• Dit is waarschijnlijk al het zoveelst HP RPG topic, en ik denk dat jullie dan ook wel weten hoe het werkt. Als er nog vragen zijn, kun je altijd terrecht bij mij en CarrotLouis.

    •Life After battle
    How is their life, after battle? Actually, nobody knows.
    Daarom geef ik jullie de kans hun leven te bepalen na het gevecht. Zijn ze succsesvol? Misschien komen ze terug naar Hogwarts om les te geven? Niemand die het weet. Misschien dat enkelen nog last hebben van mentale littekens, van het gevecht? Misschien komen sommige terug om hun laatste jaar af te maken? Hun verdere leven ligt in jullie handen, en word door jullie bepaald.
    Het begint met 1 jaar na The Battle
    ~~~xxXxx~~~


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemands anders personage vermoorden dit mag wel als je hebt overlegd
    ~16+ is toegestaan
    ~ minimum. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ Naam veranderingen graag doorgeven
    ~ Het belangrijkste, Have Fun!(:


    Harry Potter ~ Sunbaked
    Ron Weasley ~ CarrotLouis
    Hermione Greanger ~Sunbaked
    Dean Thomas ~
    Ginny Weasley ~ Stornoway
    Fred Weasley ~CarrotLouis[In dit topic loopt Fred rond als geest]
    George Weasley~ WillNotLearn
    Neville Longbottom ~
    Angelina Johnson ~Rider
    Seamus Finnigan ~
    Percy Weasley ~PercyWood
    Oliver Wood ~PercyWood
    Luna Lovegood ~Stornoway
    Cho Chang ~dracoluvvv
    Draco Malfoy ~Sunbaked
    Pansy Parkinson ~dracoluvvv
    Blaise Zambini ~
    Daphne Greengrass ~ dracoluvv
    Astoria Greengrass ~ SerpentEyes
    Alexia Rose Larsen ~Progeny
    Millicent Bulstrode ~
    Vincent Crabbe ~
    Marcus Flint ~
    Theodore Nott ~
    Cornelius Fudge ~



    Minesterie:
    -Daphne Greengrass ~leider van Departement van Toezicht op Magische Wezens dracoluvvv
    -Percy Weasley PercyWood
    -Oliver Wood PercyWood
    Leraren op Hogwarts:
    *Mogen Zelf verzonnen zijn:
    - Draco Malfoy~Potions/Afdelingshoofd SlytherinSunbaked
    -Neville Longbottem ~Kruidekunde
    -Angel Siren Jackson ~DADAStyx
    -Angelina Johnson ~Vlieglerares Rider
    -Cho Chang ~History Of Magic dracoluvvv
    -Damen Edward Night ~transfiguratie WillNotLearn
    -Minerva McGonagall ~Schoolhoofd [q]Stornoway[/w]
    -Summer Melody Lockwood ~Verzorging Van Fabeldieren [q]CarrotLouis[/q[

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:23 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Grijnzend kijk ik toe terwijl ze een grote slok neemt. Het begon al snel te werken, want haar ogen werden een beetje glazig. "Zo, Alexia." zeg ik met een grijns omdat ik nu de macht had. "Waar zullen we eens beginnen?" ik starte mijn ondervraging.
    "Wat weet je allemaal van Astoria en mij, wat heb je gezien? En heb je bewijs?" vroeg ik in een rap tempo.

    Angel Siren Jackson
    Ik ontwijk de taart. 'Omdat jullie hier altijd zitten. En ik ben een weirdo, jullie ook, dat trekt mekaar aan.' Ik pak een stuk taart en gooi het tegen Freds gezicht. 'Raak!' gil ik.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria haar onderlip, was hevig aan het trillen, plukken van haar bruine zachte haar hadden zich aan haat natte wangen gekleefd, terwijl een vlaag van angst over haar gezicht te lezen was. Astoria trok haar knieën nog meer op, terwijl ze haar armen er stevig om heen klemden, toekijkend naar de jongen in de kamer over de rand van haar knieën. Astoria bekeek hem even, en toen pas leek ze hem te herkennen. "H-harry?" bracht ze met moeite uit. Ze had nooit echt met Harry gepraat, eigenlijk nog nooit.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    Na er weer taart in mijn gezicht zit kijk ik haar aan.
    "Vind je het gek het is hier gezellig en ik heb al tijden niet meer gegeten" zeg ik lachend terwijl ik nog een stuk taart pak, in haar richting loop en in haar gezicht duw. "Maar de tweede is inderdaad ook een logisch oplossing en deze was dus ook raak"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Angel Siren Jackson
    'Ja, die was raak. Maar deze ook.' Ik trek hem mee naar de grond en geef hem een slagroomtaart kus. 'Raak,' lach ik. Ik veeg mijn gezicht schoon en lik het van mijn arm af. 'Lekkere taart hoor, bedankt dat je het me hebt laten proeven,' grijns ik.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Harry Potter

    Het lichtje uit mijn wand doofde langzaam uit. "Lumos Duo." zei ik dit keer wat harder. Haar natte ogen keken me even aan.
    "H-harry?" bracht ze met moeite uit. We hadden nog nooit een woord tegen elkaar gezegd. "Wat is er?" vroeg ik bezorgd aan het meisje wat doodsbang voor me zat. Ik scheen met mijn wand de kamer door, op zoek naar iets wat haar overstuur had gemaakt.

    Astoria Ivaine Greengrass


    Astoria haar adem stokte in haar keel, terwijl haar handen trilden, was het enige dat ze uit kon brengen. "Necrophobia". De oorzaak waarom ze hier zo inelkaar gedoken zat. Necrophobia, iets wat haar al haar hele leven al dwars zit, een angst voor de dood, duisternis en alles wat daarbij hoort.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en druk nog een kus op haar lippen. 'Dat was inderdaad ook raak' zeg ik en veeg ook mijn gezicht schoon. "Graag gedaan en fijn dat je het ook lekker vind"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Angel Siren Jackson
    'Oja, ik krijg ook nog de volle laag van Forge.' Ik geef Fred nog een kus en trek hem dan omhoog. Ik pak een stuk taart en duw dat in George's gezicht.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Harry Potter

    Necrophobia, daar had ik wel eens van gehoord. Ik wist niet meer heel zeker wat het was? Maar ik wist dat het gepaard ging met stevige angst aanvallen. Ik stak mijn hand uit om haar overeind te hijsen.

    [ Waar is Hermione trouwens dan stuur ik Ron daarheen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CarrotLouis schreef:
    [ Waar is Hermione trouwens dan stuur ik Ron daarheen]


    Oorspronkelijk zit ze nog in de Great Hall, maar anders is ze nu gwn even in de common room (:

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria keek met trillende onderlip naar Harry's hand, maar pakte hem toch aan en stond op.Astoria haar handen gleden over haar gezicht om de tranen en het nat van haar wangen te vegen, samen met sommige haren die in haar gezicht waren gaan kleven. Een zwak glimlachje kwam tevoorschijn op haar gezicht. "D-dankje". Ookal, stonden de gifgroene ogen van Astoria dankbaar, was die dankbaarheid gemengd met angst. "A-astoria G-greengrass"Bracht ze zwakjes uit.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Alex(ia) Rose Larsen
    'Zo Alexia,' begint hij ineens grijnzend. Verbaasd kijk ik op. Waarom grijnst hij ineens? Ik vertrouw het niet. Dan valt mijn oog op mijn glas. 'Verdomme, je he-' ruw wordt ik afgekapt en Draco vuur allerlei vragen op me af. Zonder dat ik het wil, beweegt mijn mond en komen er antwoorden uit. Het is alsof mijn lichaam een eigen wil heeft en ik er niets tegen kan doen.
    'Ik heb jullie zien zoenen en Astoria er toen mee geconfronteerd, haar reactie zei al genoeg en ik wist dat het waar was. Ik heb geen bewijs, maar ik ben er zeker van dat, wanneer ik het schoolhoofd waarschuw, ze het toch in de gaten zal houden. Al is het maar om mij ongelijk te bewijzen.'


    everything, in time

    [okeey]

    Fred Weasley

    Lachend kijk ik van Angel naar George en weer terug. "Hmm, dat was eigenlijk wel een goede actie, maar weet dat je wel de volle laag van hem zal krijgen" zeg ik. "Trouwens heb je morgenavond al wat te doen?"

    Ron Weasley

    Verveeld loop ik door de gangen van Hogwarts en besluit toch maar om weer terug te gaan naar de common room. Eenmaal voor het schilderij zeg ik het wachtwoord en zodra die openslaat loop ik naar binnen regelrecht naar de bank waar ik ga zitten. "Hey Hermione" zeg ik als ik haar ook zie zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer