• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Jasper
    Na een tijd kalmeer ik weer en zijn mijn tranen op. Ik kom weer overeind en veeg een traan van mijn wang. 'Sorry,' zei ik en ik beet op mijn lip.
    Ik kon er niet tegen als ik mijn controle verloor, dit onderwerp was iets waarover niet meer werd gesproken.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan en glimlach waterig. Het maakte me verdrietig hem zo te zien, ik wilde hem helpen, maar ik kon het niet. Ik kon zijn tweelingbroertje niet terugtoveren. 'Zeg geen sorry.' Ik kijk hem aan en geef hem een kus. 'Het is logisch dat je dan moet huilen. Ik moet toch ook om dat soort dingen huilen? Ieder mens moet om dat soort dingen huilen.' Ik kijk hem aan. 'Zeg daar geen sorry voor. Als je wilt huilen kan je altijd bij mij terecht, altijd. Net zoals ik bij jouw terecht kan.' Ik druk een kus op zijn lippen en geef hem weer een knuffel. Ook omdat ik die zelf nodig had.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    'Het is gewoon niet iets waarover bij ons thuis nog gepraat wordt,' zei ik. 'Ik ben niet helemaal gewend aan mijn heftige reactie op het onderwerp, als ik het erover heb dringt het nog meer bij me door als wanneer het gewoon in mijn hoofd blijft spelen.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    'Het is oké. Ik begrijp het.' Ik geef hem weer een kus. 'Maar jullie praten er helemaal nooit over?' Ik kijk hem een beetje verbaasd aan. 'Moet je er juist niet over praten om het een plekje te geven?' Ik aarzel eventjes. 'Heb jij het niet verwerkt door agressief te worden?' Ik kijk hem aarzelend en onderzoekend aan. Werd hij niet agressief om zijn verdriet niet ergens kwijt te kunnen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    'Deels wel,' zei ik. 'Ik voelde me machteloos, alles raakte vanaf toen de verkeerde snaar. Waarom had het hem moeten zijn? Het verdriet stopte ik gewoon weg. Thuis groeiden we uit elkaar, we houden nog van elkaar maar kunnen het gewoon niet aan elkaar tonen, we weten niet meer hoe.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    Ik laat JasPer los en denk na. Ik Ril omdat ik het erg koud krijg en me nu toch wel bloot voel. Ik pak mijn shirt van de grond en trek die weer aan. Ik laat de dekens mijn onderlichaam bedekken. Ik kijk bedenkelijk voor me uit en knik begrijpend. Ik zou ze wille helpen en ik had ook een idee hoe, maar ik wilde me niet met dit verlies bemoeien. Ik wist niet of Jasper dat zou waarderen. 'Als ik je moet helpen, moet je het zeggen. Ik weet hoe belangrijk familie is.' Ik kijk hem even kort aan en kijk dan weer voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    'Ik denk niet dat je kan helpen Lauren,' zei ik en ik sloeg mijn arm om haar schouders. 'We waren een persoon in twee exact dezelfde lichamen, ik heb me gewoon nooit meer compleet gevoeld, tot nu toe heeft niets dat kunnen veranderen.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Dat weet ik. En ik ben ook geen toverfee die alles goed kan maken. Als ik dat was had ik de mijne ook wat wijzigingen mee gegeven.' Ik kijk Jasper even aan. 'ik bedoel eh...' ik zwijg even en kijk aarzelend naar het dekbed en begin eraan te plukken. 'Met het verwerken en tussen je ouders en jouw. Want Jasper..' Ik kijk hem even aan. 'Kennen ze deze jongen? Die je bij mij bent?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    'Eigenlijk niet,' zei ik en ik keek voor me uit. 'Ze kennen de jongen die amper komt opdagen op school, vaak van het bureau gehaald moet worden na een incident, waarvan ze 's nachts op zijn kamer kijken om te zien of hij er is en anders zal hij wel bij een flirt slapen of een van z'n vrienden.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem even aan en slik als ik het hoor zeggen over hij die dan bij een flirt slaapt. Maar wie was ik om daar iets over te zeggen? Zelf was ik ook Erg geweest. De afgelopen 4 jaar had ik dan geen slok drank, geen sex of wat dan ook. De afgelopen 2 jaar zelfs geen vriendje, toch vond ik dat ik niets mocht zeggen. Ik was mijn 14de ook erg geweest. Ik had in een week zeker wel tien jongens gehad. Allemaal ouder. Trouwens ik heb het een paar dagen geleden nog met een politieagent gedaan. Toch vond ik het niet fijn dat hij dat zei. Alsof ik jaloers was... Ik kijk weer op. 'Ik wil jullie wel helpen. Als jij dat wilt natuurlijk.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    Ik hoor haar slikken en besef me dan wat ik heb gezegd. Natuurlijk zou zij dat als mijn vriendin niet leuk vinden om te horen, zie je wel dat ik niet goed ben met woorden? Ik streelde even over haar schouder maar besloot er niet met woorden op in te gaan. 'Je mag het altijd proberen als je wilt,' zei ik. 'Je kan het hoe dan ook niet verder verpesten als het al is, ik denk dat het zo'n negen jaar geleden is dat we echt met elkaar gesproken hebben.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk op en glimlach. 'Ik kan nu Niks doen. Want we zitten hier een beetje vast..' Ik glimlach even kort en leun dan tegen Jasper aan, terwijl ik door mijn kamer kijk. 'Wil je het over je broertje hebben of niet?' Ik kijk even omhoog tegen de de onderkant van zijn kin aan. Ik pak zijn benen en leg die zo neer dat ik ertussen kan zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    'Hij heette Ivan,' zei ik. 'We deden alles maar dan ook alles samen, inclusief ziek zijn, zelfs onze ouders konde ons zonder het truien systeem niet uit elkaar houden en we waren altijd samen.'
    Ik sla mijn armen om haar middel en leun met mijn kin op haar schouder. Ik hou van haar.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach. Twee boefjes.... Ik glimlach kort en geef Jasper een kus op zijn wang. 'Weet je...' Ik zwijg even. 'Toen ik vluchtte nadat ik mijn moeder had vermoord stonden de kranten en tijdschriften er vol van. Zes maanden later stond ze er weer in, maar nu niet met haar begrafenis maar met een soort van herdenking. Dat zou je ook kunnen doen met je ouders.' Ik slik even en staa voor me uit. Ik was nooit bij de herdenking van mijn moeder geweest, nooit bij haar begrafenis. Ik heb nooit afscheid kunnen nemen... 'Waar hield je broertje van? Dan bedoel ik welk landschap en alles, als je een herdenking wilt is dat handig om te weten.' Ik kijk hem even aan en laat me dan weer tegen hem aanzakken. Met mijn duim streel ik zijn handen die op mijn buik liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper
    Ik grinnikte even bij de vraag want het antwoord was de verklaring voor al onze blauwe plekken. 'Het bos,' antwoordde ik uiteindelijk. 'Daar konden we namelijk altijd zo goed uit die hoge bomen vallen.'
    Als ik het over Ivan had sprak ik bijna altijd over wij omdat er zo weinig verschil tussen ons in had gezeten. We waren een persoon in twee lichaam.


    Remember to be ridiculous.