• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Dat weet ik. Daarom denk ik ook niet dat jij een blauw oog van mij krijgt. Ik denk dat ik er eerder één van jou krijg,' grinnikte. Ik lachte zachtjes en sloot mijn ogen toen ze mijn haren naar achteren streek, daarna opende ze ik weer.
    'Ik denk het niet,' zei ik met een glimlachje. 'Ik zal jou echt niet slaan, daar ben jij veelte lief voor,' fluisterde ik. Ik sloot mijn arm om haar heen zodat ik haar tegen mij aan kon drukken.
    'Bovendien heb ik nog nooit mijn vriendinnen geslagen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik denk het niet." zegt hij. "Ik zal jou echt niet slaan, daar ben jij veel te lief voor." fluister hij en hij sluit zijn arm om mij heen om mij tegen hem aan te kunnen drukken, iets wat een grote glimlach op mijn gezicht tovert.
    "Bovendien heb ik nog nooit mijn vriendinnen geslagen." Ik lach zacht.
    "Ik denk het wel want ik ben niet altijd veel te lief, dat weet jij ook wel." Zeg ik. Gewillig kruip ik dichter tegen zijn warme lichaam aan.
    "En vriendinnen? Zo lijk je bijna wel een prof Nathan."


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Je bent toch achttien? Dan kom je in aanmerking voor volwassenen onderwijs,' zei ik. 'En er is hier studieuur met begleiding in een van die bijgebouwen tussen 9 en 10, voor Nederlands sta ik gemiddeld een negen net als voor Engels en voor geschiedenis en aardrijkskunde een acht dus daar kan ik je ook goed mee helpen.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik knik. 'O, ja. Achttien.' Ik was net een paar weken geleden achttien geworden. Wat een feest... Niemand die het wist en zelf vergeet je het ook als je in de gevangenis zit. Achttien klopte wel, maar het voelde raar dat ik ouder was dan Jasper. Het leek alsof hij ouder was, omdat hij mij beschermde en hij mij hielp. Ik kijk hem aan. 'Zo, dan sta je er goed voor,' grijns ik. 'Geschiedenis en aardrijkskunde dan maar eerst.' Ik ga weer liggen en trek de dekens over me heen. School... hoe ging dat eigenlijk in zijn werking? Ik heb nooit zware boeken en een rugtas gehad. Elk uur een ander vak. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Ik denk het wel want ik ben niet altijd veel te lief, dat weet jij ook wel,' zei ze. Ik knikte lichtjes terwijl ze gewillig dichter tegen mij aan kroop.
    'En vriendinnen? Zo lijk je bijna wel een prof Nathan,' zei ze toen. Ik keek haar verbaasd aan en schudde toen lichtjes mijn hoofd.
    'Dat ben ik echt niet,' mompelde ik zachtjes. 'Jij laat er weer voorzorgen dat ik het gevoel heb alsof ik dit allemaal voor het eerst doe.'


    [Oké, gebruik warm niet meer als bijvoeglijk naamwoord.. Het is al zo warm!]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Voor vier vakken ja, verder zijn het zessen of lager,' zei ik en ik liet me ook in het matras vallen. 'Mijn cijfers voor Engels zijn hoog omdat mijn moeder in Londen heeft gewoond en me tweetalig op heeft gevoed en geschiedenis vind ik interessant, waar mijn cijfer voor aardrijkskunde vandaan komt is een groo mysterie. Maar ik ben nu eindelijk geslaagd voor het VWO, helaas werd ik tijdens het vieren daarvan opgepakt.'


    Remember to be ridiculous.

