• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Deed het nog zeer?" vraagt hij zacht. Ik kijk op en zie dat hij glimlacht. Ik schud even snel mijn hoofd.
    "Totaal niet." mompel ik zacht en glimlach dan lichtjes. Het verbaast me eigenlijk wel maar dat zeg ik maar niet. Ik kruip dichter tegen zijn warme lichaam aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Totaal niet,' mompelde ze zachtjes nadat ze haar hoofd eventjes snel had geschud. Ze kroop dichter tegen mij aan. Een glimlach sierde voor de zoveelste keer mijn gezicht. Mijn arm sloot ik om haar heen en even sloot ik mijn ogen.
    'Daar ben ik blij om,' fluisterde ik en opende vervolgens mijn ogen weer. Ik drukte een klein kusje op haar hoofd en glimlachte toen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij sluit zijn arm om me heen waardoor er een grote glimlach op mijn gezicht ontstaan.
    "Daar ben ik blij om." fluistert hij en hij drukt een klein kusje op mijn hoofd. ik giechel zacht om het rare maar veilige gevoel dat het mij geeft.
    "Ik ook, héél erg." zeg ik iets overdreven en plagerig waarna ik zacht moet lachen en mijn hoofd ophef naar hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik hoorde haar zachtjes giechelen wat mij weer zachtjes liet lachen.
    'Ik ook, héél erg,' zei ze overdreven en plagerig. Ze lachte zachtjes en deed haar hoofd stukje omhoog. Met een grote glimlach keek ik haar aan.
    'Je bent echt totaal anders dan vanochtend,' zei ik met een klein lachje. 'Niet dat ik dat erg vind.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Je bent echt totaal anders dan vanochtend, niet dat ik dat erg vind." zegt hij met een klein lachje.
    "Hm, gelukkig niet." zeg ik er op. "Ik kan wel de chagrijnige Riks spelen die je leerde kennen maar dat is inderdaad niet zo leuk als deze veel te geile tiener." lach ik zacht. Ik bijt even onschuldig op mijn lip als ik hem met grote ogen aankijk.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Hm, gelukkig niet. Ik kan wel de chagrijnige Riks spelen die je leerde kennen maar dat is inderdaad niet zo leuk als deze veel te geile tiener,' lachte ze zacht. Ze beet even op haar liep als zij mij aankeek met grote ogen. Ik lachte zachtjes en drukte een kus op haar lippen.
    'Daar ben ik het helemaal mee eens,' zei ik lachend. Ik streelde eventjes zachtjes langs haar wang.
    'Ik wil je niet meer chagrijnig zien, althans niet als het tegen mij is,' zei ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en drukt een kus op mijn lippen. Ik kus gewillig terug.
    "Daar ben ik het helemaal mee eens." zegt hij lachend en streelt langs mijn wang. "Ik wil je niet meer chagrijnig zien, althans niet als het tegen mij is." zegt hij met een lachje en ik moet ook grinniken.
    "Dat is nou pech hebben voor mij, juist daar ben ik zo goed in. Oefening baart kunst." vertel ik hem en haal een hand door mijn haar heen zodat ik het goed naar achter kan vegen en het niet meer in de weg hangt.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat is nou pech hebben voor mij, juist daar ben ik zo goed in. Oefening baart kunst,' zei ze en ze haalde een hand door haar haren heen, waardoor ze het makkelijk naar achteren kon doen.
    'Hmm, nu zie ik je nog beter,' fluisterde ik en drukte weer een kusje op haar lippen.
    'Maar ik wil je echt niet meer chagrijnig zien tegenover mij. Hoe goed je er ook in bent,' vervolgde ik met een klein lachje. 'Ik vind je zo echt veel leuker. Lief, schattig en nog aardig breekbaar ook. Dat allemaal en ik ben de eerste die dat allemaal te zien kreeg.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Hmm, nu zie ik je nog beter." fluistert hij en ik glimlach. Hij drukt weer een kusje op mijn lippen, al die kusjes neem ik gewillig aan.
