• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Zo heb ik het nooit bekeken...' zei ze zacht en ze leek eventjes na te denken. 'Ik wil je niet chanteren of pijn doen. Ik ben denk ik een beetje agressief aangelegt. En misschien ook wel een bazig of zo,' zei ze vervolgens en krabde toen aan haar hoofd. Ik lachte zachtjes en rolde mijzelf op mijn zij naar haar toe.
    'Het maakt niet uit,' zei ik met een glimlachje. Een klein kusje drukte ik op haar mond. 'Het hoort nou eenmaal bij jou en ergens is het wel leuk. Zo lang het maar bij woorden blijft. Ik zit namelijk niet echt te wachten op een blauw oog dat afkomstig is van jou.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik open gelijk mijn ogen en kijk hem aan. 'Wie?' Ik kijk hem eventjes aan, maar richt mijn blik dan weer op het plafond. Ik slaak een zucht en zing zachtjes een liedje dat in mijn hoofd op komt. Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen. Ik wacht geduldig tot Jasper er weer bij komt liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht om mijn woorden en rolt weer op zijn zij naar mij toe.
    "Het maakt niet uit." zegt hij en drukt een klein kusje op mijn mond. "Het hoort nou eenmaal bij jou en ergens is het wel leuk. Zo lang het maar bij woorden blijft. Ik zit namelijk niet echt te wachten op een blauw oog dat afkomstig is van jou." Ik bijt even op mijn lip.
    "Dat ligt volledig aan jou." verklaar ik. "Ik kan me wel heel erg inhouden hoor, maar als jij te ver gaat, zal je het toch moeten ontgelden, hoe leuk ik je ook vind." Ik glimlach gemaakt en hoop dat ik snel van deze slechte gewoontes af kom.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik gng naast haar liggen en luisterde even naar haar gezang. 'Shanna,' antwoordde ik en ik gaf haar de mobiel. 'Een bitch van mijn oude school en helaas heeft ze al vanaf de brugklas een crush op me, ongeveer een half jaar geleden was ik aan het einde van een feest behoorlijk aangeschoten en heeft ze me het bed in weten te praten. Sindsdien gedraagt ze zich stalkeriger als eerst, ik heb in dat half jaar acht keer van nummer gewisseld.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Dat ligt volledig aan jou. Ik kan me wel heel erg inhouden hoor, maar als jij te ver gaat, zal je het toch moeten ontgelden, hoe leuk ik je ook vind,' zei ze nadat ze eventjes op haar lip had gebeten. Ik keek haar vragend aan en krabde vervolgens aan mijn achterhoofd.
    'Hoe bedoel je als ik te ver ga? Te ver ga met wat?' vroeg ik zachtjes aan haar. Ik probeerde te bedenken wat ze bedoelde maar ik kwam er maar niet op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik knik en pak zijn mobiel. Dan ga ik weer recht op zitten en doe mijn mobiel in de boxjes. 'Sterkte met haar. Krijg ik nog een hater,' grinnik ik. Ik geef hem een kus en hoor de muziek door de boxjes knallen. Hoe wel ik die boxjes heel lang niet heb gebruikt doen ze het nog wel gewoon goed. Ik beweeg mijn hoofd mee op het ritme en begin weer zachtjes mee te zingen. Ik glimlach en maak me geen zorgen om Shanna. Jasper zit voorlopig hier en ze krijgt nog wel te zien met wie ze te maken heeft. Bovendien lijkt Jasper haar oprecht een trut te vinden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij vragend aan en krabt op zijn achterhoofd, een ondertussen bekend fenomeen bij mij, hij doet het vaak.
    "Hoe bedoel je als ik te ver ga? Te ver ga met wat?" vraagt hij zacht. Hij lijkt erover na te denken en ik zucht zacht.
