• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    'Nou ik was nooit haar favoriete familielid maar toen ben ik dus een keer nogal aangeschoten met een nicht van haar, andere kant van haar familie, in bed beland, ik weet dat je het niet leuk vindt om dit te horen. En zij is streng christelijk en beschuldigde mij ervan dat ik haar nicht had onteert. Toen kwam ze er dus achter dat ik rookte, dronk en als ik vrijgezel was ik regelmatig onenightstands had en nu vindt ze me een schande voor de familie.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach even kort. 'Wauw, dan ben ik vast haar lieveling,' grinnik ik. Ik ga weer lekker liggen en sluit mijn ogen. Ik glimlach even. 'Vandaar dat ze mij ook een slet noemde,' fluister ik. Ik houd mijn ogen gesloten en draai me weer op mijn zij. Hoe laat was het?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Wat?' vrome g ik boos, ik pakte mijn mobiel.'Ikbga haar nu terugbellen en vertellen dat ik niet wil dat ze zo over je praat.
    Ik selecteerde haar nummer en ze nam meteen op. 'Dus je hebt een nieuwe slet-'
    'Lauren is geen slet! Haal het niet in je hoofd om nog een keer zo over haar te spreken en ik weet al dat jij me een nietsnut vindt! Een verspilling van ruimte en wat je nog meer wou zeggen maar projecteer dat niet op Lauren want dan heb je een probleem als ik hieruit kom!'
    Toen hing ik op,


    Remember to be ridiculous.

    LaurencCampbell

    Ik kijk Jasper aan en sta op zodat ik op het bed sta. Ik sla mijn armen om Jasper heen. 'Jasper, dat Hoefde ook weer niet...' ik druk een kus op zijn lippen. 'Gekkie.' ik leun dichter tegen hem aan. 'Waarom deed je dat?
    Zo hoefde dat ook weer niet. Nu weet je hele familie gelijk over mij...'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik moet even uurtje weg, ben er half zes weer. Goed?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Daar zouden ze toch wel achterkomen want haar broer is overmorgen jarig dus dan zou ze tegen de hele familie zitten lullen dat ze me opbelde en er weer zo'n slet opnam dus beter dat ze wat dat het iets serieuzers is.'


    Remember to be ridiculous.

    [jup]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'O.' Ik glimlach en laat hem los. 'Gefeliciteerd alvast.' ik geef hem nog een kus. 'Is je hele familie Christen of niet?' Ik kijk hem vragend aan en laat me achterover op het bed vallen, maar wel zo dat ik niet op de grond val. 'Maar
    Hopijk is het voor jouw een stuk serieuzer dan iets serieuzer,' grinnik ik en ik laat mijn haar over de rand van het bed hangen. 'Mag je die broer wel of Ook niet?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb vast niets gemist.

    Rikki Madeleine Beck

    "Altijd? kent me net een dag, maar er val niet zo veel meer over mij te praten. Zo interessant ben ik echt niet of wou je nog meer dingen over mij weten? Je moet dan alleen wel eventjes vertellen welke dingen." zegt hij.
    "Altijd sinds vandaag." verbeter ik mezelf op een kinderlijke manier. "Ik wil gewoon alles van je weten, van het begin tot het eind. Zelfs de niet leuke dingen." zeg ik tegen hem en glij met mijn vingers over zijn arm heen.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Gedoopt en communie gedaan en verder niet gelovend, op haar en haar moeder na,' zei ik. 'Die broer mag ik dan weer wel, hijlijkt een betje opmij maar dan iets minder opvliegend, volgens haar is hij dus ook een schande voor de familie alleen ze is zo slim om dat niet te zeggen want dat kan haar vader niet goed waarderen, hij vindt sowieso dat zij en zijn vrouw overdrijven wat het geloof betreft.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik knik en glimlach. 'Jij ook? Dat gedoopt en communie?' Ik open mijn ogen weer en kijk hem even aan. 'Dus haar moeder is net zo? Ik bedoel met dat geloof?' Ik sla mijn benen om zijn middel en trek hem naar het bed, zodat hij omvalt boven op mij. Ik grinnik en geef hem een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Jup,' zei ik. 'Mijn doop was echt geweldig, ik trok eerst de jurk van de pastoor kapot, zijn bril van zijn gezicht en begon daarna te krijsen omdat het water in mijn ogen kwam, ik trok toen al alle aandacht van iedereen naar me toe.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik begin hard te lachen en kijk hem aan. 'Als baby? Of als peuter?' Ik ga met mijn hand door zijn haren en grinnik. Ik sluit mijn ogen en zie het beeld voor me. Spontaan begin ik weer te lachen en open mijn ogen. 'Oh Jasper toch,' grinnik ik en zeg ik alsof hij een klein kind is. 'Vonden ze vast leuk...' Ik bijt op mijn lip om een volgende lachbui te onderdrukken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Helemaal geweldig,' beaamde ik vrolijk. 'Zeker die pastoor want ik stond in zijn oor te krijsen, verscheurde zijn kleding en ruïneerde zijn bril. Toen was ik twee dus een peuter, toen al een aandachttrekkende vandalist en je mag best lachen hoor.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'Ach... Ik had zo ook mijn acties.' En ik lach weer. 'Ik was met mijn moeder mee naar een premiere, want ze had iets gedaan waarom dat mocht en mijn vader kon niet mee ofzo. Dus mocht ik.' Ik grinnik bij de gedachte. 'Ik had mijn drinken om gegooit recht over de jurk van de prinses van ons land. Vonden ze niet leuk,' grijns ik. 'Maar zo schattig als ik was, zette ik me schattige gezichtje op en was ik vergeven.' Ik grinnik. 'Door iedereen behalve de prinses dan,' grinnik ik. Ik sla mijn armen om Jasper zijn nek en kijk hem aan. Ik zeg niets en kijk hem alleen maar in zijn ogen. Ik genoot van dit soort momenten met hem. Die waren geweldig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne