• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en ik voel me lichtelijk vernederd. Hij komt overeind.
    "Hmm, je borsten worden dan nog leuker dan dat ze al waren." zegt hij en geeft op mijn beide borsten een kusje waarna hij weer gaat liggen.
    "Dank je borsten voor het besparen van een berreke nek." fluistert hij.
    "Ja, heel erg bedankt." zeg ik sarcastisch. "Dat is ook het enige wat ze goed kunnen." voeg ik er nog aan toe. Ik besef dat ik Nathan liever een verrekte nek geef en grote borsten hebben dan dat ze klein zijn.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik lach en ga weer recht in zijn armen zitten. Ik kijk hem aan. 'Dan zijn wij dus het droomstel,' grinnik ik. Ik geef hem een kus en sla mijn armen om zijn nek. 'Ik hoop dat dat ding het nog doet,' grinnik ik. 'Ik heb hem echt al vier jaar niet gebruikt en eigenlijk sinds ik in Nederland ben ook niet.' Ik geef Jasper nog een kus en doe dan mijn mobiel aan. Ik maak een mopperend geluid als dat ding weer is niet mee werkt. 'Klote zooi.' Ik ga iets meer tegen Jasper aanzitten, zodat ik over zijn schouder naar mijn mobiel kan kijken. Ik slik als ik zie dat ik al behoorlijk veel sms'jes heb. Ik frons mijn wenkbrauwen en maak een verbaasd geluidje. 'Muziek komt eraan hoor,' mompel ik. 'Volgens mij... Missen mensen me.' Ik hoor de verbazing in mijn stem. Ik lees het bericht en verstrak. 'Of ze melden dat ze me haten,' mompel ik. Een voor een verwijder ik de berichten en kijk Jasper dan weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Ja, heel erg bedankt,' zei ze sarcastisch. 'Dat is ook het enige wat ze goed kunnen,' voegde ze er nog aan toe. Ik fronste iets, kwam weer iets overeind zodat ik Beck weer aan kon kijken.
    'Jij gaat mij toch niet vertellen dat je liever van die opgepompte skippyballen wil hebben?' vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. 'Misschien leuk om naar te kijken, maar ik vind ze verder helemaal niet leuk. Nu kan ik je lekker zo dicht mogelijk tegen mij aan drukken zonder dat er ook maar iets in de weg zit.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Niets van aantrekken Lauren,' zei ik en ik glmlachte naar haar. 'Die mensen weten niets van jou en wat er allemaal gebeurd is en als er nog een iemand zo'n sms'je stuurt breek ik uit om hoogstpersoonlijk duidelijk te maken dat ik er nit van gediend ben wanneer mensen mijn vriendin die ze niet eens kennen uitschelden.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach. 'Ja, ze weten dus wel wat er gebeurd is. Maar dit gaat niet over de haat van de dood op mijn moeder, maar over wat ik die jongens heb aangedaan.' Ik kijk Jasper even aan. 'Maar nu muziek.' Ik grinnik en kijk mijn muzieklijst door. 'O shit...' Ik zucht even en kijk dan Jasper met een lach aan. 'Ik heb mijn afspeellijst 4 jaar niet vernieuwd,' grinnik ik. 'Dus, heb jij je mobiel niet in je broekzak zitten?' Ik kijk hem hoopvol aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij komt weer iets overeind en ik zie dat hij fronst.
    "Jij gaat mij toch niet vertellen dat je liever van die opgepompte skippyballen wil hebben?" vraagt hij met opgetrokken wenkbrauwen. "Misschien leuk om naar te kijken, maar ik vind ze verder helemaal niet leuk. Nu kan ik je leker zo dicht mogelijk tegen mij aan drukken zonder dat er ook maar iets in de weg zet." Ik vertrek mijn mond tot een chagrijnige, smalle streep.
    "Geen opgepompte skippyballen." mompel ik eigenwijs. "Maar een maatje groter had ook niet mis geweest. Dit is meer... niets, zoals jij al zei. Maar gelukkig dat er niets in de weg zit, net alsof je een anorectische jongen knuffelt." merk ik op met mijn scherpe stem. Ik sluit mijn ogen en zucht wat dramatisch.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Zou best wel eens kunnen maar daar ben ik dus ook niet van gediend,' zei ik en ik keek rond om mijn broek te zoeken. Ik zag hem aan het voeteneinde van het bed liggen. 'Daar zou mijn mobiel in moeten zitten,' zei ik terwijl ik terug begon te lopen.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Geen opgepompte skippyballen,' mompelde ze eigenwijs. Ik zuchtte eventjes. 'Maar een maatje groter had ook niet mis geweest. Dit is meer... niets, zoals jij al zei. Maar gelukkig dat er niets in de weg zit, net alsof je een anorectische jongen knuffelt,' zei ze met een scherpe stem, haar ogen sloot ze en zuchtte toen wat dramatisch. Ik mompelde wat onverstaanbaars en ging toen naast haar liggen op mijn rug.
