• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    'Maakt niet uit,' zei ik vrolijk glimlachend terwijl ik door zijn haar woelde, 'Je bent kleiner als mij maar jongens zijn vaak zwaarder.'


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    'Maakt niet uit,' zei ze vrolijk glimlachend terwijl ze door mijn haar woelde, 'Je bent kleiner als mij maar jongens zijn vaak zwaarder'"het komt omdat ik veel spieren heb" zeg ik lachend


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Squib schreef:
    [het had bezet moeten zijn maar ik had geen zin om het aan te passen]
    Jasper de Ridder
    Ik heb toch helemaal geen belangstelling voor andere meiden dus de tekst op het bordje is niet van belang,' zei ik. 'Nou ja, behalve voor Mistica alleen dat is de dochter van een vriend van me en ze is twee, niet iemand om jaloers op te zijn.'


    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'Mmm. Heeft een vriend van jouw al een dochter?' Ik nestel me weer tegen Jasper aan en geef hem een kus. 'Hoe oud is die vriend?' Ik kijk Jasper aan. Eigenlijk keek ik nergens meer raar van op. Er was zoveel gebeurd, dus raar vond ik het allemaal niet. 'Mooi dat je geen belang voor andere meiden hebt,' grinnik ik weer. Ik geef hem nog een kus op zijn lippen en leg mijn hoofd dan weer op het kussen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wat heb ik eigenlijk de laatste 3 pagina's gemist? Was ik nog vergeten te vragen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Maar ik heb dan weer een stuk meer hersenen, en ik heb nog steeds de tweede bruine band met karate dus weerloos ben ik ook niet.'


    Remember to be ridiculous.

    Kaien schreef:
    [Wat heb ik eigenlijk de laatste 3 pagina's gemist? Was ik nog vergeten te vragen]


    [Ehh... Een gesprek tussen Jasper en Lauren en tussen Sanne en Jason, maar verder weet ik eigenlijk niet. x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    "Ik heb ook hersenen hoor.En natuurlijk ben je niet weerloos."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rikki Madeleine Beck

    Tot mijn opluchting knikt hij lichtjes. Gelukkig maar.
    "Maar van brandstichten heb ik geen spijt." mompelt hij zacht. "Maar van dat andere zal ik nooit blij om wezen." Ik klein glimlachje siert mijn lippen.
    "Dat is mooi. Anders bezorg ik je nog nachtmerries." zeg ik en druk mijn lippen op zijn wang. Ik begin me gelijk af te vragen waarom jongens een baard krijgen maar zeg het niet hardop, dat is vast raar.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Negentien, bijna twintig,' beantwoordde ik, ik was op dit moment voorbereid op een vreemde reactie maar sprak gewoon verder. 'Hij was weer eens stom bezig, was hij wel vaker maar hij neemt in elk geval zijn verantwoordelijkheid en is niet weggerend.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik knik. 'En als je het onder controle hebt en aankunt kan je er van genieten toch?' Ik glimlach en sluit mijn ogen weer. Het klinkt raar, maar ik zou nu ook best een kind willen. Dan zou ik hem of haar het perfecte leven willen geven en haar alles geven wat ik niet kreeg. Liefde geven dat hij of zij verdiend en hem absoluut niet zo behandelen als ik werd. En als ik door heb dat die vader hetzelfde doet als mijn vader mij aandeed gelijk weggaan. Maar in mijn gedachtes zou Jasper dan de vader zijn en hoe raar het ook klinkt, dat voelt eigenlijk wel fijn en ik weet ook dat hij een kind goed zou behandelen. Laat staan zijn eigen. Ik glimlach even.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 19:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    'Niet zoveel als mij natuurlijk,' zei ik. 'Ik ben of eigenlijk was een TTO leerling.'


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    'Dat kan hij zeker,' zei ik glimlachend, als er een ding was dat Lucas de laatste tweeëneenhalf jaar had geleerd was het verantwoordelijk te zijn. Vanzelf beelde ik me in hoe onze eigen kinderen eruit zouden zien.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach en kijk Jasper aan. Dan doe ik weer zijn benen een stukje uit elkaar, zodat ik er tussen kan zitten. Ik leun tegen zijn borst aan en glimlach weer. 'Dat is dan mooi.' Ik grinnik en kijk voor me uit. 'Wat zou jij hebben gedaan?' ik kijk omhoog, zodat ik de onderkant van zijn kin weer zie en druk daar een kusje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    Ik zuchtte"fijn."


    (sorry heb niet veel inspiratie )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    'Ik zou ook gebleven zijn en proberen om er samen met mijn vriendin en kind er iets van te van te maken,' zei ik. 'Het zou niet mijn eerste keus zijn om op mijn zeventiende vader te worden maar als je dan wegrend ben je het niet waard om een mens genoemd te worden.'


    Remember to be ridiculous.