• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    (sorry voor de laate reactie)

    Jason van Huyse
    ze zorge ervoor dat ze niet op mijn rode plek leunde en ging met haar handen door mijn haar.Ik sloot mijn ogen en genoot van het moment


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    Ik glimlachte tegen zijn lippen en beet toen zacht op zijn onderlip. Wie had gedacht dat de eerste dag zo zou verlopen? Een dag en ik had al een soort van vrienden en een superlief vriendje.


    Remember to be ridiculous.

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    'Zeker,' vraag ik met een lichte aarzel. Ik kijk hem even aan en druk dan een kus op zijn lippen. 'Jasoer ik ben nu het gelukkigste meisje op aarde,' grijns ik. Ik geef hem nog een kus. 'We zien wel wat er komen gaat.' ik grinnik en druk nog een kus op zijn lippen. Dan sta ik op en loop het bed uit. Ik wilde iets pakken, maar wat was het nou?'ik kijk even om me heen, maar weet het dan weer. Ik loop naar mijn tas en pak er een foto uit. Ik glimlach als ik hem zie. 'Ik weet nu hoe jij er ongeveer uit zag toen je klein was, maar jij niet van mij.' ik glimlach en spring op het bed met de Foto in mij hand geklemd. 'en let niet op de hoed, die hoorde bij de fotoshoot,' glimlach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    Ze glimlacthe tegen mijn lippen aan en beet toen zacht op mijn onderlip.Ze liet de pijn op mijn borst verdwijnen en maakte mijn leven kompleet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    'Ik vind de hoed juist wel leuk,' antwoordde ik vertedert glimlachend. 'Jij was pas echt schattig toen je klein was.'
    Ik sloeg mijn arm om haar heen en glimlachte. Vandaag was anders verlopen als ik had verwacht maar het was geweldig.

    [sorry voor de weinige reacties alleen de netwerk verbinding op onze vaste pc ligt eruit en ik kreeg de laptop niet te pakken en de IPAD maar even. Vanavond ben ik er waarschijnlijk op de laptop, tot dan reageer ik slomer als normaal want dit ding tiept vervelend]


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    Het gelukkige gevoel dat bij elke aanraking door mijn lichaam joeg was immens. Ik had verwacht dat ik er intussen aan gewend zou zijn maar het leek nog heftiger als eerst. Voor het eerst sinds jaren was ik compleet gelukkig.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach waterig. 'Ja, dat hoorde ik wel vaker,' glimlach ik. Ik leg de foto neer, maar wel zodat Jasper er naar kan blijven kijken als hij wilt. Ik zucht. 'De eerste en laatste fotoshoot die ik heb gehad.' Ik zucht en zwijg. Ik had eigenlijk geen zin om erover te praten. 'Maar meer mensen vonden me schattig, ja.' Ik glimlach en trek mijn knieën op. Ik leg mijn hoofd op Jasper zijn schouder en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    "Ik hou van je" zeg ik tegen haar lippen.


    (sorry kort stukje)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    'Je hebt gewoon de Lauren-factor,' zei ik glimlachend. 'Lief, onschuldig ogend en schattig.'
    Ik streelde door haar haar. 'Heb ik je al verteld dat dat shirt je goed staat.'

    Sanne Hoogdoorn
    Ik glimlachte terwijl ik zijn lippen tegen de mijne voelde bewegen en zijn woorden hoorde. 'Dan heb ik leuk nieuws voor jou,' zei ik vrolijk. 'Ik houd namelijk ook van jou.'


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Ik glimlach en kus haar dan weer en draai ons om zodat ik boven haar lig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    'Ja, de Lauren factor.' Ik grinnik en kijk hem aan. Automatisch kijk ik naar mijn shirt en lach. 'Ja, staat goed he.' Ik kijk hem lachend aan. 'Het is het enige dat ik aan heb.' Ik pak de dekens en trek die weer over mijn benen heen. 'Maar bedankt Jaspertje met de appelwangetjes,' grinnik ik. 'Heb ik al gezegd wat voor een geweldige six- pack je hebt,' lach ik. Ik geef hem een kus en leg mijn hoofd weer terug op zijn schouder.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Nu intussen wel,' zei ik met een glimlach die ze natuurlijk niet zietvomdat haar hoofd op mijn schouders ligt.
    Ik speelde met haar blonde haar dat in een contrast stond met mijn eigen zwarte sprieten.

    Sanne Hoogdoorn
    Hij zoende me weer en draaide ons om waardoor hij bovenop mij lag. Ik voelde zijn gewicht amper en likte met mijn tong over zijn lippen, vragend om toestemming.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach en ga met mijn hand over zijn six- pack. Ik heb mijn ogen gesloten en luister naar zijn ademhaling en voel hoe hij met mijn haar speelt. Het voelt heerlijk. Ik pak de foto en draai die om. Ik hoef er niet meer naar te kijken. Het haalt te veel herinneringen op, maar ergens wil ik hem altijd bewaren. Omdat ik er model was, omdat alles daar goed was. Omdat ik daar nog geen litteken had. Alles was toen nog mooi, op mijn vader na dan, maar ik kon nog normaal leven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    Met haar tong likte ze mijn lippen om toestemming en gewillig liet ik haar toe,onze tongen speelden tikkertje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    Ik voelde haar hand over mijn six-pack glijden. Meestal was hij verborgen onder een net wijd genoeg shirt. Dat zat niet alleen lekkerder, het voorkwam ook dat mogelijke tegenstanders meteen doorhadden dat ik sterker was als ik het liefst deed vermoeden. 'Dus het six-pack is geen probleem merk ik?'


    Remember to be ridiculous.