• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell[/b

    Ik grinnik en leun tegen hem aan. 'Genoeg ruimte voor ons samen. Is natuurlijk wel nodig,' grijns ik. Ik draai me eventjes om, om een kus op zijn lippen te drukken. Ik ga weer op dezelfde manier als daarvoor staan en voel het water me omarmen met warme stralen. Ik streel met mijn vingers de armen van Jasper. Ik vind het wel fijn dat ze op mijn litteken liggen. Ik zie ze niet en hij let er vast niet op. Ik zing mee met de muziek die luid door de badkamer galmt. Ik sluit mijn ogen en leg mijn hoofd tegen Jasper zijn schouder. Zo kon ik wel blijven staan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Maar dat was nog niet bekend toen het hier werd gebouwd,' zei ik.
    We raakten volledig doorweekt en mijn haar hing voor mijn ogen. Douches waren een belangrijk onderdeel van je huis. Ze moesten ruim zijn en meteen brede keuze aan tempraturen.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Nee dat wisten ze nog niet.' Ik kijk om me heen, maar zie nog geen shampoo of zeep. Die had ik laten liggen in mijn toilet tas die op de wastafel ligt. Ik haal Jasper zijn armen van mijn lichaam en open de douche. Snel loop ik naar mijn toilet tas. Ik voel hoe mijn voet wegglijdt en kan nog net iets vast pakken,'toch Rolt een geschrokken piep over mijn lippen. Ik pak de spullen en loop voorzichtig weer terug. 'Ik heb alleen meiden shampoos en alles.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Maakt niet uit,' zei ik. 'Ik verwachtte niet anders, ik douche morgen nog wel een keer in mijn eigen kamer.'
    Ik pak de douchegel van haar over en doe wat in mijn handen waarna ik haar begon in te smeren.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik laat het toe en sluit genietend mijn ogen. Ik laat mijn haren ook nat worden en leg mijn hoofd op Jasper zijn schouder. Het voelt heerlijk dat hij me inzeept. Relaxt, genietend en hij maakte me schoon! Ik grinnik en geef hem een kus. Ik sluit mijn ogen weer en leun een klein beetje tegen hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik was na een minuut of twee klaar met het inzepen en de geur hing nu ook aan mijn handen. Ik pakte wat shampoo en begon met het inzepen van haar haar. 'Je shampoo ruikt lekker.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik en draai me met mijn rug naar hem toe, zodat hij er makkelijker bij kan. Ik doe mijn hoofd iets naar achter en sluit mijn ogen. 'Jij mag hem ook wel gebruiken hoor,' lach ik. Ik druk een kus op zijn lippen en sluit dan weer mijn ogen, omdat er andere shampoo in komt en dat prikt ongelofelijk erg. 'Schoon zijn voelt echt geweldig,' grinnik ik. Ik bijt op mijn lip en geniet van Jasper zijn aanrakingen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [sorry sorry sorry! Ben weer in slaap gevallen. Het spijt me! ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'HOe lekker hij ook ruikt, nee dank je,' zei ik glimlachend terwijl de shampoo uit haar haar werd gespoeld. 'Ik heb er geen behoefte aan om straks naar meidenshampoo ruikend haar te hebben.'
    Ik zocht tussen haar flessen naar de conditener en begon zodra de shampoo eruit was die in te masseren


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'Nee, goed zo. Ik houd meer van jongens die naar jongen shampoos ruiken,' grijns ik. Ik geef hem vlug een kus en laat hem dan verder gaan. 'Je bent hier goed in,' grijns ik. Ik sluit mijn ogen en maak een geluidje van genot. Ik glimlach en geniet van zijn handeling.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik heb geoefend, dacht ik maar ik weigerde om het hardop te zeggen, dat doe je namelijk niet met je vriendin hierbij. 'Daarom gebruik ik morgen op mijn eigen kamer wel even jongensshampoo, als ik ook een shirt ga halen.'


    Remember to be ridiculous.

    [ben ik weer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Campbell

    'Of je neemt de flessen mee hierheen,' lach ik. Ik draai me om en sla mijn armen om hem heen. Ik laat het water mijn haar uitspoelen en voel het water over mijn lippen heen stromen. Ik sluit snel mijn mond om geen water binnen te krijgen. Ik leg mijn hoofd op Jasper zijn borstkas en voel zijn natte bovenlichaam. 'Kan je dit niet als jouw kamer doen?' Ik glimlach en druk een kusje in zijn nek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Misschien moeten we voor de begleiders nog doen alsofik elke nacht op mijn eigen kamer slaap,' zei ik en streelde over haar rug. 'En ik denk toch echt dat ik straks in mijn eigen kamer ga douchen, en me ga aankleden.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Een zucht verlaat mijn mond. Ik trek een pruillipje, maar lach dan. Ik was snel al het zeep van mijn lichaam en stap dan onder de douche vandaan. Ik pak een handdoek en knoop die om me heen. Ik doe het deurtje achter me dicht en laat Jasper alleen achter. Ik grinnik en zing mee met de muziek terwijl ik me afdroog.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne