• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Cloudbreaker
    • Quinto Thomas Reynolds - Cloudbreaker
    • Rhett Zane Colt - Morticia
    • Marilyn Jones - CottenCloud
    Nog 2 mannelijke en 4 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Nicole Joy Eastwood - Amorphous
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Vanity Valeriya Cerena McCarthy - Bd
    • Ruby Maeve Valentina - Morticia
    • Michelangelo Xavier Faelds - Bd
    Nog 6 mannelijke en 2 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 2: Ruby Maeve Valentina en Michelangelo Xavier Faelds.
    Cell 3: Vanity Valeriya Cerena McCarthy en Maya Juliëtte Adams.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 10:01 ]

    Aragog schreef:



    OMG. DAT PLAATJE. IK LIG HELEMAAL SLAP! XD

    Michelangelo Xavier Faelds.
    Wauw, bitch crazy. Ik houd mijn mond, maar hoop dat er een cipier komt.
    Ik kan het hier nog niet één minuut uithouden. Ik heb eigenlijk wel medelijden met haar, maar in de gevangenis moet je sterk zijn en overleven.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    OMG. DAT PLAATJE. IK LIG HELEMAAL SLAP! XD

    Hehehe. -wbw- :'D
    I like it too. De eerste keer lag ik ook helemaal dubbel :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rhett Zane Colt.

    Met het meisje in mijn armen liep ik door tot mijn kamer en zuchtte even terwijl ik mijn ogen op haar blikte, vervolgens op haar lichaam en me sterk in moest houden. Ik was hier nogal bekend als een player met de grijpgrage handjes, maar het maakte me niets uit. Zoals Nicole net, moest je het maar niet uitlokken.
    Ondertussen probeerde ik me ook te bedenken wat het beste was wat ik kon doen, aangezien er dus niets werkte, wat ik ergens een sterk verhaal vond. Ik bedoel maar, hoe kan het nou dat níets, maar dan ook niets werkte? Verwoed haalde ik ruw een hand door mijn warrige haar, waarna ik een doos haalde met verbandspullen en vervolgens doorliep naar Delphine.
    Ik hield me in toen ik haar shirt uit trok, het vieze kleed om haar wond weghaalde en haar daardoor in beha zag, maar het deerde me niets. In enig ander situatie… misschien, heel misschien… De wond maakte ik goed schoon, zodat het niet zou ontsteken, waarna ik er zalf opdeed en het vervolgens goed verbond. Hierna stond ik op, haalde een zwart shirt voor me en trok haar dit aan. Ze verzonk er bijna in, maar dat was het probleem nu niet.
    Ze werd al snel opgehaald toen ik de agenten belde die haar naar het ziekenhuis zouden brengen en ik keek haar na terwijl ze haar optilden en meenamen. Nu maar wachten totdat ze terug zou komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Reactie komt morgen. (:]

    Vanaf morgen ben ik op vakantie. Af en toe kan ik wel online komen, want ik heb wifi.

    Is goed, veel plezier alvast!
    Kan je reageren met Drew, trouwens? ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Is goed, veel plezier alvast!
    Kan je reageren met Drew, trouwens? ;D


    Nog één reactie dan. (:

    Aragog schreef:
    Maya
    Ik haalde mijn schouders op.
    ''Naar dit, misschien.'' zei ik zachtjes, en drukte mijn lippen vurig op die van hem.
    Ik had geen idee hoe hij het ging opvatten, maar daar zou ik snel genoeg achterkomen.


    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    "Naar dit, misschien," zegt ze zacht, voordat ze haar lippen op de mijne drukt.
    Langzaam verbreek ik de kus en kijk haar met een scheve grijns aan aan. "Zo zo," zeg ik met een grijns en druk haar lippen op de mijne en open mijn mond een klein stukje. Kom maar op.

    Marilyn Jones
    met mijn handen in mijn zij stond ik op het dek van de ijzeren boot. De harde wind blies mijn haren naar achteren en mijn blik was gevestigd op het eiland waar we heen vaarden. Het gebouw dat erop stond zag er kaal en kil uit.
    Er speelde een grijns om mijn lippen toen de boot aanmeerde en ik aan wal stapte. Het leven van de gevangenen op dit eiland zou nooit meer hetzelfde zijn. Een paar mannen begeleidde me over het eiland naar het gebouw van de cipiers. Ik werd alleen gelaten bij mijn kamer en ik grijnsde toen ik de luxe zag. Hier kon ik het wel uithouden.


    yeehh

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    "Naar dit, misschien," zegt ze zacht, voordat ze haar lippen op de mijne drukt.
    Langzaam verbreek ik de kus en kijk haar met een scheve grijns aan aan. "Zo zo," zeg ik met een grijns en druk haar lippen op de mijne en open mijn mond een klein stukje. Kom maar op.

    Maya
    Ik grinnikte zachtjes, en voordat ik het wist had hij zijn lippen weer op de mijne geplant.
    Ik beet zachtjes op zijn onderlip, en niet veel later ontmoetten onze tongen elkaar. Mijn hand liet ik afdwalen naar zijn nek, terwijl ik de andere op zijn borstkas liet rusten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    *Schopt topic omhoog *(A)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Sorry, maar vandaag .n morg.n b.n ik in L.id.n bij m'n zus wi.ns laptop ..n b.paald. l.tt.r mist -.-' Dus misschi.n b.n ik .r morg.navond w..r, waarschijnlijk pas ov.rmorg.n]


    yeehh

    A picture from Austria: Mijn uitzicht vanuit de hotelkamer.

    [Trouwens van 13 tot 20 augustus ben ik in Duitsland op vakantie. Ik neem mijn laptop mee, maar ik weet niet of ik wifi heb daar en ik mag niet 24/7 achter de laptop.
    22 augustus ben ik jarig, dus dan zal ik er waarschijnlijk ook niet zijn en 25 augustus is het feest, misschien kan ik online komen, but you never know.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.