• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:23 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    (wanneer begint de les dan want moet over een halfuur van de computer)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Summer Melody Lockwood

    Ik kijk Luna aan en knik. "Daar heb je gelijk in, maar toch hangt er wel een sfeer die somberder is dan ooit tevoren" zeg ik. Het zou nooit meer hetzelfde als dat het ooit was. Oke even terug naar het onderwerp waar ik hier voor kwam. "Mag ik vragen wat je eerste les straks is?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Misschien kan Astoria hard gaan gillen, en dan komt Harry wel ff langs @SerpentEyes (": ]

    Alex(ia) Rose Larsen
    Verbaasd trek ik één wenkbrauw op. 'Op zoek naar mij?' Ik begin te grijnzen als ik me bedenk waarom hij naar mij op zoek is.
    'Wilt u zo vriendelijk zijn om even met mij mee te komen?' vraagt hij. Goh, wat is hij formeel. 'Heb ik een keuze?' vraag ik zuchtend en knik. 'Ik kom al.'


    everything, in time

    Sunbaked schreef:
    [ Misschien kan Astoria hard gaan gillen, en dan komt Harry wel ff langs @SerpentEyes (": ]


    [Uhu okeey (:]


    The expert in anything, was once a beginner.

    (moet ik gewoon wachten totdat de mensen zeggen dat ze in de klas zijn)


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Draco Malfoy

    Haastig beende ik de kamer uit, met Alexia achter me aan. Ze volgde me naar mijn kantoor die ik met een luid gekraak open deed. Ik ging achter mijn bureau zitten en gaf een knikje naar de stoel. "Ik wil u graag vragen wat u weet, van Astoria en." ik brak mijn zin af en bracht het laatste woord er moeilijk uit. "mij."

    Astoria Ivaine Greengrass

    Met trillende handen en onderlip, zit Astoria met knieën opgetrokken op de grond tegen de muur. Geen stap durft ze te zetten, terwijl het angstige gevoel van haar Necrophobia steeds heviger en heviger word. Ademhalen? Lukt haar amper en gaat bijna niet, omdat ze zich niet durft te veroeren. Een harde shock gaat door Astoria haar lichaam als een vaas in Draco's kamer uit het niets op de grond valt, althans ze gaat er vanuit dat het een vaas is aangezien het pikdonker is. Verder trekt ze haar knieën op en verbergt haar hoofd erin, waardoor alleen haar ogen nog zichtbaar zijn over de rand van haar knieën. Een wit kleed beweegt zich voort over de vloer waardoor Astoria het niet meer houd en in gillen en huilen uitbarst.

    [Onder dat kleed zit Draco's uil of kat ofzo of een muis, ik moest even iets verzinnen wat eronder zat x3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    CarrotLouis schreef:
    Summer Melody Lockwood

    Ik kijk Luna aan en knik. "Daar heb je gelijk in, maar toch hangt er wel een sfeer die somberder is dan ooit tevoren" zeg ik. Het zou nooit meer hetzelfde als dat het ooit was. Oke even terug naar het onderwerp waar ik hier voor kwam. "Mag ik vragen wat je eerste les straks is?"


    Luna Lovegood
    Luna fronst nadenkend haar wenkbrauwen. "Ik denk dat dat Geschiedenis van de Toverkunst moet zijn..." mompelt ze. Ze haalt even haar rooster uit haar zak en knikt bevestigend. "En daarna Verweer Tegen de Zwarte Kunsten."


    help

    [Ik ga in bad. xd]


    help

    Cho Chang:
    'Jullie kunnen de klas binnenkomen de les begint zo!'
    'Opschieten,anders komen jullie te laat!'


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    Alex(ia) Rose Larsen
    Ik moet enorm snelle stappen zetten om Draco bij te kunnen houden, blijkbaar heeft hij haast. Hij opent de deur van zijn kantoor, gaat achter zijn bureau zitten en knikt dat ik mag ga zitten. Dat doe ik dan ook, want ik ben te lui om te blijven staan.
    'Tja, wat valt er te zeggen?' grijns ik opnieuw, heerlijk om te bedenken dat ik alle macht in handen heb. 'Ik weet dat wat jullie doen illegaal is, maar dat dat jullie niets uitmaakt, omdat jullie als twee, eh,' ik denk even na over mijn woorden. 'Omdat jullie als twee kauwgomballen aan elkaar vast zitten,' eindig ik dan mijn zin. 'O, en ik weet ook dat Astoria van school wordt gestuurd als dit uitkomt. En jij raakt je baan kwijt,' voeg ik er dan nog aan toe. Ik weiger hem 'u' te noemen, ook al is hij mijn leraar.


    everything, in time

    Fred Weasley

    "Zoals je zelf al zegt George" begin ik. "Nog niet dus je bent het wel van plan, maar ik ga mijn mond houden voor ik je op ideeën breng"
    Ik kijk hem aan "Ik zou het niet voelen, maar zou het wel weten net als andere dingen die jij nog niet weet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Styx schreef:
    [CarrotLouis, wil jij Angel van mij overnemen tot ik terugben op de tiende van augustus? Ik vertrek morgenochtend tussen 4 en 5 uur]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Harry Potter

    Haastig liep ik door de gangen van de kerkers. Eigenlijk hoorde ik hier niet te zijn, maar ik had zo het gevoel dat ik wat herinneringen moest ophalen. Mijn eerste stop was het Toverdranken lokaal. Ik lied mijn hand over de oude, houte deur glijden. Ik duwde de klink naar beneden. Op slot, natuurlijk. "Alohomora." bracht ik zachtjes uit waardoor de deur open ging. Ik stapte binnen, snoof de geur op en keek rond. Ik kon het niet laten om er nog even te blijven staan. Toen ik voetstappen op de gang hoorde begon ik weer verder te gaan. Ik vervolgde mijn tocht tot ik een lange, breekbare gil hoor. Ik trok een wenkbrauw op maar besloot toch te gaan kijken. Voorzichtig duwde ik de deur open waarachter het geluid vandaan kwam, met mijn toverstok stevig in mijn hand geklemd.