• lelijk vinden en haten :'D
    geweldig gewoon en ik ken der één ze zijn zo komisch!
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hahaha. ;DD


    None but ourselves can free our minds.

    dat is zo grappig en zeis altijd chagrijnig :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    lol xd


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Dat is de humor. :')
    Ik ken zo'n meisje die echt íedereen wemo noemt terwijl ze zelf niet eens naar emo muziek luisterd en zo'n 'Ik hou van hello kitty dus ik ben emo' type is --'


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    hahah zomg XD
    ik ken ook iemand via via, en die is dus een neger maar die is rassist tegen zijn eigen cultuur enzoo ? Like wth ?XD


    Popsicles are yumm'ness :3

    xSOUNDTRACK schreef:
    hahah zomg XD
    ik ken ook iemand via via, en die is dus een neger maar die is rassist tegen zijn eigen cultuur enzoo ? Like wth ?XD

    zulke mensen mag ik soms wel die zijn wel cool :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    lekker droog he
    ook emo's die zeggen dat emo's niet bestaan
    hahah

    Je weet toch dat bijna alle emo's zeggen;

    Wat? ik ben Geen emo! Ik haat emo's!

    :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Cherished schreef:
    lekker droog he
    ook emo's die zeggen dat emo's niet bestaan
    hahah

    Jaa echt zo leuk met die mensen amuseer ik me altijd zo :'D
    Sta je zo ik de winkel en kijkt ze je zo aan. ''Ik vind emo's zo lelijk he!'' al hara andere emo mee lopertjes vet hard lachen. Zij loopt altijd met der vriendje kijkt zij vet chagrijnig en dat vriendje vet vrolijk. Echt zij kijkt dan zo alsof ze hem helemaal niet leuk vind. Alleen ze heeft wel heel veel hyves vrienden --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ghaha...en dan zijn er ook die zeggen 'dat is geen emo want hij/zij zegt van zichzelf dat ie emo is. en dan ben je dat niet. Ik ben geen emo.'


    Live for something or die for nothing

    Wat raar!
    Ná de enige emo die ik ken zegt dat ze zelf geen emo is, alhoewel het er vingerdik opligt en in het begin eigenlijk nog zei dat ze emo was. o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Emo Fight! xD


    Your Butt is Mine!

    hahah ik moest ff denken nadenken bij die zin hoor *ja sorry ik ben traag van begrip* maar nu vat ik em:Y) Lol!

    xSKITT schreef:
    Emo Fight! xD
    moet je eens zoeken op youtube 8D8D

    OT: dat is best lachwekkend XDX


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    emo is emotioneel bedoelt

    de echte emo's horen bij de scene -_-

    dus zeggen ze dat ze emo's haten, maar eigenlijk haten ze het hoe mensen noemen -_-

    dus als je zegt scene [sken] dan denk ik dat ze daar al wat beter op reageren..

    datum: 18-5-2010
    ik heb gehoord dat er emo's zijn die het stereotype nadoen met dat snijden. Ik heb iemand horen zeggen dat dat scene is.
    dus spreek het uit zoals je wilt. Alleen dit type (bovenstaand) is gewoon om te haten. Daarom kunnen emo's emo's haten.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2010 - 18:34 ]


    -