• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

Remember to be ridiculous.

Lauren Campbell

Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Een probleem?' Ik zet mijn verbazing om in een grote grijns. 'Nee. Meisjes houden daar van, moet je toch weten?' Ik duw hem lachend naar achter en ga op hem liggen. 'Ik houd daar van. Laat het toch mooi weer zien dat je me kan beschermen,' grinnik ik. 'Al kan ik mezelf ook prima beschermen, maar het voelt veilig.' Ik kijk hem lachend aan. 'Meisjes vinden het super als hun vriendje een six- pack heeft. Maar show hdie maar niet te vaak, dan krijg ik concurrentie en dat wil ik niet,' grinnik ik en ik druk weer een kus op zijn lippen.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Sanne Hoogdoorn
    Na een tijdje bleek hij toch iets zwaarder als ik in eerste instantie gedacht had dus begon ik zacht tegen zijn schouder te drukken in de hoop dat hij de hint begreep.

Jason van Huyse
    ze begon licht op mijn schouder.Ik begreep te ging en rechtop zitten.

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Jasper de Ridder
    'Nou een zwembad is hier niet dus wanneer zou ik het moeten showen? En jij hebt helemaal geen concurrentie, alleen meiden die op jouw positie azen.'

Sanne Hoogdoorn
    'Je plette me bijna,' verklaarde ik aan hem.'En als je er geen problemen mee hebtvblijf ik liever iets langer leven.'

Jason van Huyse
    Ik krabte op mijn acherhoofd."Sorry." zei ik mompelend.

Lauren Campbell

Ik denk na. 'Als het warm is en je wilt bruin worden?' Ik kijk hem aan en druk een kusje op zijn wang. 'En hier misschien niet, maar in de buitenwereld weet je het nooit.' Ik kijk hem aan en glimlach dan. 'Maar elk meisje die jouw probeert af te pakken, krijgt met mij te maken. Niet de onschuldige schattige, maar met de andere.' Ik laat even de lach van mijn gezicht verdwijnen en trek even een duivels gezicht. Dan zet ik weer een grijns op mijn gezicht. 'Alvast een waarschuwing,' lach ik.

Sanne Hoogdoorn
    'Ach zoveel maakt het nou ook weer niet uit,' zei ik. 'Probeer er in het vervolg gewoon aan te denken dat ik je gehele lichaamsgewicht niet kan houden.'

Jasper de Ridder
    Je kan natuurlijk ook gewoon een bordje met gereserveerd om mijn nek hangen,' zei ik vrolijk. 'En elke jongen die jou probeert af te pakken kan beter een last-minute naar verweggistan nemen.'

Nathan Deleon

'Je doet wel een beetje kleverig hoor,' grapte ze zachtjes grinnikend. 'Zo lang je maar wel spijt houd van wat je gedaan hebt hoor. Anders zorg ik daar wel voor. Daar heb ik geen problemen mee,' zei ze vervolgens op een serieuze toon en ik hoorde haar zachtjes zuchten. Ik knikte lichtjes.
    'Maar van brandstichten heb ik geen spijt van,' mompelde ik zachtjes. Ik begon met mijn vingers lichtjes te strelen en glimlachte weer. 'Maar van dat andere zal ik nooit blij om wezen.'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Lauren Campbell

Ik schiet in de lach, maar kijk hem dan serieus aan. 'Gereserveerd?' Ik rol van hem af en ga recht op zitten. 'Gereserveerd? En niet eens bezet?' Ik kijk hem aan en zet mijn handen in mijn zij. 'Pff.... Ik denk dat ik dan ook die last- minute neem.' Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Gereserveerd...' Ik schud mijn hoofd en kijk voor me uit. 'Pff... Na wat we net gedaan hebben.' Ik schud mijn hoofd en bijt op mijn lip om niet in de lach te schieten. 'Je hebt me nu echt gekwetst.' Ik kijk hem met sombere blik aan.

[Eten]

Jason van Huyse
    Ik knikte.Het enige waar ik aan dacht was haar op dit moment.

[het had bezet moeten zijn maar ik had geen zin om het aan te passen]
    Jasper de Ridder
    Ik heb toch helemaal geen belangstelling voor andere meiden dus de tekst op het bordje is niet van belang,' zei ik. 'Nou ja, behalve voor Mistica alleen dat is de dochter van een vriend van me en ze is twee, niet iemand om jaloers op te zijn.'

Sanne Hoogdoorn
    'Iets meer woorden zijn toegestaan,' merkte ik op.
    Was mijn aanwezigheid dan zo fantastisch dat hij niet eens meer ging praten?

Jason was Huyse
    "Sorry.Ik lette gewoon niet op." zei ik en ging met mijn hand door mijn haren.