• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Omdat je ondeugend bent, Nathan. Mij steeds opwinden en op mijn lip bijten en aan me zitten...' zei ze en prikte mij weer zachtjes. 'Dat noem ik nou ondeugend.' Ik gromde ietsjes.
    'Maar dat is helemaal niet mijn schuld!' piepte ik zachtjes. Ik liet mijn hand over haar lichaam gaan. 'Jij laat het mij doen.' Ik drukte haar weer tegen mij aan en drukte een vlugge kus op haar mond.
    'Hoorde je dat? Je lichaam vroeg het gewoon en hoe kan ik een verzoek van zo'n mooie lichaam nou afwijzen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Maar dat is helemaal niet mijn schuld!" piept hij zacht nadat hij gegromd heeft. Hij laat zijn hand over mjn lichaam gaan.
    "Jij laat het mij doen." Hij drukt mij weer tegen zich aan en drukt een vlugge kus op mijn mond. "Hoorde je dat? Je lichaam vroeg het gewoon en hoe kan ik een verzoek van zo'n mooie lichaam nou afwijzen?" Ik moet zacht lachen.
    "Natuurlijk Nathan." zeg ik zo ironisch als ik kan. "Geef maar mijn lichaam de schuld. Je kan natuurlijk niet toegeven dat je eigenlijk een heel pervers mannetje bent, hm?" plaag ik hem, maar ik hou mijn stem zo serieus mogelijk.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Natuurlijk Nathan. Geef maar mijn lichaam de schuld. Je kan natuurlijk niet toegeven dat je eigenlijk een heel pervers mannetje bent, hm?' zei ze. Ik lachte eventjes en schudde toen mijn hoofd.
    'Ik ben niet pervers! Jou lichaam vraagt erom.' Weer drukte ik een kus op haar lippen. Ik boog toe naar haar nek waar ik een paar kleine kusjes in drukte en vervolgens eventjes mijn tanden er in zette.
    'En dat vroeg je lichaam ook! Ik ben alleen maar beleeft om het te doen.' zei ik zachtjes en merkte dat mijn wangen rood werden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht als nog en schud zijn hoofd er na.
    "Ik ben niet pervers! Jou lichaam vraagt er om." Weer voel ik zijn lippen op die van mij en daarna in mijn nek waar hij een paar kleine kusjes en vervolgens zijn tanden inzet. Ik kreun er zacht bij.
    "En dat vroeg je lichaam ook! Ik ben alleen maar beleeft om het te doen." zegt hij zacht en ik zie zijn wangen rood worden.
    "Lieg beest, met je rode wangetjes." lach ik zacht. "Je mag wel toegeven dat je het gewoon graag doet want ik ontvangen het ook gewoon graag." zeg ik eerlijk en ik leg mijn handen op zijn borstkast.
    "Maar geef dan gewoon toe dat je ondeugend bent."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Lieg beest, met je rode wangetjes,' lachte ze zacht. 'Je mag wel toegeven dat je het gewoon graag doet want ik ontvangen het ook gewoon graag,' zei ze en mijn mond zakte een klein stukje open. Gelijk sloot ik hem weer en werden mijn wangen roder. Haar handen legde ze neer op mijn borstkas.
    'Maar geef dan gewoon toe dat je ondeugend bent,' zei ze en ik dacht eventjes na.
    'Ik hou het op beleefd zijn naar de verzoeken van jouw lichaam,' zei ik blozend. Ik boog toe naar haar oor. 'Maar als jij dat ondeugend noemt is dat ook goed,' fluisterde ik en zette vervolgens mijn tanden weer eventjes in haar nek. 'En je bent ook nog eens zo verrukkelijk!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    '"k hou het op beleefd zijn naar de verzoeken van jouw lichaam." zegt hij blozend en buigt zich naar mij oor. "Maar als jij dat ondeugend noemt is dat ook goed." fluistert hij en ik hap naar adem als ik zijn tanden onverwacht in mijn nek voel.
    "En je bent ook nog eens zo verrukkelijk!" Ik lach zacht.
    "Wil je me alsjeblieft niet opeten." vraag ik. "Ik wil nog langer mee dan vandaag." Ik begin met mijn vingers figuurtjes op zijn borst te tekenen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Wil je me alsjeblieft niet opeten? Ik wil nog langer mee dan vandaag,' zei zen ik voelde figuurtjes op mijn borst. Ik lachte zachtjes en keek een beetje toe hoe ze figuurtjes aan het tekenen was met haar vingers.
    'Het is omdat ik nog langer van je wil genieten dan vandaag,' zei ik met een klein glimlachje. Ik sloot mijn ogen. 'Wil je trouwens door blijven gaan?' vroeg ik zachtjes en glimlachte toen vriendelijk. 'Je kan het zo goed.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Het is omdat ik nog langer van je wil genieten dan vandaag." zegt hij met een kleine glimlach en sluit zijn ogen. Ik bestudeer zijn gezicht ondertussen.
    "Wil je trouwens door blijven gaan?" vraagt hij zacht. "Je kan het zo goed."
