• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    Ik stapte achter haar de cabine uit en pakte de handdoek die er waaschijnlijk was voor haar kamergenote. Ik droogde mezelf zo snel mogelijk af waarna ik hem op een kastje legde. Ik glimlachte en liep naar Lauren toe en sloeg mijn armen om haar heen.


    Remember to be ridiculous.

    [ben weg, later vanmiddag of vanavond terug]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik lach als ik zijn armen om me heen voel. 'kan je niet van me afblijven?' Ik draai me lachend om en spring zodat ik mijn benen om zijn middel kan slaan. De handdoek is nog steeds om me heen geknoopt. Ik druk een kus op zijn lippen en kijk hem grijnzend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [o oke. Tot vanmiddag of vanavond. Was even eten...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte en drukte een kus op haar wang. 'Nee, ik kan niet van je afblijven maar ik kannatuurlijk mijn best gaan doen om je een half uur niet aan te raken als je dat wilt.'


    Remember to be ridiculous.

    [ga nu reageren]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Campbell

    'Nee doe maar niet.' ik grinnik en spring weer uit zijn armen. 'Zou ik niet zo leuk vinden. Maar als je schone kleren nodig heb moet je die even nu pakken.' ik loop de badkamer uit, door naar mijn kast. Ik pak een schone onderbroek en trek die aan. De handdoek valt van mijn lichaam, maar ik laat hem lekker liggen. Ik pak mijn pyjama shirt van de grond en trek die ook weer aan. Ik pak de handdoek en loop weer naar de badkamer. In het voorbijgaan druk ik een kus op Jasper zijn lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Ik ben zo terug Lau,' zei ik en ik sloeg de handdoek om mijn middel waarna ik zo snel mogelijk over de gang naar mijn eigen kamer liep. Ik pakte snel een joggingbroek met een shirt en een boxershort uit de koffer e n trok de set aan waarna ik weer terugging en de kamer binnenliep.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik knik en hoor de deur dichtgaan. Ik gooi mijn vieze kleren in een soort van wasmand en loop terug naar mijn bed. Ik zet de
    Muziek uit en leg Jasper zijn mobiel en mijn boxjes op mijn nachtkastje. Ik trek de dekens over me heen en wacht op Jasper. Ik hoor een mobiel afgaan en draai me op mijn zij. Ik zie Jasper zijn mobiel oplichten en wacht tot die afgelope is. Ik sluit mijn ogen en hoor hem weer afgaan. En wat moet ik nu doen? Aarzelend pak ik de telefoon. Ik druk op het groene hoorntje.
    'Hoi Jasper is even weg en heeft zijn mobiel laten liggen. Ik zal vragen of hij u terugbelt...' Ging volgens mij aardig...
    'Wie ben jij?'
    'eh... Lauren. En jij?' het is doodstil.
    'Is hij nou weer met een andere slet?' Het was geen vraag aan mij.
    'Ik vraag of hij terug belt,' mompel ik verbaasd. Ik wilde er tegen in gaan, maar ik kende haar niet dus besluit ik. Op te hangen. Ik leg zijn mobiel terug en draai me op mijn andere zij.
    Ik sluit mijn ogen, maar vergeet de woorden van het meisje niet.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 15:35 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik gooide de deur open en sloot hem daarna zo snel mogelijk weer. 'Ik ben terug,' zei ik.
    Ik kiep naar haar toe en plaatste een kus op haar wang. Ze negeerde me, haar ogen waren dicht en het leek alsof ze sliep maar haar ademhaling gaf een ander signaal af. 'Lauren wat is er aan de hand?'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren

    Ik open mijn ogen en kijk Jasper aan. 'Er belde iemand een paar keer. Ik denk dat je moet terug bellen. Ik maak een gebaar naar zijn mobiel en sluit mijn ogen dan weer. De woorden lieten me niet met rust, hoewel ik er niet naar wilde luisteren gebeurde dat wel. Andere? Slet? Ik zucht en trek de dekens wat meer omhoog. Hij zocht het maar uit. 'Ik heb trouwens op genomen om te zeggen dat je even weg was.' Ik zwijg en houd mijn ogen gesloten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik pakte de mobiel en toen ik het nummer zag rolden mijn ogen zowat uit mijn kassen van verbazing. 'Dit is... Verrassend,' wist ik uiteindelijk uit te brengen. Waarom belde zij mij?


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik blijf doodstil liggen. Zijn reactie beangstigde me. Wie was zij? Waarom belde ze?
    Ik voelde een angst opborrelen en pak het dekbed strak vast. Waarom schol hij haar niet uit? Waarom deed hij dat niet? Ik blijf rustig door ademhalen, althans dat probeer ik. 'Wie was het?' ik blijf stil liggen met mijn ogen gesloten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Een nichtje van me,' zei ik met een vast lachwekkend gezicht. 'Maar ze haat me en volgens haar doe ik alles in mijn leven fout dus ze belde hoogstwaarschijnlijk om me uit te schelden.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Verbaasd draai ik me om en kijk Jasper aan. 'Waarom haat ze je?' Ik ga recht op zitten en doe mijn haar vlug in een knot. Alle bezorgdheid ebt weer weg. Ik kijk hem nog steeds lichtelijk verward en verbaasd aan. Ik frons mijn wenkbrauwen en bijt even op mijn lip. Ik had nooit op moeten nemen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne