• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    [eten]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach en knik. 'Helemaal mee eens. Trouwens, voor jongens is het makkelijker om weg te rennen. Voor meiden zou dat moeilijker gaan.' Ik grinnik even en zucht dan. Wegrennen gaat onmogelijk, het kind zou dan in mijn buik zitten. 'Maar ik zie jouw dat inderdaad ook niet doen.' Ik glimlach even en leg mijn hoofd weer naar. Ik druk een kus op zijn schouder en luister naar zijn ademhaling, die mij rustig maakt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Dat is mooi. Anders bezorg ik je nog nachtmerries,' zei ze en voelde dat ze haar lippen drukte op mijn wang. Ik lachte zachtjes.
    'Hoe kan jij nou nachtmerries bezorgen?' vroeg ik met een klein lachje. Ik ging op mijn rug liggen en deed mijn handen onder mijn hoofd. Ik keek daarbij wel uit dat ik Beck niet stootte.
    'Volgens mij word dat dan eerder een geweldige droom.'

    [Rikki moet volgende keer opletten bij Biologie]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:04 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Rikki kan alles!]

    Rikki Madeleine Beck

    "Hoe kan jij nou nachtmerries bezorgen?" vraagt hij met een klein lachtje en gaat op zijn rug liggen met zijn handen onder zijn hoofd gevouwen. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkast.
    "Volgens mij word dat dan eerder een geweldige droom."
    "Niet echt." zucht ik zacht. "Niet als ik elke keer voor je gaat slapen de herinner aan die meisjes omhoog haal, aan je zusje, aan hoe ze gilden en hun van angst vertrokken gezichten." zeg ik en sluit mijn ogen om de gedachte eraan al uit mijn hoofd te kunnen bannen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Niet echt,' zuchtte ze zacht. Haar hoofd had ze daarvoor op mijn borstkas gelegd. 'Niet als ik elke keer voor je gaat slapen de herinner aan die meisjes omhoog haal, aan je zusje, aan hoe ze gilden en hun van angst vertrokken gezichten,' vertelde ze. Ik slikte eventjes en schudde toen met mijn hoofd. Een beetje duwde ik Beck aan de kant.
    'Ik had niet gezegd dat je het moest uitleggen,' mompelde ik zachtjes. 'Doe dat nooit meer.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij duwt me een beetje aan de kant en ik weet dat ik schuldig ben aan gemeen zijn nu, dus laat ik het hem doen.
    "Ik had niet gezegd dat je het moest uitleggen." mompelt hij zacht. "Doe dat nooit meer."
    "Het spijt me. Ik dacht..." Ik slik eens en leg mijn hoofd op mijn arm. "Ik vond dat ik moest bewijzen dat ik je wel degelijk nachtmerries kan bezorgen. Ik zal het niet meer doen." zeg ik eerlijk en vanuit mijn hart.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Het spijt me. Ik dacht...' zei ze. Ik hoorde haar slikken, maar ik keek nog niet naar haar. Mijn blik bleef nog eventjes naar het plafond gericht.
    'Ik vond dat ik moest bewijzen dat ik je wel degelijk nachtmerries kan bezorgen. Ik zal het niet meer doen,' hoorde ik haar zeggen. Ik keek haar eventjes aan en beet vervolgens op mijn lip.
    'Je hebt het bewezen,' mompelde ik. Ik draaide mijzelf op mijn zij met mijn rug naar Beck toe. Met mijn vinger ging ik een beetje over de muur heen. 'Dank je,' mompelde ik zachtjes sarcastisch.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij even aan en ik zie dat hij op zijn lip bijt.
    "Je hebt het bewezen." mompelt hij en hij draait zich op zijn zij, maar niet naar mij toe maar naar de muur.
    "Dank je." hoor ik hem sarcastisch mompelen. Ik draai mezelf op mijn rug en mijn rechterhad begint automatisch over mijn linker te krabben, onder de dekens. Geweldig Riks, je hebt hem nu al pijn gedaan met die overdreven drang om jezelf te bewijzen. Ik vloek in mijn hoofd tegen mezelf terwijl ik mezelf ook kalm probeer te houden.
    "Het spijt me echt." zeg ik kleintjes. "Ik zal het nooit meer zeggen, nooit." zweer ik.


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    'Heb je er problemen mee?' vroeg ik. 'Je klonk namelijk nogal sarcastisch.'

    Jasper de Ridder
    'Ik ben dan niet de beste persoon op deze aardbol, ik neem mijn verantwoordelijkheid in elk geval op me,' zei ik. 'Je kan altijd voorstellen om op abortus of adoptie over te gaan maar wegrennen omdat je zelf stom bezig geweest bent is geen optie.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Het spijt me echt,' zei ze kleintjes. Ik slikte eventjes. 'Ik zal het nooit meer zeggen, nooit,' zei ze daarna. Ik bleef een tijdje zo liggen.
    'Ik heb ze echt pijn gedaan. Ik weet het,' mompelde ik zachtjes. Ik trok de dekens iets verder op en slaakte een vaag kreun geluid.
    'Zeg die dingen echt nooit weer Beck,' smeekte ik haast .


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    'Je bent het perfecte vriendje op deze aardbol. Voor mij,' glimlach ik. Ik kijk hem weer even aan en geef een kus in zijn nek, aangezien ik niet bij zijn lippen kom in de positie zoals ik nu lig. Ik zwijg. Adoptie vond ik zelf helemaal niks. Adoptie dan wel, maar ook dat leek me erg moeilijk. Aangezien jij negen maanden met een lelijke buik hebt gelopen, pijn hebt geleden bij de bevalling en ga zo maar door en dan laat je je bloedeigen kind adopteren. Tja, nee. Beidde voor mij geen optie, dus dan maar gewoon voorzichtig. Ik glimlach. Niet dat het mij ging overkomen. Misschien over drie jaar of vier als ik twintig of eenentwintig ben of nog een jaartje later, maar nu nog niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte en wreef over haar rug. 'En jij bent het perfecte vriendinnetje voor mij in dit universum,' zei ik glimlachend. 'En dat blijf je altijd, tot ik vriendinnetje moet veranderen in verloofde en daarna vrouw.'
    Ik keek vanuit mijn ooghoeken naar haar. Ze glimlachte en ik voelde me week worden. Ik hield zoveel van haar.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik heb ze echt pijn gedaan. Ik weet het." mompelt hij zacht en trekt de dekens verder op. Hij slaakt een kreun geluidje en ik heb het idee dat ik me nu minstens even schuldig voel als hij.
    "Zeg die dingen echt nooit weer Beck." Hij klinkt bijna smekend.
    "Absoluut nooit meer, dat beloof ik." zeg ik zacht maar beslissend. "Wil je nu liever alleen zijn?" vraag ik er dan aarzelend achteraan.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik grinnik en voel me rood worden. Opeens werd ik verlegen, geen idee waarom. 'Ja, dat moet jij veranderen. Ik vind namelijk dat een man een vrouw ten huwelijk moet vragen en niet andersom,' grinnik ik. Ik kijk hem aan als ik merk dat hij me aankijkt. Een warm gevoel stroomt door me heen. Ik hield zoveel van deze jongen. En het was gestoord... Want ik wilde elke minuut dat hij me aanraakte, elke minuut dat hij bij me was. Ik wilde niet zonder hem en het was raar om dat te voelen. Ik leg mijn hoofd weer tegen zijn borst en klem mijn armen om hem heen. Ik wilde zijn meisje zijn. Ik wilde me bij hem niet groot houden, ik wilde me beschermt voelen. Als een meisje in haar helds armen, niet als een meisje die de slechtste wereld heeft weten te overleven. Ja, dat ben ik en ik zou het ook gebruiken als het nodig is, maar niet hier. Niet bij hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik sloeg mijn armen om haar heen. Ik was niet van plan om haar de komende tijd nog los te laten tot ik echt moest gaan eten maar tot dan zou ik haar vast houden. 'Dat ga ik doen,' zei ik, 'niet nu of over een jaar maar als w er aantoe zijn.'
    Ik glimlachte terwijl ik het vor me zag. Ik een huwelijksaanzoek voorbereiden. Ik moest vroeger al overgeven bij het idee dat ik opzoek ging naar een verlovingsring maar nu zag ik me over een jaar of twee drie al in de juwelier staan opzoek naar de perfecte ring voor Lauren. Simpel, simpel maar elegant.


    Remember to be ridiculous.