    [Oké. x'D]

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat ben ik echt niet." mompelt hij zacht. "Jij laat er weer voor zorgen dat ik het gevoel heb alsof ik dit allemaal voor het eerst doe." zegt hij en ik glimlach, dat is volgens mij best een compliment.
    "Maakt niet uit. Ik vind het wel fijn dat je het een beetje weet." beken ik zacht. "Want ik weet dat totaal niet." zeg ik nog wat zachter en kijk hem niet meer aan en kijk naar zijn uiterst interessante borst. Hoewel hij het al weet, vind ik het toch vreemd om te zeggen. Ik haat het ergens wel om onervaren te zijn en ben nog altijd bang dat er misbruik van gemaakt word.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    'Je hebt een diploma,' grijns ik. En ik geef hem traditioneel drie kussen. Alleen niet allemaal op zijn wang. Een op zijn linker wang, de ander op zijn rechter en de derde op zijn kus. 'Gefeliciteerd.' Ik grijns en kruip tegen hem aan. 'VWO is hartstikke hoog,' grijns ik en ik kijk hem aan. Ja, ik was trots op hem al kende hij me toen niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Maakt niet uit. Ik vind het wel fijn dat je het een beetje weet. Want ik weet dat totaal niet,' zei ze. Ze begon al met zachtjes praten, maar bij de laatste zin sprak ze nog zachter. Ik lachte zachtjes en streek eventjes over haar haren terwijl zij niet meer naar mij keek, maar naar mijn borst.
    'En dat vind ik helemaal niet erg,' zei ik zachtjes. 'Al geloof ik het niet echt. Je leek namelijk er aardig veel over te weten toen we bezig waren.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Zoals ik al zei: ik heb het maar net gehaald door op het laatst heel hard te blokken, ik wou absoluut niet blijven zitten en nog een keer examen moeten doen,' zei ik. 'En ik was ook niet van plan om die verdomde school zonder diploma te verlaten al was ik dan achttien en niet meer leerplichtig.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "En dat vind ik helemaal niet erg." zegt hij zacht. "Al geloof ik het niet echt. Je leek er namelijk aardig veel over te weten toen we bezig waren." Ik kijk hem ongelovig aan en duw hem een stukje van me af.
    "Je gelooft me toch wel?" vraag ik beledigt. "Ik kan er toch niets aan doen dat jij zo'n ervaren leraar bent." Mijn stem klinkt koppig en een beetje sarcastisch. Ik blijf hem recht aankijken, ik ben helemaal geen leugenaar!


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    'Nou en? Ze kijken naar diploma's niet naar cijfers. Wees trots!' Ik kijk hem grinnikend aan. 'ik ben trots op je,' fluister ik dan in zijn oor. Ik sluit mijn ogen en glimlach. Ik hield zoveel van hem!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'En de helft van het huiswerk heb ik van mensen overgeschreven de afgelopen twee jaar,' ga ik toe. 'Zonder hun inspanningen was ik dus al eens blijven zitten, blij dat ik slimmere vrienden als mij heb dus.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ze duwde mij een stukje van haar af. 'Je gelooft me toch wel?' vroeg ze beledigd. 'Ik kan er toch niets aan doen dat jij zo'n ervaren leraar bent,' zei ze koppig, maar het klonk ook sarcastisch. Ze bleef mij recht aankijken en stiekem moest ik eventjes lachen.
    'Natuurlijk geloof ik je wel,' zei ik en drukte een kusje op haar hoofd. 'Maar je moet niet zo onzeker doen over de onwetendheid. Je lijkt helemaal niet onervaren.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren CamPbell

    Ik kijk hem aan. 'En toch ben ik trots op je,' grijns ik. 'En wat je ook zegt dat blijf ik.' Ik sluit mijn ogen en grijns. 'Wil je jezelf naar beneden halen ofzo? Je hebt het gehaald Jasper! Daar gaat het om. Je hebt een diploma.' ik open mijn ogen weer en kijk hem aan. 'Wees daar blij mee.' Ik druk een kus op zijn lippen en glimlach. Een lied dat ik helemaal uit mijn hoofd ken schalt door de boxen. Grijnzend begin ik mee te zingen. Ik beweeg met de muziek mee. Ik grinnik en ga rustig door met zingen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne