• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Natuurlijk geloof ik je wel." zegt hij en drukt een kusje op mijn hoofd. "Maar je moet niet zo onzeker doen over die onwetendheid. Je lijkt helemaal niet onervaren." Ik haal even opgelucht adem en kruip weer tegen hem aan, tevreden dit keer.
    "Oké. Is dat eigenlijk goed of slecht, dat ik niet onervaren lijk?" vraag ik een beetje aarzelend en verstop mijn gezicht tegen zijn warme huid aan.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Ben ik ook,' zei ik en ik glimlachte, ze zong goed. 'Het past alleen niet bij mijn imago om in een keer voor het VWO te slagen zonder ook maar een keer te blijven zitten dus er is wel even om mijn badboy-imago gelachen toen ik dat diploma eenmaal had en ook nog eens een korte speech moest houden.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren CamPbell

    'Moeten ze zelf weten. Als jij een goede baan hebt lachen ze wel anders,' glimlach ik. De zorgen was weer gezakt. 'Wanneer word jij achttien?' Ik kijk hem vragend aan. Stiekem omdat ik mezelf nu best wel oud voel,
    Ook al klinkt dat raar, het is zo. Ik wil jonger dan hem zijn. Ik geef hem nog een kus en ga dan recht op zitten. In een makkelijke draai lig ik met mijn hoofd bij de boxen en zap Ik naar het volgende liedje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ze haalde opgelucht adem en kroop toen weer tegen mij aan.
    'Oké. Is dat eigenlijk goed of slecht, dat ik niet onervaren lijk?' vroeg ze toen aarzelend en verstopte daarna haar gezicht tegen mij huid. Ik haalde lichtjes mijn schouders op.
    'Ik weet het niet. Mij maak het niet uit als je wel onervaren lijk. Beslis zelf maar. Vind jij het goed klinken dat je niet onervaren lijk?' voeg ik zachtjes aan haar.

    [Hou nou op met dat warm D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Ehm... Ik ben al achttien,' zei ik. 'Ik word over vier maanden negentien. Dat had ik je toch al verteld of zit ik nu fout?'
    Ik streel over haar wang. 'Wat opzich ook niet zo vreemd is want ik zit de hele tijd met mijn hoofd bij mijn geweldige gezelschap.'


    Remember to be ridiculous.

    [Nee. Hahaha.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik weet het niet. Mij maak het niet uit als je wel onervaren lijk. Beslis zelf maar. Vind jij het goed klinken dat je niet onervaren lijk?" vraagt hij zacht nadat hij zijn schouders op had gehaalt.
    "Ik weet het niet." mompel ik tegen hem aan. "Ik vind het eigenlijk sletterig klinken." geef ik dan toe. Ik vind het vreselijk om sletterig te lijken, dat weet ik wel. Ik heb dan ook een enorme hekel aan sletten en hoeren. Ik verafschuw mensen die hun lichaam verkopen voor geld en drugs.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem een beetje dommig aan en lach dan. 'O ik dacht dat je zei dat je zeventien was, maar dat zou dan wel iemand anders zijn,' lach ik. Ik geef hem nog een kus. 'Had je dan nog niet verteld.' Ik kijk hem grijnzend aan. Nu voelde ik me echt zijn meisje. Ik grijns en nestel me weer tegen hem aan. 'Er was eens een meisje die van een jongen hield,' lach ik en ik geef hem een kus op zijn wang.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Ik weet het niet. Ik vind het eigenlijk sletterig klinken,' mompelde ze tegen mijn huid aan. Ik grinnikte eventjes, maar stopte al gauw weer omdat ik wist dat ze serieus was.
    'Hmm.. Dan ehm.. Ik weet het niet,' zei ik en haalde mijn schouders weer lichtjes op. 'Kunnen we het over iets anders hebben waar ik niet zo bij hoef na te denken?' vroeg ik toen met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'En die jongen hield ook heel erg veel van het meisje,' vervolgde ik glimlachend en ik drukte mijn lippen kort tegen de hare waarna ik haar vrolijk glimlachend aankeek. 'En met die leeftijd, dat kan iedereen wel overkomen hoor.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Hmm... Dan ehm... Ik weet het niet." zegt hij. "Kunnen we het over iets anders hebben waar ik niet zo bij hoef na te denken?" vraagt hij met een lachje.
    "Oké, ik was even vergeten dat mannen zwakzinnig lijken te worden in het bijzijn van een naakte vrouw." zeg ik plagerig, hoewel ik mezelf meer als meisje dan als vrouw zie.
    "Ik vind het altijd leuk om over jou te praten."


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    'Ja, zo dom ben ik nou Ook weer niet,' lach ik. Ik kijk even naar het plafond en leg mijn hoofd op Jasper zijn borst. Dan kijk ik hem aan. 'Ik denk dat ik even ga douche. Het was namelijk niet zo fijn, zo'n lange dag reizen. Ik ben pas serieus drie dagen in Nederland.' ik ga recht op zitten en kijk Jasper aan. Ik zoek om me heen op zoek naar Mijn onderbroek. Na de zoveelste keer kijken geef ik het op. Ik druk een kus op Jasper zijn lippen en loop dan naar de kast. Ik pak een onderbroek en kijk Jasper even zwijgend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik glimlachte even. 'Is het goed als ik mee onder de douche ga?' vroeg ik.
    Ik hoopte natuurlijk op een positief antwoord maar als ze een negatief antwoord zou geven zou ik me daar ook gewoon bij wegleggen. Maar liet haar alsjeblieft een positief antwoord geven.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Oké, ik was even vergeten dat mannen zwakzinnig lijken te worden in het bijzijn van een naakte vrouw,' zei ze plagerig. Ik lachte zachtjes en besloot maar om er geen antwoord op te geven. Stiekem had ze namelijk wel gelijk.
    'Ik vind het altijd leuk om over jou te praten,' zei ze toen. Ik lachte weer zachtjes.
    'Altijd?' vroeg ik aan haar. 'Je kent me net een dag, maar er val niet zo veel meer over mij te praten. Zo interessant ben ik echt niet of wou je nog meer dingen over mij weten? Je moet dan alleen wel eventjes vertellen welke dingen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    'Hoe voorspelbaar,' grinnik ik. 'Nou kom dreamboy.' ik kijk hem grijnzend aan en loop dan naar het bed om de boxen te pakken. Ik loop al naar de badkamer en zet de boxen op een veilige plek neer. 'Kom je nog?' Ik steek mijn hoofd om het hoekje en kijk Jasper grinnikend aan. Ik zing mee met de Muziek en doe mijn shirt uit. Ik loop naar de douche kabine en zet
    De kraan aan. Ik kijk om me heen en zie twee handdoeken liggen. Precies goed. Ik kijk even naar de spiegels en blijf naar mijn gezicht staren. Hoe uitnodigend en aanlokkelijk mijn buik ook was.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik stapte bij haar onder de douche en sloeg mijn armen van achteren om haar middel. Ik bedekte bijna het gehele litteken met mijn armen. 'De douches hier zijn niet eens zo oncomfortabel,' zei ik met grote verbazing.


    Remember to be ridiculous.