• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Cloudbreaker
    • Quinto Thomas Reynolds - Cloudbreaker
    • Rhett Zane Colt - Morticia
    • Marilyn Jones - CottenCloud
    Nog 2 mannelijke en 4 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Nicole Joy Eastwood - Amorphous
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Vanity Valeriya Cerena McCarthy - Bd
    • Ruby Maeve Valentina - Morticia
    • Michelangelo Xavier Faelds - Bd
    Nog 6 mannelijke en 2 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 2: Ruby Maeve Valentina en Michelangelo Xavier Faelds.
    Cell 3: Vanity Valeriya Cerena McCarthy en Maya Juliëtte Adams.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 10:01 ]

    Suggestions schreef:
    [Trouwens van 13 tot 20 augustus ben ik in Duitsland op vakantie. Ik neem mijn laptop mee, maar ik weet niet of ik wifi heb daar en ik mag niet 24/7 achter de laptop.
    22 augustus ben ik jarig, dus dan zal ik er waarschijnlijk ook niet zijn en 25 augustus is het feest, misschien kan ik online komen, but you never know.]


    Okay! Niemand is hier dag en nacht, dus; No problem!

    [Omg, wat een mooi uitzicht! Willikoook! x'D]

    Aragog schreef:
    (...)
    Maya
    Ik grinnikte zachtjes, en voordat ik het wist had hij zijn lippen weer op de mijne geplant.
    Ik beet zachtjes op zijn onderlip, en niet veel later ontmoetten onze tongen elkaar. Mijn hand liet ik afdwalen naar zijn nek, terwijl ik de andere op zijn borstkas liet rusten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Maya
    Ik grinnikte zachtjes, en voordat ik het wist had hij zijn lippen weer op de mijne geplant.
    Ik beet zachtjes op zijn onderlip, en niet veel later ontmoetten onze tongen elkaar. Mijn hand liet ik afdwalen naar zijn nek, terwijl ik de andere op zijn borstkas liet rusten.


    Drew.

    Ik voel hoe ze zachtjes in mijn onderlip bijt. Zeg, ik ben niet van porselein. Én ik ben wel wat gewend. Kom maar op!
    Ook voel ik haar ene hand in mijn nek en haar andere ligt op mijn borst. Damn girl..
    Speels bijt ik ook even op haar lip en speel iets wilder met haar tong, maar niet té wild.

    Stiles schreef:
    Nicole Joy Eastwood

    'Gaaf, een zombie,' zegt Quinto sarcastisch.
    Hij loopt naar de deur toe en draait die opslot. "Voor het geval je wegloopt,' grinnikt hij. "Niet dat ik dat van je verwacht," voegt hij er aan toe.
    "Is het een idee om te gaan slapen?" vraagt hij dan.
    Ik bijt op mijn lip en haal mijn schouders op. 'Hoe laat is het dan?' vraag ik terwijl ik een hand door mijn blonde krullen haal. 'En als ik zou willen weglopen zou ik toch nergens heen kunnen aangezien we op eiland zitten'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Reactie komt morgen.]

    Maya
    Ah, dus hij hield van wild.
    Ik duwde hem langzaam achterover op de bank, zodat ik nu boven hem hing. Met mijn slanke vingers streek ik door zijn haren, terwijl ik plagend mijn lippen van de zijne haalde en een kusje gaf op zijn mondhoek.
    vervolgens plantte ik zachte kusjes langs zijn kaak, door naar zijn nek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morticia > Frey.

    Ruby Maeve Valentina
    Ik zak op de grond neer en kijk verward om me heen, al weet ik niet precies waarom. Onbewust beet ik op mijn rode gestifte, volle onderlip en draaide me onschuldig om naar de jonge man die mijn celgenoot was. Het spijt me, wilde ik zeggen, maar ik hield mijn mond omdat ik mijn zwakte niet wilde toegeven en stond toen vervolgens op met een emotieloos gezicht. Hoorbaar slikte ik een brok uit mijn keel weg en ging rustig naast hem zitten. “Michelangelo,” begon ik ietwat mysterieus, “Mag ik je iets vragen?”

