• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Cloudbreaker
    • Quinto Thomas Reynolds - Cloudbreaker
    • Rhett Zane Colt - Morticia
    • Marilyn Jones - CottenCloud
    Nog 2 mannelijke en 4 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Nicole Joy Eastwood - Amorphous
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Vanity Valeriya Cerena McCarthy - Bd
    • Ruby Maeve Valentina - Morticia
    • Michelangelo Xavier Faelds - Bd
    Nog 6 mannelijke en 2 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 2: Ruby Maeve Valentina en Michelangelo Xavier Faelds.
    Cell 3: Vanity Valeriya Cerena McCarthy en Maya Juliëtte Adams.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 10:01 ]

    (No offence, maar de deuren van de cellen zitten toch op slot? Dan kan Delphine lijkt me niet ineens met de andere gevangen gaan praten :/]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Mijn mannelijke personage is een cipier, lieve schat. Het lijkt me dat hij de sleutels wel heeft?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Haha okee ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michelangelo Xavier Faelds
    "Ik heet Michelangelo Xavier Faelds. Maar Michelangelo is zo lang, dus ik word vaker Mike genoemd," zeg ik kalm.
    Ik kijk even om me heen, maar mijn ogen blijven hangen bij het meisje. Ze gedraagt zich arrogant. Niet iets waar ik dol op ben, maar ik accepteer het.
    "En je hoeft niet altijd dat masker op te hebben," merk ik op.
    Wat moet ik doen zodat ze op z'n minst normaal tegen me spreekt?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ruby Maeve Valentina
    "Ik noem je gewoon Michelangelo, dan heb je maar pech." mompelde ik en wendde mijn gezicht af.
    Ik vind gewoon dat je mensen bij zijn of haar naam moest aanspreken, maar in mijn geval was het anders, vond ik, aangezien ik mijn echte naam niet wilde opgeven. Zeker niet aan een jongen.
    "Welk verdomd masker?" snauwde ik naar hem, "Dit is hoe ik ben, dus bemoei je er niet mee. Dan zal jij ook niet zo'n lieverdje moeten zijn, want je zit nu hier met mij opgescheept. Deal with it."

    Rhett Zane Colt - cipier.
    Lui liep ik door de gangen terwijl ik mijn handen levenloos over de tralies liet gaan. Ik moest eigenlijk de cellen controleren of ze elkaar de hersens niet in elkaar sloegen, maar dat kon je toch ook horen? Hoefde je niet perse cellen voor open te maken vond ik.
    Oke, omdat het mijn werk is, doe ik het wel.. Alleen daarvoor, en dan begin ik natuurlijk bij de dames. Ik grijns even om mijn gedachte en stop voor de cel van Delphine en Nicole.
    Terwijl ik de sleutel ervoor zocht, zuchtte ik even en opende de cel. Ik vroeg me af wat er was gebeurd op het moment dat ik Delphine levenloos op de grond zag liggen. De sleutel haalde ik uit het slot en nam het mee, je weet maar nooit, en liep toen met grote passen naar haar toe.
    Eerst probeerde ik haar wakker te schudden, maar het hielp niet, waardoor ik haar omdraaide en even grijnsde. Ik bekeek de rode kleur van haar haren, vast haarverf, en toen naar haar volle lippen. Ik wendde mijn blik af naar de andere die er in de cel zaten. "Wat is er gebeurd?" Mijn stem klonk verveeld, alsof het iedere dag gebeurde, wat je ook eigenlijk kunt verwachten als je hier zit maar goed.
    Tijd voor hun om te antwoorden gaf ik niet, want ik stond op en liep weg om een emmer koud water te halen, kwam daarna terug en keek ze grijnzend aan. "Doen?"

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 23:30 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michelangelo Xavier Faelds
    "Ik zie er door heen. Deal with it," zeg ik.
    Ze kan mij echt niet voor de gek houden. Ik houd wijs mijn mond dicht en bereid me voor op haar aanvallen.
    Ik kijk weer naar de tralies. Ze lijken op die dingen die ze voor de ramen hadden bij mijn opa's huis in Suriname.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Eh, Nicole en Quinto zitten ook in de cel ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    [Eh, Nicole en Quinto zitten ook in de cel ;p]


    Indeed, maar het was wel een geweldige reactie :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ruby Maeve Valentina
    Arrogant keek ik terug op de opmerking die hij had gemerkt, hoe durft hij? Maar dit is dan ook meer dat ik van de jongens verwacht, dus op zich verbaasde het me niet heel erg dat hij zo reageerde.
    Alsof de duivel me op mijn hielen zat, sprong ik op, liep naar hem toe en boog voorover naar hem, waarna ik mijn hand om zijn keel deed en hem dodelijk aankeek.
    "Nee, dat doe je niet." Ik liet even een dodelijke stilte vallen maar ging hierna weer verder. "Stop ermee om 'einstein' proberen te spelen, want het lukt je voor geen fucking meter."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stiles schreef:
    [Eh, Nicole en Quinto zitten ook in de cel ;p]

    Oh lol. Nou ja boeiend. (': Anders wist ik echt niets hoor haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Het is alleen nu nogal lastig voor mij en Maartje op er op te reageren, maarja laat ook maar :/]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Oeh, I like Rhett's looks (;
    Maarrrr ik denk echt wel dat je iets anders moet proberen :'D één kus en ze is weer springlevend? Kan alleen in sprookjes schat (; )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Michelangelo Xavier Faelds
    Ik houd mijn mond dicht om het niet erger te maken. Ik weet nog die ene keer toen ik ruzie had met mijn zus.
    Ik was vergeten haar op te halen en ze was woedend, omdat ze door de regen moest lopen.
    Ze doet me denken aan mijn celgenoot, allebei gedragen ze zich arrogant.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (-zucht- Oke wait, I will try something else. Maar dit gaat sucken, want ik heb totaal 0% inspiratie. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ruby Maeve Valentina
    Hij was stil, alweer, en ik vroeg me af why the hell hij dat deed. Wat was er met hem aan de hand? Volgens mij hoort hij hier echt niet te zitten hoor, laat staan met mij in een cel, ze noemen me niets voor niets Morbid.
    Ergens borrelde een soort medelijden voor hem op, dat hij juist met mij opgescheept zat, maar ik stopte dit gevoel snel weg naar de donkerste hoeken van mijn pandoradoos, die toch al open was gegaan en liet hem vervolgens langzaam maar zeker los.
    "Luister Michelangelo," begon ik en deed een stap naar achteren, "we kunnen best een gesprek beginnen als je niet zo irritant doet, aight?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.