• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach als ik hem hoor grinniken. Hij kon tenminste lachen als hij over zijn broertje sprak en dat was goed. Dat betekende dat hij aan leuke herinneringen dacht. 'Mooi. Het bos.' Ik glimlach en denk aan het bos. 'ik houd van het bos weet je dat?' Ik glimlach. De bossen waren heerlijk. Net zoals de zee. In het bos kreeg je het gevoel dat je omringt werd met de natuur, rust en jezelf. 'Maar wat vind je van een herdenking?' Ik kijk even voor me uit en verstrengel de vingers van Jasper en mij.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik vind het wel een goed idee alleen ik weet totaal niet hoe mijn ouders erop zullen reageren,' zei ik. 'Eerlijk gezegd ben ik bang voor hun reacties.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik verstrak een beetje. Dat was ik even vergeten, zijn ouders. En ik wilde niet ruzie veroorzaken. 'Als ze boos worden neem ik het wel op me.' Ik kijk weer naar boven, zodat ik hem van onder aankijk. 'Maar waarom zouden ze boos worden?' ik kijk hem twijfelend aan. 'En op wat voor een manier?' Ik bijt op mijn lip en druk een kus in zijn nek. Dan kijk ik weer recht voor me uit. Als ze boos zouden worden nam ik het op me. Wat dan ook. 'En we kunnen het toch altijd met zijn tweeën doen? Dan ben ik erbij voor jouw. Of met je opa en oma...'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    'Ik heb het eigenlijk niet over boos worden,' zei ik en ik beet even op mijn lip. 'Ik vind het idee dat ze weer zo worden als toen we er net achter kwamen enger, de huilbuien het hysterische geschreeuw, ik ben bang dat ik he weer naar boven haal. En mijn ene opa en oma wonen in Turkije en mijn andere opa en oma zijn dood.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    Ik zwijg en blijf doodstil zitten. Dat moet verschrikkelijk zijn ja.... Ik denk na, maar weet totaal niks te zeggen. Wat moet ik ook zeggen? Dat wil ik Jasper niet aandoen. Ik wil Jasper helpen, niet verder de grond in. Ik laat zijn handen los en leg die voor me op het dekbed. Ik haal een plukje haar uit mijn gezicht en zucht diep. 'We kunnen het met zijn tweeën doen, maar stel je ouders hadden het ook gewild....' Ik zwijg weer. Ik wist het even niet...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    'Misschien....' zei ik en ik begon door te krijgen dat dit onderwerp ons beide alleen maar depressief maakte en besloot te doen wat ik altijd deed op zo'n moment. 'Zullen we het maar ergens anders over hebben?'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    Ik zwijg. Mij maakte het niet uit. Maar hij stopte nu weer over het onderwerp. Hij kon er gewoon niet over praten, maar goed ik zou hem niet dwingen. Hij moest het ook uit zichzelf kunnen. 'Ja is goed,' mompel ik. 'Maar als je iets kwijt wilt ben ik er altijd voor je.' Ik laat me opzij vallen, maar doorda Jasper zijn armen nog om mijn middel heeft geslagen trek ik hem mee. 'Denk je dat jouw ouders me mogen?' Ik bijt op mijn lip en kijk voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    'Ja,' zei ik vastbesloten. 'Ze zullen het in het begin misschien niet helemaal serieus nemen maar ze zullen je zeker mogen. Je bent lief, vriendelijk en eerlijk, zeker het laatste vindn ze belangrijk.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    Ik sluit even mijn ogen en bijt op mijn lip. Er speelde zich nu een gedachte af, waarvan ik wist dat ik gelijk had, maar het niet hardop durfde te zeggen. 'Jasper?' Ik hoor een lichte trilling in mijn stem. 'Je vergeet een klein detail.' ik zwijg weer even en kruip dichter tegen hem aan. 'Ik denk niet dat ze dat erg kunnen waarderen. Vooral niet omdat...' Ik zwijg en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    'Natuurlijk zullen ze het even moeiijk vinden,' zei ik. 'Maar ze zijn geen haatdragende personen, jij bent niet mijn broertjes moordenaar en ze willen zich niet door het verleden laten lijden, niet altijd. Al kan je wel verwachten dat ze je gaan vragen waarom je je moeder hebt vermoord.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    Ik knik en draai me om, zodat we nu buik aan buik liggen. Ik druk een kus op zijn borstkas en dan op zijn lippen. 'En ik zal het vertellen.' Ik kruip tegen hem aan en sluit mijn ogen. 'Vana nu ben ik het braafste meisje in dit gebouw. Ik wil met je mee naar je huis. Gelijk met jouw.' Ik kruip nog dichter tegen hem aan en open mijn ogen weer. 'Ik wil je nooit meer kwijt Jasper. En wat er ook gebeurt, je raakt me niet kwijt. Of je dat leuk vind of niet kan me niet schelen,' glimlach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    'Op een gegeven moment wil jij me kwijt,' zei ik.
    Ze lag in alleen haar shirt tegen me aan en ik drukte een kus op haar wang. 'Ik kan verdomd vervelend zijn hoor.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    'Dat zien we dan wel weer. Begin maar alvast, kan ik oefenen,' mompel ik. Ik deed alsof het me niks kon schelen, maar dat kon het me wel. Ik open een oog en kijk hem aan, terwijl ik de ander dicht houd. 'Je moet maar bewijzen dat je vervelend bent, anders kan het me niet schelen.' Ik glimlach even en ga dan weer rustig liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    'Je komt er vanzelf nog wel achter hoe irritant ik ben, daar heb ik nu even geen zin in.'
    Ik haal aar haar uit haar gezicht en glimlach. 'Ik hou van je lief.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    Ik glimlach en zwijg. Ik grinnik. 'Ja, daar Kom ik wel achter. Net zoals jij achter mijn slechte eigenschappen gaat komen.' ik draai me weer om met mijn rug naar Jasper toe. 'O die is nieuw voor me,' grinnik ik. 'O en Jasper lieverd. Even over onze bruiloft. Als we dat nou op een openveld doen,' begin ik doodserieus. 'En ik wil veel wit, niet te veel mensen...' mijn stem klinkt doodserieus. Hoe zou hij reageren?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne