• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Cloudbreaker
    Quinto Thomas Reynolds - Cloudbreaker
    Rhett Zane Colt - Morticia
    Marilyn Jones - CottenCloud
    Nog 2 mannelijke en 4 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Nicole Joy Eastwood - Amorphous
    Delphine Sarah Parker - Frodo
    Vanity Valeriya Cerena McCarthy - Bd
    Ruby Maeve Valentina - Morticia
    Michelangelo Xavier Faelds - Bd
    Nog 6 mannelijke en 2 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 2: Ruby Maeve Valentina en Michelangelo Xavier Faelds.
    Cell 3: Vanity Valeriya Cerena McCarthy en Maya Juliëtte Adams.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 10:01 ]

    Nicole Joy Eastwood
    'De cipiers hebben allemaal BHV. Dat betekend dat we pleistertjes kunnen plakken en brandjes kunnen blussen,' zegt Quinto. 'De dichtstbijzijnde dokter is op het vaste land,' mompelt hij er zacht achteraan.
    'Ik kan wel iets,' mompelt hij dan. 'Delphine, kom bij bewustzijn!' Roept hij op een gespannen toon. 'Als zij hier dood gaat, ga ik zelf de cel in'.
    Ik kijk hem verbaasd aan als ik dat hoor, 'Hoezo dat dan?'
    'Denk je dat ik haar moet reanimeren?'
    Ik kniel ook bij Delphine neer en voel aan haar pols. Haar hartslag is zwak, maar is er nog wel. 'Dat is denk ik niet nodig,' antwoord ik. Mijn blik glijdt weer naar de wond. 'We kunnen er beter eerst voor zorgen dat die wond stopt met bloeden'. Zonder na te denken trek ik het shirt dat ik aan heb over mijn hoofd en hou ik die lichtjes tegen de wond gedrukt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik reageer zometeen vanuit mijn bedje.]

    Btw, misschien kan je het rollentopic opnieuw 'openen' om maar zo te zeggen. Of tenminste dat je zegt dat er nieuwe rollen bij kunnen? Dan gaan er misschien nog wat mensen mee doen a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maya
    Ik grinnikte.
    ''Ja, wat wil je, ik heb..'' ik dacht even na.
    ''Twee jaar geen pizza meer gegeten. Moet je je voorstellen hoe érg dat is.'' grinnikte ik, en at verder.
    Mijn mondhoeken krulden lichtelijk omhoog toen Drew zijn arm op de rugleuning achter me neerlegde, maar ik at rustig verder en liet niets merken.
    Ondertussen keek ik naar de televisie.


    [is goed ;3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Stiles schreef:
    Btw, misschien kan je het rollentopic opnieuw 'openen' om maar zo te zeggen. Of tenminste dat je zegt dat er nieuwe rollen bij kunnen? Dan gaan er misschien nog wat mensen mee doen a.


    Gut idee. xd

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    Maya grinnikt zachtjes. "Ja, wat wil je, ik heb-" Ze pauzeert even. "'Twee jaar geen pizza meer gegeten. Moet je je voorstellen hoe érg dat is," grinnikt ze en eet verder.
    "Het is vreselijk," lach ik en leg nu mijn hand op haar schouder. "Hoe smaakt je pizza?" zeg ik met een grijns.

    Maya
    Mijn mondhoeken krulden omhoog.
    ''Heerlijk, dankjewel.'' zei ik, en keek hem aan.
    ''Hoef jij niks?'' vroeg ik hem, terwijl mijn ogen geamuseerd twinkelden door zijn hand op mijn schouder.
    Plan A is working.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Waar kan ik inspringen? :c ]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:03 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Quinto Thomas Reynolds.

    "Hoezo dat dan?" vraagt ze verbaasd.
    "Ik ben verantwoordelijk voor jullie, als er iets gebeurt ben ik de lul," zeg ik tegen haar. "En als iemand dood gaat, kijkt iedereen als eerste naar mij," vervolg ik.
    Nadat Nicole ook aan Delphine's pols gevoeld heeft, concludeert ze dat ik niet hoef te reanimeren.
    "We kunnen er beter eerst voor zorgen dat die wond stopt met bloeden," zegt ze.
    Ik wil net op staan om iets te pakken wat ik tegen de wond kan houden, maar Nicole trekt haar shirt over haar hoofd en drukt deze tegen de wond aan.
    Niet naar haar kijken, niet doen Quinto, beveel ik mezelf.
    "Oké, zo kan het ook," mompel ik binnensmonds. "Lukt het, Nicole?" vraag ik, terwijl ik mijn blik op Delphine hou.

    Suggestions schreef:
    [Waar kan ik inspringen? :c ]


    [Ik zal je even in de begin-post zetten en daarna krijg je een samenvatting. (:]

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    [Ik zal je even in de begin-post zetten en daarna krijg je een samenvatting. (:]


    [Okay.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tijd: 23.46.

    Samenvatting:

    Maya slaapt vannacht bij Drew is het huis van de cipiers. Dat heeft Drew aangeboden, aangezien Maya hier al een hele lange tijd zit en last van haar rug heeft door de slechte bedden. Beiden zitten nu in de gezamelijke woonkamer van de cipiers. Drew zapt wat langs kanalen op de tv en Maya eet een pizza.
    Niemand weet dit, ook Quinto niet. Iedereen denkt dat Maya in een lege cel in haar eentje zit om bij te slapen.

    Delphine is bewusteloos en Nicole en Quinto zijn bij haar. Ze is bewusteloos doordat ze ruzie had met Maya omdat Delphine en Maya beiden een crush hebben op Drew. Delphine heeft liggen flirten met Drew buiten en daar is Maya achter gekomen. Delphine en Maya hebben even gevochten en daarna is Delphine in de badkamer in elkaar gezakt.

    Quinto slaapt bij Nicole en Delphine op de kamer, omdat Nicole bang is voor Drew, want hij heeft haar verkracht samen met Lucas.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:31 ]

    Liggen flirten.. Hm, wel meer dan dat -wbw- x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Suggestions schreef:
    (...)

    [Okay.]


    @Suggestions: Je kan met Michelangelo tegen Ruby Maeve Valentina gaan praten. (Volgens mij moet je wel even een gb'tje naar Mortica sturen).

    Aragog schreef:
    Liggen flirten.. Hm, wel meer dan dat -wbw- x'D


    Jaja, ze lagen half te neuken. Nou goed?