• Hey,
    Ik zoek de naam van en film. Het ging over een meisje en die was jarenlang opgesloten in een kamer. Dus ze kon helemaal niet praten en lopen en alles. Wie herkent het? & een andere film die ik zoek gaat over een meisje en die huurt een appartement van een man en die man heeft dan overal cameras geplaatst en er zitten gaten de muur waar hij door lkijkt zoiets. Herkent iemand het?
    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Die eerste klinkt vet, maar nee.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Die eerste klinkt vet, maar nee.


    26 - 02 - '16

    Die eerste herken ik uit een boek dat ik ooit heb gelezen. Maar ik weet beide niet welke films het zijn ^^.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Is die tweede niet toevallig The Resident?


    Caution first, always.

    Deze misschien?

    Oh lol wacht, dat is de naam voor iets, maar misschien kan je daarop zoeken?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:17 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Die eerste, dat verhaal ken ik, dat omdat ze dan echt nooit de normale mensen dingen had geleerd, ze oergeluiden enzo maakte. Volgens mij was dat zelfs een waargebeurd verhaal ;s


    effort never betrays you

    Ha, is dit de film?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.