• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Jasper
    Ik herstelde me in een fractie van mijn seconde van mijn verbazing. 'Dat kan geregeld worden,' zei ik. 'We kunnen vast beginnen met het samenstellen van een gastenlijst, heb je een voorkeur voor de ontwerper van je je jurk?'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    'Mmm mijn jurk? Ik had eigenlijk in gedachte dat iedereen naakt moest komen.' Een kleine lach speelt om mijn lippen, maar dat kan hij niet zien. 'Maar goed. Een jurk is altijd welkom. Het maakt me eigenlijk niet uit. Het liefste iemand van prada, maar dat kan op het laatste moment nog veranderd worden. O ja en Jasper. Je moet me ten huwelijk vragen met klasse.' Ik glimlach weer. Dat laatste meende ik. 'Want ik ga jouw niet vragen,' zeg ik weer. Het was zijn probleem hoe hij het er uit ging opmaken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    'Met klasse,' zei ik grinnikend. 'Moet ik nog rekening houden met speciale eisen of wensen aan de verlovingsring? Trouwens, misschien moet ik je eerst maar gewoon aan mijn ouders voorstellen voor ik je ten huwelijk ga vragen, ik heb nog twee nichtjes van vier en vijf die wel bruidsmeisjes kunnen zijn.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    'Nee hoor geen speciale wensen aan de verlovingsring. Er moet wel een verrassing blijven. En ik moet die nichtjes van je eerst hebben goed gekeurd,' zeg ik weer doodserieus. Ik blijf even zwijgend leggen en zonder dat ik er erg in heb begin ik de
    Bruiloft te fantaseren. Zoals ik hem in het echt wil. Automatisch speelt een glimlach om mijn lippen. Dan sluit ik mijn ogen. 'Maar even serieus...' ik zwijg even, omdat de vraag die ik wil stellen misschien toch best wel raar
    Over kan komen. 'Zie jij mij al als jouw vrouw en eventueel als moeder van je kinderen?' Ik zwijg even en zet mijn nagels in mijn handpalmen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    'Nou het is misschien een beetje vroeg na een dag maar ja,' zei ik. 'Ik kan me wel indenken dat over een aantal jaar jij mijn vrouw bent en wij mogelijk een kind hebben, als we onze eigen levens weer op de rails hebben gezet.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    Opgelucht blaas ik mijn adem weer uit. Ik draai me om en ga weer tegen hem aanliggen. 'Ik stem mee in,' fluister ik. Ik laat mijn handen over zijn bovenlichaam gaan en druk een kus op zijn mond. Ja, ik durf het te zeggen. Ik ben nu het gelukkigste meisje op de wereld met het leukste vriendje. Ik ga op hem liggen en kijk hem triomfantelijk aan. 'Moet je trouwens geen zalfjes op de striemen doen?' Ik kijk Jasper aan met nog steeds die grote glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    Ik keek naar de striemen die ik niet eens meer voelde en een deel is al weggetrokken. 'Nee,' zei ik en ik drukte mijn lippen op haar schouder. 'Ik was ze eerlijk gezegd volledig vergeten.'
    Ik voelde me gelukkig. Ik had gedacht dat ze misschien een beetje panisch zou reageren op mijn antwoord want het kan een zekere druk op iemand leggen aar daar leek ze geen last van gehad te hebben.


    Remember to be ridiculous.

    [ik ga slapen. Reageer morgen, goed? x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [nee blijf toch ng even:) ga nu reagegeren!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Campbell

    'Zeker,' vraag ik met een lichte aarzel. Ik kijk hem even aan en druk dan een kus op zijn lippen. 'Jasoer ik ben nu het gelukkigste meisje op aarde,' grijns ik. Ik geef hem nog een kus. 'We zien wel wat er komen gaat.' ik grinnik en druk nog een kus op zijn lippen. Dan sta ik op en loop het bed uit. Ik wilde iets pakken, maar wat was het nou?'ik kijk even om me heen, maar weet het dan weer. Ik loop naar mijn tas en pak er een foto uit. Ik glimlach als ik hem zie. 'Ik weet nu hoe jij er ongeveer uit zag toen je klein was, maar jij niet van mij.' ik glimlach en spring op het bed met de Foto in mij hand geklemd. 'en let niet op de hoed, die hoorde bij de fotoshoot,' glimlach ik.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 2:46 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [IEIEIEIEIIEIEIEIEIIEIE!!!! die twee zijn zo schattig!!!! zo... dat moest ik even kwijt. tussen haakjes thirz ik moet even kijken wanneer ik kan in springen... we zijn aan het verbouwen enz... dus als er een moment van stilte is of het een beetje vast loopt of er gewoon een heel goed moment komst spring ik er tussen ok???]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    [kan je met Jasper reageren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [En Nikki is voor een paar dagen terug!]

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor hem zacht kreunen en voel vervolgens even mijn tanden licht in mijn nek, waardoor ik op mijn beurt weer moet kreunen.
    "Je bent zo geweldig." hijgt hij zacht. Hij begint dieper te stoten, eerst langzaam, maar ook dat tempo voert hij al snel op. Ondertussen blijft hij nog even diep stoten. Ik sluit mijn ogen en probeer adem te blijven halen, wat ik regelmatig vergeet omdat het genot mijn lichaam volledig overneemt.
    "Jij ook." antwoord ik hees, bijna onverstaanbaar. Elke keer als hij in mij stoot, verlaat een geluid van genot mijn mond.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik vond het heerlijk hoe ze reageerde.
    'Jij ook,' zei ze hees, amper hoorbaar. Elke keer wanneer ik stootte hoorde ik bij haar een geluid vandaan komen van genot. Ik kreunde zacht terwijl ik merkte dat ik steeds dichterbij mijn hoogtepunt kwam.
    'Ik wil je overal,' hijgde ik zachtjes tegen haar nek aan waar ik vervolgens mijn tanden weer licht in zette.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik wil je overal." hijgt hij zacht tegen mijn nek en ik voel zijn tanden weer lichtjes in mijn huid. Ik hap naar adem en zet mijn nagels in de huid van zijn rug, waarop ik bijna meteen weer los laat.
    "Overal kan je me krijgen." probeer ik in een normale zin terug te zeggen, wat nogal moeilijk gaat omdat mijn hoofd niet meer mee wilt werken. Het enige wat mijn hoofd doet is mijn lichaam op zijn tempo onder hem te laten kronkelen van genot.


    Your make-up is terrible