    "Maar ik wil je echt niet meer chagrijnig zien tegenover mij. Hoe goed je er ook in bent. Ik vind je zo echt veel leuker. Lief, schattig en nog aardig breekbaar ook. Dat allemaal en ik ben de eerste die dat allemaal te zien kreeg." zegt hij en ik kijk hem lichtelijk beledigt aan.
    "Ik ben helemaal niet schattig of breekbaar." zeg ik met een hoog stemmetje en duw hem zacht tegen zijn borstkast aan. "Dat mocht je gewild hebben." voeg ik er nog snel aan toe.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik ben helemaal niet schattig of breekbaar,' zei ze met een hoog stemmetje en duwde zachtjes tegen mijn borstkas aan.
    'Dat mocht je gewild hebben,' voegde ze er gauw aan toe. Ik lachte zachtjes.
    'Dan zal ik maar vergeten hoe je er toen uit zag bij de eerste aanrakingen,' zei ik zachtjes en glimlachte toen vriendelijk naar haar. 'En je bent wel schattig, maar ik vertel dat niemand. Niemand mag dat weten, anders vind ik het niet speciaal meer.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dan zal ik maar vergeten hoe je er toen uit zag bij de eerste aanraking." zegt hij zacht en ik begin hevig te knikken. "En je bent wel schattig, maar ik vertel dat niemand. Niemand mag dat weten, anders vind ik het niet speciaal meer." verklaard hij waar bij ik even moet nadenken.
    "Vergeet dat maar meteen ja. Ik ben absoluut niet breekbaar. Ook al zou je het proberen, het zou je nog niet lukken." Bij die woorden steek ik kinderlijk mijn tong uit naar hem.
    "En als je het voor je houd, wil ik best schattig zijn. Maar alleen onder die voorwaarde." Als het kon, zou ik nu mijn armen over elkaar slaan maar dat kan niet dus hou ik het bij hem doordringend aankijken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Vergeet dat maar meteen ja. Ik ben absoluut niet breekbaar. Ook al zou je het proberen, het zou je nog niet lukken,' zei ze en bij die woorden stak ze kinderlijk haar tong uit. Zachtjes lachte ik.
    'En als je het voor je houd, wil ik best schattig zijn. Maar alleen onder die voorwaarde,' vertelde ze verder en keek mij daarbij doordringend aan. Maar al te graag knikte ik tevreden en drukte haar iets tegen mij aan.
    'Natuurlijk hou ik het dan voor me! Al hoefde dat niet, dan zal ik dat alsnog doen,' zei ik met een glimlachje. Weer drukte ik zachtjes mijn lippen op die van haar en beet zachtjes op haar onderlip.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt snel en drukt me weer tegen zich aan, wat weer goed genoeg voelt.
    "Natuurlijk hou ik het dan voor me! Al hoefde dat niet, dan zal ik het alsnog doen." zegt hij met een glimlachje en drukt zijn lippen op die van mij en bijt op mijn onderlip waardoor ik zacht moet lachen.
    "Goed." zeg ik nog grinnikend. "Dan zal ik maar voor me houden hoe ondeugend jij wel niet bent." Ik prik hem in zijn zij en kijk hem triomfantelijk aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Goed,' zei ze grinnikend. 'Dan zal ik maar voor me houden hoe ondeugend jij wel niet bent,' zei ze en prikte vervolgens in mijn zij. Triomfantelijk keek zij mij aan. Met open mond keek ik haar aan en sloot hem daarna gauw weer.
    'Dat ben ik niet!' zei ik en ik keek haar beledigd aan. 'Waarom ben ik nou weer ondeugend?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me met open mond aan en sluit hem dan snel weer.
    "Helemaal niet!" zegt hij beledigd. "Waarom ben ik nou weer ondeugend?" vraagt hij en ik moet er zacht om lachen.
    "Omdat je ondeugend bent, Nathan." grijns ik. "Mij steeds opwinden en op mijn lip bijten en aan me zitten..." Ik prik hem weer zacht en plagerig.
    "Dat noem ik nou ondeugend."


    Your make-up is terrible