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 19:08 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo Xavier Faelds.
    "Ask me anything," zeg ik ietwat afwezig.
    Misschien ging ze vragen of ze me kon vertrouwen.
    Ze had iets dat haar mysterieus, maar interessant maakte en dat beviel me wel.
    Misschien beviel het me wel dat ze zich zo gedraagt, omdat het laat zien dat ze toch weer een sterk karakter heeft.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ruby Maeve Valentina
    Ik bekeek hem even van top tot teen en haalde toen mijn wenkbrauw omhoog, al scheen er een strenge, strakke uitstraling over me heen.
    "Wat heb je gedaan zodat je hier zit? I mean, je zit nu niets voor niets bij Lady Morbid." Grijnsde ik sadistisch, al deed ik dit alleen omdat de andere celgenoten me een bijnaam hadden gegeven en ik mijn reputatie daar naar moest houden, anders was ik dood.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo Xavier Faelds
    "Ik denk dat je wel de beste celgenoot bent die ik kan hebben, beter dan wijven die zitten te flikflooien met cipiers of gasten die je continu slaan," zei ik.
    Ik loog niet, mijn woorden waren gewoon iets dat het snelst in me opkwam.
    Het viel me op hoe mooi Morbid's gezicht eigenlijk was; hoe vol haar lippen zijn, hoe haar wenkbrauwen perfect geëpileerd of wat dan ook waren en haar ogen waarin je kan verdrinken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ruby Maeve Valentina
    Op wat hij zei, keek ik hem verbaasd aan, aangezien ik nou niet verwacht had dat hij dat zou zeggen, echter bij wat hij zei over gasten die je continue slaan, keek ik even naar de grond, wendde mijn gezicht af.
    "Ja, vast," knarsetand ik bitter, terwijl het wel zo was dat ik het met hem eens ben op dat gebied. Al kwam ik er snel weer overheen en keek hem aan met een uitdagend glimlachje op mijn lippen, maar een speelse, bijna zwoele blik in mijn ogen.
    "Maar dat verklaard niet waarom je hier zit."

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 19:08 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo Xavier Faelds
    "Ik zit hier omdat ik 409 jaar geleden Queen Elizabeth I heb vermoord," zei ik sarcastisch.
    Ik moest eerlijk toegeven dat ik Morbid eigenlijk leuk vind, niet vanwege haar uiterlijk, maar vanwege haar innerlijk.
    Het uiterlijk zou niet belangrijk moeten zijn als het om liefde gaat, want het innerlijk is toch het gene waar je verliefd op hoort te worden?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ruby Maeve Valentina
    "Ah!" slaak ik uit, aangezien ik weet dat hij sarcastisch bezig is en besluit er dus in op te gaan. "That explains it, indeed," zeg ik knikkend en sla hierbij mijn benen over elkaar, maar nog steeds kijk ik hem aan. Al is het nu wel meer met een grijns en een blik alsof ik hem een geheim ga vertellen, waardoor ik iets dichterbij kom. Onze gezichten niet meer dan enkele centimeters afstand, waardoor ik de kleur van zijn ogen kon onderscheiden.
    "Ik ben eigenlijk een hunter en jaag op vampiers, ik vermoordde er een paar, zei het tegen een paar mensen en ze verklaarde me loco." Grijnsde ik, het laatste woordje speels gezegd terwijl ik een gebaar maakte als je gek was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo Xavier Faelds
    Ik begin zachtjes te lachen en kijk recht in haar ogen. Zonder te denken, druk ik mijn lippen op die van haar, maar na een paar seconden trek ik me weer terug.
    "Sorry, ik had dat nooit moeten doen. Als je gaat flippen of schoppen en slaan dan snap ik het," zeg ik verontschuldigend.
    Wauw, ik kus iemand die mannen niet vertrouwt, goeie zet joh.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ruby Maeve Valentina
    Ik grinnik op het moment dat hij zachtjes begint te lachen en voor even, voor een paar secondes, voelde ik me gemakkelijk, zoals vroeger. Dat was echter totdat hij recht in mijn ogen keek en zijn lippen op die van mij drukte.
    Mijn hart stopte voor enkele secondes en mijn ogen werden schoteltjes, toen hij zich weer terug trok. Ik kon niet eens verstaan wat hij zei, zo geschrokken was ik en er klonk een hard geluid door de ruimte, wat vast de klap betekende die ik hem met mijn vlakke hand had gegeven.
    Mijn ogen waren nog steeds groot terwijl ik me naar achter bewoog en tegen de muur ging zitten, een eind bij hem vandaan. "Ik... Jij..." stamelde ik enkel, niet wetende wat ik moest zeggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.