• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik lachte zachtjes toen ik haar adem hoorde happen en kreunde zacht toen ik haar nagels in mijn rug voelde. Vrijwel meteen liet ze mij weer los.
    'Overal kan je me krijgen,' zei ze en een glimlach sierde mijn gezicht. Onder mij voelde ik haar lichaam kronkelen wat mij deugd deed.
    'In alle landen,' fluisterde ik. 'En op alle plekken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "In alle landen." fluistert hij. "En op alle plekken." Ik grijns en kus hem in zijn nek, waarna ik ook mijn tanden er in zet.
    "Klinkt helemaal goed." hijg ik zacht. Op dit moment geloof ik niet dat er iets beters is dan wat er nu gebeurt, dus heb ik er totaal geen moeite mee om dit overal te doen, zoals hij voorstelt. Waarschijnlijk is seks gewoon een moment van totale verstandsverbijstering maar dat maakt me niets uit.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik voelde een kus in mijn nek gevolgd door haar tanden. Ik kreunde en lachte zachtjes.
    'Klinkt helemaal goed,' hijgde ze zachtjes en weer verscheen er een glimlach op mijn gezicht.
    'Laten we deze week beginnen met de douche en de drankkelder,' zei ik zachtjes en stootte een keer extra diep, met als gevolg dat ik nu toch echt op mijn hoogtepunt kwam. Met een iets wat luide kreun klaar kwam en voelde hoe het witte goedje uit mij kwam in haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Laten we deze week beginnen met de douche en de drankkelder." zegt hij zacht en stoot nog dieper. Hij kreunt luid en ik voel hoe hij zijn goedje opnieuw in mij spuit. Ik grijp in het matras onder me en knijp in het hoeslaken dat ik tussen mijn vingers voel. Ik krom mijn rug voor een moment en zak dan weer in een normale positie op het bed neer.
    "Oké." fluister ik schor. Ik weet nog niet hoe maar het klinkt opwindend dus stem ik er gewoon mee in.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik voelde hoe ze haar rug kromde voor een moment en zich daarna weer op bed liet zakken.
    'Oké,' fluisterde ze schor. Ik stootte nog eventjes zachtjes door om vervolgens voorzichtjes uit haar te komen. Zachtjes liet ik me op haar neer zakken en drukte ik een paar kusjes op haar lippen.
    'En als we gaan, dan gaan je vrienden mee,' fluisterde ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij stoot nog een par keer en laat zich dan op mij neerzakken. hij drukt een paar kusjes op mijn lippen en ik glimlach licht.
    "En als we gaan, dan gaan je vrienden mee." fluistert hij en ik kijk hem even ongelovig aan.
    "Je bedoelt toch niet mee met de seks hé?" vraag ik voor de zekerheid met opgetrokken wenkbrauwen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je bedoelt toch niet mee met de seks hé?' vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw. Ik begon te lachen en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Natuurlijk niet,' zei ik lachend en drukte weer een kusje op haar lippen.
    'Niemand gaat met ons mee als we dat gaan doen. Dat blijft tussen ons. Ik bedoelde mee op reis naar een ander land,' zei ik nu serieus. Ik ging van haar af en ging naast haar liggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij begint te lachen op mijn vraag en schud zijn hoofd.
    "Natuurlijk niet." zegt hij lachend en drukt weer een kus op mijn lippen. "Niemand gaat met ons mee als we dat gaan doen. Dat blijft tussen ons. Ik bedoelde mee op reis naar een ander land." Ik trek een grimas om mijn domme actie en hij gaat van me af om naast me te liggen.
    "Oh..." zeg ik wat beschaamd. "Ik denk niet dat ze daar geld voor hebben. Ik trouwens ook niet." vertel ik hem dan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oh...' zei ze wat beschaamd en ik lachte weer zachtjes. 'Ik denk niet dat ze daar geld voor hebben. Ik trouwens ook niet,' vertelde ze, waarna ik knikte. Die antwoord had ik verwacht. Ik had namelijk ook niet echt bepaald het geld ervoor.
    'Ik ook niet,' zei ik zachtjes. Ik liet mijn hand over haar zij gaan en liet hem daarna rusten op haar heup.
    'We kunnen liften? Of zelf erheen rijden of zo?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik ook niet." zegt hij zacht en ik voel zijn hand over mijn zij gaan waardoor ik kippenvel krijg. Uiteindelijk laat hij hem op mijn heup rusten.
    "We kunnen liften? Of zeen rijden of zo?" stelt hij voor waardoor ik zacht lach en met mijn vingers over zijn wang glij.
    "Natuurlijk Nathan, dat kan. Normale mensen kunnen dat tenminste." vertel ik hem en ik kijk hem nu doodserieus aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze lachte zachtjes, een rilling ging door me heen toen haar vingers over mijn wang heen gingen.
    'Natuurlijk Nathan, dat kan. Normale mensen kunnen dat tenminste,' vertelde ze en keek me vervolgens serieus aan. Ik keek haar een beetje vragend aan en snapte niet helemaal wat er mis was.
    'Niet normale mensen kunnen het toch ook?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Niet normale mensen kunnen het toch ook?" vraagt hij waar op ik knik.
    "Ja, met moeite. We kunnen beter een auto stelen." grijns ik ondeugend. Zonder op antwoord te wachten kus ik hem weer zacht op zijn lippen. Ik hou ze er even op gedrukt en ga met mijn tong langs zijn lippen voordat ik onze kus weer verbreek.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, met moeite. We kunnen beter een auto stelen,' zei ze ondeugend. Ik lachte zachtjes en wou wat zeggen maar dat werd tegen gehouden door haar lippen die zacht op de mijne kwam. Ze hield ze daar er eventjes opgedrukt en ik voelde haar tong langs die van mij gaan voordat ze de kus weer verbrak.
    'Ik zie dat helemaal zitten,' fluisterde ik. Mijn lippen drukte ik zachtjes op die van haar. Zachtjes beet ik op haar lippen en likte er vervolgens overheen.
    'Hoe vond je het trouwens de tweede keer?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik zie dat helemaal zitten." fluistert hij en drukt zijn lippen zacht op die van mij. Hij bijt op mijn lip en likt er vervolgens over heen.
    "Hoe vond je het trouwens de tweede keer?" vraagt hij.
    "Nog beter dan de eerste." antwoord ik met een verlegen glimlachje en sla nog meer verlegen mijn ogen neer en speel een beetje met de dekens.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nog beter dan de eerste,' antwoordde ze met een verlegen lachje. Ze sloeg haar ogen neer en begon een beetje te spelen met de dekens. Ik lachte zachtjes.
    'Deed het nog zeer?' vroeg ik zachtjes. Ik bekeek haar eventjes en moest toen gelijk weer glimlachen. Echt.. Wie had gedacht dat een eerste dag zo kon aflopen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you