• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Absoluut nooit meer, dat beloof ik,' zei ze zachtjes. Eventjes verscheen er een glimlachje op mijn gezicht. 'Wil je nu liever alleen zijn?' vroeg ze aarzelend, wat er voor gezorgd heeft dat de glimlach weer verscheen. Ik dacht na, maar eerlijk gezegd wist ik het antwoord niet. Ik draaide mijzelf om op mijn andere zij en keek naar Beck die op haar rug lag. Lichtjes schudde ik mijn hoofd.
    'Blijf bij mij,' zei ik zachtjes. Ik kroop wat naar haar toe en legde toen mijn hoofd op haar borst. 'Altijd al eens willen doen,' mompelde ik toen zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik grinnik en knik. 'Maar vertel er dan niks over. Je moet het zelf verzinnen. En hoe onschuldig mogelijk je het me ook vraagt, ik ga je niet zeggen waar verzoeken ik het leukste vind.' Ik grinnik. 'Al is het strand of het bos wel leuk,' grijns ik. Ik lach en druk een kus op zijn lippen. Ik trek de dekens om ons heen en sla dan weer die arm om Jasper heen. Ik zat hier goed. Zonder hem los te laten pak ik de champagne fles en neem weer een slok. Dan geef ik hem aan Jasper, voor als hij ook wilt. 'En ik zeg ook niks over een ring, je moet het allemaal zelf uitzoeken,' grinnik ik weer. 'Maar met de bruiloft help ik dan wel mee.' Ik grijns en lach. Ik voel me gelukkig nu. Heel gelukkig en ik weet zeker dat die lach en mijn ogen ook gelukkig staan, want dat is hoe ik me nu voel. Gelukkiger kan niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne



    Rikki Madeleine Beck

    Het blijft even stil na mijn vraag en ik word nerveus om het antwoord dat hij gaat geven. Uiteindelijk draait hij zich om op zijn andere zij. Ik voel zijn ogen branden maar blijf naar het plafond staren.
    "Blijf bij mij." zegt hij zacht en kruipt naar me toe om zijn hoofd op mijn ontblootte borst te kunnen leggen. Nu pas kan ik weer normaal adem halen.
    "Altijd al eens willen doen." zegt hij zacht en ik glimlach.
    "Ik blijf graag." zeg ik met een trillende stem en laat mijn kapot gekrabte hand los om hem door zijn haar te kunnen strelen. "Het spijt me echt." mompel ik nog maals.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte. Wat leek ze gelukkig, eigenlijk had ik haar nog geen enkel moment zo gelukkig gezien als nu. 'Dat mag dan ook,' zei ik. 'En ik ga jou geen advies vragen over een huwelijksaanzoek, zoiets wil ik dan zelf uitdenken lief.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Wauw heb ik met een droomjongen?' Ik kijk hem lachend aan en geef hem nog een kus. 'Is goed.' Ik besluit de fles maar weer terug te zetten en kijk Jasper weer aan. Ik ga met mijn hand door zijn haar en kruip dichter tegen hem aan. 'Ik heb behoefte aan muziek,' grinnik ik. 'Maar ik heb geen zin om je los te laten,' zeg ik weer. Ik druk nog een kus op zijn lippen en kijk hem dan nog steeds met die gelukkige uitdrukking op mijn gezicht aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Ik blijf graag,' zei ze met een trillende stem. Ik voelde haar hand door mijn haren strelen en de verdwenen glimlach van zo net was weer verschenen.
    'Het spijt me echt,' mompelde ze. Ik bleef stil en reageerde er verder niet meer op.
    'Voelt dit nu hetzelfde als voor jou?' vroeg ik zachtjes. Ik ging met mijn hand naar haar vrije borst toe om daar kleine figuurtjes te tekenen.
    'Het gaf mij de rillingen, maar het voelde goed.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij reageert er niet op en het blijft er even stil door.
    "Voelt dit nu hetzelfde als voor jou?" vraagt hij zacht. Ik voel zijn hand bij mijn vrije borst en dan de kleine figuurtjes die ik op hem tekende.
    "Het gaf mij de rillingen, maar het voelde goed." zegt hij en ik ril inderdaad onder zijn aanraking. Kippenvel verspreid zich over mijn lichaam maar dat is niet het enige wat er gebeurt.
    "Bijna hetzelfde." zeg ik. "Ik ben er iets gevoeliger denk ik. Je maak me opgewonden." geef ik toe.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Ik ga jou ook niet loslaten dus waarscijnlijk gaat er gewoon geen muziek op,' zei ik. 'En ja, je hebt een droomjongen, maar die had je toch ook besteld? Anders is dit een verkeerde levering en dat is wel jammer want ik begon me aan je te hechten maar dan moet ik naar het goede adres.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Mmmm...' Ik grinnik even. 'Of je tilt me op naar mijn tas?' Ik kijk hem grijnzend aan. 'Droomjongens doen dat voor hun meisje. En nee, ik had je niet besteld, ik heb je onderschept naar je eigenlijke bestemming. Maar sst, dat is een geheim.' Ik druk mijn lippen op de zijne. Ik grinnik en kijk al om me heen naar mijn tas. Opeens schiet ik in de lach. 'Waar heb je mijn onderbroek eigenlijk gelaten,' lach ik. Aangezien ik die nergens kan vinden, lijkt me dat wel handig om te weten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Er verscheen kippenvel op haar lichaam en zachtjes lachte ik.
    'Bijna hetzelfde. Ik ben er iets gevoeliger denk ik. Je maak me opgewonden,' zei ze, zachtjes lachte ik weer. Ik stopte met figuurtjes tekenen, maar ik liet mijn hand op haar borst liggen.
    'Sorry,' zei ik maar half gemeend. 'Dit ligt eigenlijk best wel lekker,' gaf ik zachtjes toe. Ik sloot mijn ogen weer eens en glimlachte.
    'Nu snap ik waarom meisjes dat altijd doen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik tilde haar het bed uit en bracht haar naar haar tas. 'Ehm, vast ergens op de grond,' zei ik. 'Ik hoop ten minste dat ik hem net het raam uit heb geslingerd. En over het droomjongen, dan zal ik wel een cadeau zijn voor jou, je verdient er namelijk eentje.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor hem weer lachen en hij stopt ermee om zijn hand gewoon te laten liggen.
    "Sorry. Dit ligt eigenlijk best wel lekker. Nu snap ik waarom meisjes dat altijd doen." zegt hij zacht.
    "Hm, je hebt gewoon geluk dat ik kleine borsten heb." verklaar ik. "Ik denk niet dat het lekker ligt op van die mega bergen. Straks verrek je je nek er nog op." grap ik op en cynische toon. Ik ben een tijdje stinkend jaloers geweest op de mooie en weelderige borsten van sommige vrouwen, die wel een grotere maat hadden dan ik.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik grinnik en geef Jasper een kus. 'Ja, en jij een droommeisje. Dus als ik dat niet ben, gun ik je die wel.' Ik glimlach en kijk hem dan aan. 'Heb je me goed vast?' Zonder op antwoord te wachten, laat ik me behendig achterover vallen en hang nu onderste boven. Mijn haar hangt langs mijn gezicht. Ik rits mijn tas open en begin vlug te graven. Een papiertje met een mobiele nummer valt me op. Even kijk ik er verbaasd naar, maar weet dan weer van wat. Die politie- agent... Hij moest gestraft worden. Een ondeugende glimlach speelt even op mijn gezicht. Ik gooi het papiertje weer in mijn tas en zie mijn mobiel en boxjes. Een cadeautje van een oude vriend van me. Ik kreeg gelukkig de meeste weinige spullen terug nadat ik de gevangenis uit kwam. Daar had ik recht op, omdat ik minder jarig was of zoiets...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik vroeg me wel af wat er op dat briefje stond maar het was warschijnlijk niet belangrijk. Ze had een redelijk oude mombiel met een redelijk oud paar boxjes maar je kon van iemand die jaren in de bajes had gezeten niet anders verwachten als dat haar spullen een beetje ouder waren als die van iemand met behoorlijk rijke ouders. 'Jij bent mijn droommeisje,' zei ik. 'Je bent lief, schattig maar geen narcis.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Hm, je hebt gewoon geluk dat ik kleine borsten heb. Ik denk niet dat het lekker ligt op van die mega bergen. Straks verrek je je nek er nog op,' grapte ze. Ik lachte zachtjes en kwam eventjes omhoog zodat ik Beck aan kon kijken.
    'Hmm, je borsten worden dan nog leuker dan dat ze al waren.' Twee kleine kusjes gaf ik op haar beide borsten en ging toen weer liggen.
    'Dank je borsten voor het besparen van een verrekte nek,' fluisterde ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you