, waarna ze met een trillende hand het nachtlampje aan klikte, en vervolgens uit bed stapte en naar Draco's eigen badkamer liep. Astoria gooide even een plens water in haar gezicht, en trok haar uniform uit, aangezien ze moeilijk in haar uniform kon gaan slapen. Astoria klikte het lapmje van de badkamer uit, en liep terug de kamer in. Enkel bleef ze staan toen ze zag dat het nachtlampje uit was en de rillingen begonnen over haar rug te lopen, waarna ze geen stap meer durfde te verzetten in het donker, en tegen de muur bleef staan. De rillingen kropen over haar rug, terwijl Astoria het met de minuut benauwder kreeg en het moeilijker kreeg met ademhalen. Echter liet ze zichzelf door haar benen tegen de muur aan zakken, waarna ze haar knieën optrok, en haar armen er omheen sloeg. Tranen begonnen over haar wangen te lopen, en haar handen begonnen te trillen. Het was nu officieel, haar Necrophobia was terug.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (stornoway wil je mijn rol vanaf zaterdag 2 weken overnemen)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Draco Malfoy

    Ik draai me met een ruk om. Rustig blijven, denk ik bij mezelf. "Toevallig, mevrouw Larsen." begin ik. "Was ik op zoek naar u." ik wenk haar. "Wilt u zo vriendelijk zijn om even met mij mee te komen." ik probeerde zo rustig mogelijk te blijven.

    dracoluvvv schreef:
    (mag history of magic de eerste les zijn?)


    [Ik vind het goed(:]


    The expert in anything, was once a beginner.