    'Als jij dat wilt geloven,' mompelde ik. 'Ik vind je zo perfect. Je moet niks veranderen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij mompelt wat onverstaanbaars en gaat naast me op zijn rug liggen.
    "Als jij dat wilt geloven." mompelt hij. "Ik vind je zo perfect. Je moet niks veranderen." Ik glimlach wat vaag.
    "Ik ga ook niets veranderen." vertel ik hem en draai me weer op mijn zij zodat ik naar hem kan kijken. Eigenlijk doen zijn woorden me veel en voel ik me iets zelfverzekerder.
    "Maar goed dat ik perfect voor je ben, anders had je nu een blauw oog."


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    'Rustig. Ze zitten in Zuid- Amerika. In Buenos Aires of in andere grote steden.' Ik denk even na. 'Hoop ik,' mompel ik heel zachtjes. 'Ik voel wel in je broekzakken. Ik ga weer op dezelfde manier hangen en voel mijn shirt omhoog kruipen. Ik zou nu wel inkijk van onder hebben of iets, maar het was Jasper maar. Ik pak zijn broek van de grond en voel zijn mobiel in zijn broekzak. Ik glimlach en pak de mobiel eruit. Ik ga weer recht op zitten en houd zijn mobiel vast. 'Je moet je code invullen.' Ik geef hem zijn mobiel en kijk om me heen. 'Maar die jongens zijn gevaarlijker als je denkt, dus als je iets uit gaat voeren, vertel mij eerst van het plan en vraag om toestemming.' Ik kijk hem weer aan. 'Alsjeblieft. Beloof me dat.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Ik beloof het,' zei ik en ik voerde de code snel in.
    Eigenlijk waren mobieltjes hier verboden maar volgens mij was dat een regel waaraan iedereen had weten te ontsnappen. 'Kies maar een nummer uit. Trouwens, als ik een van die jongens wil gaan bedreigen ben ik niet zo stom om halsoverkop daarheen te rennen. Ik heb ondanks het drinken en roken nog een paar hersencellen over.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ik ga ook niets veranderen,' vertelde ze. Ik keek haar even aan en zag hoe ze op haar zij draaide naar mij toe. Ik glimlachte iets en was blij om dat te horen van haar.
    'Maar goed dat ik perfect voor je ben, anders had je nu een blauw oog,' zei ze en ik zuchtte iets. Ik keek weer even naar het plafond en legde mijn armen weer onder mijn hoofd.
    'Je houd ervan om mij te chanteren of niet?' vroeg ik toen aan Beck. 'En nog altijd chanteren met dingen die mij pijn doen. Wil je me zo graag pijn doen?' vroeg ik met een mager lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Je houd ervan om mij te chanteren of niet?" vraagt hij. "En nog altijd chanteren met dingen die mij pijn doen. Wil je me zo graag pijn doen?" vraagt hij met een mager lachje en ik kijk hem verbaasd aan.
    "Zo heb ik het nooit bekeken..." zeg ik zacht en ik denk even na. "Ik wil je niet chanteren of pijn doen. Ik ben denk ik een beetje agressief aangelegt. En misschien ook wel een bazig of zo." Ik krab even aan mijn hoofd.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'Gelukkig.' Ik druk een kus op zijn lippen en pak zijn mobiel. Ik bekijk het schermpje en kijk hem dan aan. 'Je hebt een bericht.' Ik geef hem zijn mobiel terug en wurm me uit zijn armen. Ik voel de koude grond onder mijn blote voeten en ren naar het bed waar ik in spring. Ik trek de warme dekens tot mijn kin. Ik kijk naar Jasper die daar nog steeds staat. Ik leg mijn boxjes op mijn scheenbenen en kijk naar het plafond. Ik was nieuwsgierig wie het was, maar het ging mij niks aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik keek op mijn mobiel en zag dat het een bericht was van Shanna. Ik kreunde. Waarom had ik die bitch ook alweer genomen? O ja, ze was hot. Sindsdien stalkte ze me, niet normaal srieus. Ik verwijderde het berichtje. 'Hoe komt die teef aan mijn nieuwe nummer?' vroeg ik me per ongeluk iets te hard af.


    Remember to be ridiculous.