    "Te ver met maakt niet uit. Gewoon alles. Met woorden, met daden. Maar ik denk niet dat jij doorgaat als ik zeg dat je op moet houden, toch?" Het laatste vraag ik even zenuwachtig. Maar ik weet dat hij tot nu toe altijd vraagt of hij iets mag doen en ook ophoud als ik het niet wil.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze de stad heeft verlaten tegen de tijd dat ik terugkom,' zei ik. 'En bovendien, als zij je haat, mogen alle anderen bij mij op school je automatisch. Behalve haar groepje, zijzelf is zo stom als het achereind van een varken, als ze niet stommer is.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Bij het woord school schiet ik in paniek. Ik schiet overeind en kan in een reflex de boxjes pakken die bijna van het bed waren gevallen. Ik zet de boxjes weer veilig neer. Hoe grappig ik de opmerking van Jasper ook vond, ik kan niet lachen. Ik heb geen school gehad, geen wiskunde, geen Nederlands, geen biologie, geen geschiedenis, geen aardrijkskunde, geen engels en ga zo maar door. Al hoewel ik engels, spaans en Nederlands kon, had ik verder nooit les gehad. Hoe moest dat nou als ik hier weg ging? Ik kon nooit een goed betaalde baan krijgen. Dat zou me nooit lukken. Nooit en hoe moet ik dan een normaal leven leiden? Hoe kan ik dan ooit een eigen huis kopen? Hoe kan ik dan ooit voor een kind zorgen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik schoot meteen ook overeind. 'Lauren wat is er?' vroeg ik en ik gaf haar een knuffel. 'Heb ik iets verkeerds gezegd of gedaan?'
    Ik had namelijk echt het idee dat dit door mij kwam hoewel ik volgens mij niets vervelends had gezegd. Hield ze soms van varkens?


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Te ver met maakt niet uit. Gewoon alles. Met woorden, met daden. Maar ik denk niet dat jij doorgaat als ik zeg dat je op moet houden, toch?' vroeg ze. Ik knikte lichtjes en snapte nog steeds maar half wat ze bedoelde.
    'Ik stopte altijd toch nadat je het vroeg?' vroeg ik zachtjes. Ik bekeek haar eventjes en streek toen zachtjes haar haren naar achteren.
    'Ik zal dat ook altijd blijven doen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    'Nee, nee,' breng ik uit. Ik haal het haar uit mijn gezicht. 'Ik kan nooit een normaal leven leiden Jasper.' Ik kijk hem langzaam aan. 'Ik heb sinds de basisschool geen school meer gehad. Sinds mijn twaalfde niet. Het enige dat ik kan is Spaans, Engels, Nederlands, Portugees en een beetje Latijns.' Ik kijk hem aan. 'Ik zal nooit een diploma halen, dus nooit werk kunnen krijgen en geld heb ik niet en...' Mijn stem hapert hier en daar. Ik slik en kijk weer weg. Ik had geen toekomst.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik stopte altijd toch nadat je het vroeg?" vraagt hij zacht en strijkt mijn haar wat naar achter nadat hij me bekeken heeft.
    "Ik zal dat ook altijd blijven doen." zegt hij en ik knik.
    "Dat weet ik." zeg ik. "Daarom denk ik ook niet dat jij een blauw oog van mij krijgt. Ik denk dat ik er eerder één van jou krijg." grinnik ik. Het zou in ieder geval niet de eerste keer zijn dat mijn absurde gedrag me een paar klappen opleveren. Nu strijk ik zijn haren naar achter.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Rustig Lauren,' zei ik. 'Er is volwassenenonderwijs, ik kan vast beginnen met wat hulp bij een aantal vakken, jij leeft over een paar jaar een even gewoon leven als veel mensen hierbuiten.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem vragend aan. 'Volwassen onderwijs? Ik ben nog niet eens volwassen.' Ik kijk hem verbaasd aan en voel de paniek zachtjes wegzakken. 'Ze hadden hier toch ook lessen of iets?' Ik kijk hem vragend aan. 'Dan ga ik die maar volgen,' mompel ik en ik ga met mijn hand door mijn haar. Ik had een ongelofelijke achterstand. Ik slik en sla mijn armen nu ook om Jasper heen en kruip tegen hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne