• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Cloudbreaker
    Quinto Thomas Reynolds - Cloudbreaker
    Rhett Zane Colt - Morticia
    Marilyn Jones - CottenCloud
    Nog 2 mannelijke en 4 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Nicole Joy Eastwood - Amorphous
    Delphine Sarah Parker - Frodo
    Vanity Valeriya Cerena McCarthy - Bd
    Ruby Maeve Valentina - Morticia
    Michelangelo Xavier Faelds - Bd
    Nog 6 mannelijke en 2 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 2: Ruby Maeve Valentina en Michelangelo Xavier Faelds.
    Cell 3: Vanity Valeriya Cerena McCarthy en Maya Juliëtte Adams.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 10:01 ]

    maya
    Hij had duidelijk veel ervaring, dat wist ik ook; maar hij was niet de enige.
    Ik sloot mijn ogen toen hij een spoor van kusjes achterliet in mijn nek, en merkte hoe mijn ademhaling versnelde toen hij dichter bij mijn borsten kwam.
    Mijn hand liet ik rusten op de duidelijke bobbel in zijn broek, en een klein grijnsje sierde mijn lippen terwijl ik mijn vingers er overheen liet strijken.
    Ik ging iets naar onderen om zijn broek omlaag te trekken, en kwam toen weer naar boven om mijn lippen op die van hem te drukken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cloudbreaker schreef:
    [Alle jezus. Is mijn post zolang?! ;O]

    [Des te beter, ahaha!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nicole Joy Eastwood
    'Het is vijf over twaalf,' zegt Quitno. 'En ik zal je vertellen, ik heb het meegemaakt. Gevangenen die wegliepen doordat cipiers even niet op ze hadden gelet. En die brachten zichzelf vervolgens om het leven door zichzelf op te hangen aan een tak,' voegt hij er met een zachte toon aan toe.
    Ik bijt op mijn lip en sla voor een paar seconden mijn ogen neer. 'Dat is inderdaad niet echt heel fijn,' mompel ik. 'Ik kan wel snappen dat sommigen dat doen,' mompel ik er nog zachter achteraan. 'Maar zie je mij daar dan voor aan om dat te doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Frey schreef:
    Ruby Maeve Valentina
    Zijn vraag beantwoord ik niet en ik grijns lichtjes mysterieus, waarna ik steeds meer kusjes op zijn mond plaats om hem vervolgens weer te kussen, zachtjes op zijn lip te bijten.
    Een van mijn handen laat ik naar beneden dwalen over zijn borstkas en laat ik plagerig onder zijn shirt verdwijnen om op zijn blote huid liefdevol rondjes te draaien.
    Mijn andere hand laat ik weer door zijn haar strelen en dit keer begin ik wel weer wat ruwer te kussen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ben echt heel inspiratieloos en voel me nogal down. Sorry.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Suggestions schreef:
    [Ik ben echt heel inspiratieloos en voel me nogal down. Sorry.]

    (Dat maakt niet uit doll, ik bedoel het niet om je te laten schrijven. Ik doe het vaak omdat het topic dan te ver verdwenen is.
    Aww, ik hoop dat alles snel beter gaat dollie <3)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    (Dat maakt niet uit doll, ik bedoel het niet om je te laten schrijven. Ik doe het vaak omdat het topic dan te ver verdwenen is.
    Aww, ik hoop dat alles snel beter gaat dollie <3)


    [Bedankt<3
    Er is een grote kans dat ik pas over een paar dagen reageer, want alles gaat nu gewoon beroerd.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Suggestions schreef:
    (...)

    [Bedankt<3
    Er is een grote kans dat ik pas over een paar dagen reageer, want alles gaat nu gewoon beroerd.]

    (Dat maakt niet uit, als het maar dan wel beter met je gaat.
    Ik ga je echt niet pushen niet te reageren hoor doll. I hope everything is better soon <3)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik kreeg opeens weer inspiratie toen ik naar GG zat te kijken.]
    Michelangelo Xavier Faelds
    Ik duw haar zachtjes weer een stukje van me af.
    "Morbid ik kan dit niet. Ik heb het gevoel dat je een spelletje met me speelt," zeg ik met tegenzin.
    Ik wil haar niet kwetsen, maar ik wil zelf ook niet gekwetst worden en soms moet ik aan mezelf denken.
    Ik zucht en voel me gelijk schuldig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (I love GG <3)

    Ruby Maeve Valentina
    "Morbid ik kan dit niet. Ik heb het gevoel dat je een spelletje met me speelt," Hij had me weer een stukje van me afgeduwd en opeens kwam er een vlaag verdriet door me heen. Hij... wilde dit niet? Het was toch een jongen, zou hij dit dan niet willen?
    Beteuterd keek ik even weg en ik liet mijn hand onder zijn shirt vandaan glijden, waarna ik hem wat van me afduwde. Ik zuchtte verslagen en draaide me van hem weg, liep weg naar het bed en ging hierop zitten. Zwijgzaam keek ik naar de grond en speelde wat met mijn vingers, niet wetende wat ik moest doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Me too. Het is echt geweldig.]

    Michelangelo Xavier Faelds
    Ik voel me zo schuldig, het leek of het haar kwetste.
    "Het spijt me echt, " zeg ik met een schuldgevoel.
    Misschien kon ik toch maar beter hebben gezegd dat ik gay ben.
    Ik zucht gefrustreerd en haal een hand door mijn haar.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (Omdat ik van Taylor Momsen houd, vind ik haar de beste in de serie eigenlijk, ook al ken ik lang niet elke aflevering en heb ik gelezen dat ze best in een bitch veranderd. I don't care.
    Wie is jou likeable personage uit GG?)

    Ruby Maeve Valentina
    "Het spijt me echt," zegt hij met een schuldgevoel, maar ik haalde enkel mijn schouders op. Het maakte niets uit, natuurlijk niet.
    Ik laat me omvallen op het bed met mijn rug naar hem toe en rol me op in de foetus houding.
    "Wat boeit het." Fluister ik enkel, bijna onhoorbaar en meer iets wat ik ervan vond, ook al klonk het verslagen, dan dat het een vraag aan hem was. "Laten we gewoon doen alsof dit nooit gebeurd is en de pest aan elkaar krijgen." vervolgde ik, iets meer bitter.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Taylor haar personage Jenny. I love her and she is amazing. Alhoewel ik me wel een beetje in Blair's liefdesleven herken.]

    Michelangelo Xavier Faelds
    "Ik wist het gewoon," mompel ik.
    Het was een spelletje, ze kan zeer overtuigend acteren.
    Ik neem later wel gewoon een kat en dan trouw ik ermee, lijkt wel leuk.
    Katten zijn gemakkelijker dan vrouwen, dus ach waarom niet?
    Dan krijgen we half mens half kat baby's en is iedereen blij.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Chuck's beter. I just like evil people ghehe and I like Blair too (:]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 23:33 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    [Chuck's beter. I just like evil people ghehe and I like Blair too (:]

    (Blair is ook cool, dat moet ik toegeven. Maar Chuck, sorry, that is a no-no. He is an ass. hole. -grins-)


    Quiet the mind, and the soul will speak.