    "Yes, ik ben de kampioen figuurtjes tekenen op Nathans borst." juich ik zacht en ik lach dan. "Maar oké, dat vind ik niet erg." zeg ik terwijl ik weer verderga.
    "Ik word tenminste niet opgegeten of zo."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Yes, ik ben de kampioen figuurtjes tekenen op Nathans borst,' juichte ze zachtjes en lachte toen. Zachtjes lachte ik met haar mee.
    'Maar oké, dat vind ik niet erg. Ik word tenminste niet opgegeten of zo,' zei ze en ik lachte weer zachtjes.
    'Dat vind ik dan een leuke deal. Jij figuurtjes tekenen en dan eet ik jou niet op,' zei ik met een klein lachje. Een tevreden zuchtje verliet mijn mond.
    'Weetje,' begon ik zachtjes terwijl ik zachtjes met mijn hand begon te bewegen. 'Ik heb dit alles ook nog nooit eerder meegemaakt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat vind ik dan een leuke deal. Jij figuurtjes tekenen en dan eet ik jou niet op." zegt hij met een klein lachje. Hij zucht, het lijkt wel tevreden te zijn.
    "Weetje. Ik heb dit alles ook nog nooit eerder meegemaakt." Ik kijk hem niet begrijpend aan en trek mijn wenkbrauwen op.
    "Hoe bedoel je?" vraag ik aan hem en til mijn hoofd iets op terwijl ik gewoon figuurtjes blijf maken.
    "Je bent er zo goed in."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Hoe bedoel je?' vroeg ze. Ik opende mijn ogen en zag dat ze haar hoofd iets op had getild. De figuurtjes die ze tekenende bleef ze
    'Je bent er zo goed in,' zei ze en ik merkte dat ik weer begon te blozen.
    'Dank je,' zei ik zachtjes. 'Maar zo bedoelde ik het niet. Ik heb het wel vaker gedaan, misschien niet iets wat jij nu graag hoorde.. Maar ik bedoelde meer dat ik me daarbij nog nooit zo goed heb gevoeld. Alles voelde zo anders, zo nieuw. Dat heb ik nog nooit eerder gemaakt.' Ik sloot mijn ogen weer en glimlachte tevreden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dank je." zegt hij zacht. "Maar zo bedoelde ik het niet. Ik heb het wel vaker gedaan, misschien niet iets wat jij nu graag hoorde... Maar ik bedoelde meer dat ik me daarbij nog nooit zo goed heb gevoeld. Alles voelde zo anders, zo nieuw. Dat heb ik nog nooit eerder gemaakt." Hij sluit zijn ogen weer en ik leg mijn hoofd op zijn borstkast terwijl ik ernaast verder blijf tekenen.
    "Misschien voel je je nu gerusten maar mij maakt het niets uit wat je in het verleden uitgespookt heb, niet meer in ieder geval. Net zoals dat bij jou niet hoort uit te maken wat ik gedaan heb." maak ik als eerst duidelijk.
    "En voor de rest, bedankt. Dat is echt heel lief. Dat ik het nog nooit meegemaakt heb wist je vast al." grinnik ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik voelde haar hoofd op mijn borstkas terecht komen en ze bleef gelukkig doorgaan met het tekenen van figuurtjes.
    'Misschien voel je je nu gerusten maar mij maakt het niets uit wat je in het verleden uitgespookt heb, niet meer in ieder geval. Net zoals dat bij jou niet hoort uit te maken wat ik gedaan heb,' zei ze duidelijk. Ik knikte lichtjes en glimlachte weer eens. 'En voor de rest, bedankt. Dat is echt heel lief. Dat ik het nog nooit meegemaakt heb wist je vast al,' grinnikte ze. 'Het maakt mij ook niet uit wat je gedaan heb,' zei ik zachtjes. Ik hield mijn ogen gesloten en ging blindelings met mijn hand voorzichtjes omhoog.
    'Het lijkt allemaal zo onwerkelijk. Ik bedoel.. Denk na.. We zitten opgesloten en dan dit. Ik heb me nog nooit zo fijn gevoeld. Heel stiekem ben ik nu een beetje blij met de dingen die ik gedaan heb wat er voor gezorgd heeft dat ik hier nu zit. Deed ik dat niet, dan was ik jou nu niet tegengekomen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Het maakt mij ook niet uit wat je gedaan heb. Het lijkt allemaal zo onwerkelijk. Ik bedoel.. Denk na.. We zitten opgesloten en dan dit. Ik heb me nog nooit zo fijn gevoeld. Heel stiekem ben ik nu een beetje blij met de dingen die ik gedaan heb wat er voor gezorgd heeft dat ik hier nu zit. Deed ik dat niet, dan was ik jou nu niet tegengekomen."
    "Je doet wel een beetje kleverig hoor." grap ik zacht grinnikend. "Zo lang je maar wel spijt houd van wat je gedaan hebt hoor. Anders zorg ik daar wel voor. Daar heb ik geen problemen mee." vertel ik serieus tegen zijn gesloten ogen en zucht dan zacht.


    Your make-up is terrible

    [er is toc nog niet gereageerd met Jasper?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne