• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ is toegestaan.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 3 tot 5 regels.
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Cloudbreaker
    • Quinto Thomas Reynolds - Cloudbreaker
    • Rhett Zane Colt - Morticia
    • Marilyn Jones - CottenCloud
    Nog 2 mannelijke en 4 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Nicole Joy Eastwood - Amorphous
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Vanity Valeriya Cerena McCarthy - Bd
    • Ruby Maeve Valentina - Morticia
    • Michelangelo Xavier Faelds - Bd
    Nog 6 mannelijke en 2 vrouwelijke gevangenen.

    Cell Division.
    Cell 1: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 2: Ruby Maeve Valentina en Michelangelo Xavier Faelds.
    Cell 3: Vanity Valeriya Cerena McCarthy en Maya Juliëtte Adams.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 10:01 ]

    [Reactie met the lovely Rhett? (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michelangelo Xavier Faelds
    Ik houd weer wijs mijn mond.
    Misschien moet ik voor altijd mijn mond houden?
    Morbid veranderd om de minuut van stemming en dat is erg lastig.
    Ik kijk naar de muur, hij is zo..lelijk.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ruby Maeve Valentina
    "Waarom houd je, je mond telkens? Zoveel rekening hoef je nou ook weer niet met me te houden," Vertelde ik hem op een normale toon en ik keek hem hierbij aan, om mijn woorden daadkracht bij te zetten, schoof ik wat naar hem toe, echter was het wat voorzichtig en toen ik vlakbij hem was gaan zitten, stopte ik.
    "Je bent echt geen homo dus he? Hmm. Jammer, ik zou het wel leuk vinden om zo rond te blijven lopen," Vertelde ik uiterste serieus en ik bedacht me dat ik eigenlijk wel hard voor hem was geweest, maarja, straks was het een of andere act van hem en dan? Al leek het daar niet op, dus ik waagde het maar. You'll never know.

    Rhett Zane Colt
    “Oh, dus ik had haar maar gewoon dood moeten laten bloeden?” vroeg ze sarcastisch, waar ik erg bestand voor ben. “Dat zeg ik niet, dat maak jij ervan.” Ik vraag me alleen af of ze me gehoord heeft omdat ze wegliep en even later terug kwam met een zwart shirtje aan. “Nu blij?” Ze zucht en laat zich weer naast Delphine wachten. Ja, eigenlijk wel, heel blij.
    “Nou voor zover ik weet smartass, zitten we op een eiland, dus zo makkelijk zal het niet gaan om bij een ziekenhuis te komen. Trouwens, er wordt hier haast nóóit iemand naar het ziekenhuis gebracht met de helikopter dus ik schat de kans klein dat ze het bij Delphine zouden doen.”
    Ik rol mijn ogen geïrriteerd en leg één van mijn handen onder haar knieholtes en de andere hand onder haar rug, waarna ik haar optil en dodelijk naar Nicole en Quinto kijk.
    “God, stop jij óóit met praten? Wat een gezeur zeg,” Dan kijk ik naar Quinto en meld hem doodleuk, “Ik neem haar mee naar mijn kamer.” Hierna draai ik me om en loop weg.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 16:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ben inspiratieloos dus ik reageer morgen wel.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (Gereageerd. (: )


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nicole Joy Eastwood
    Rhett rolt geïrriteerd met zijn ogen waarna hij zijn ene hand onder Delphine's knieholtes schuift en de andere onder op haar rug. Hij tilt haar op en werpt mij en Quinto een dodelijk blik toe.
    'God, stop jij óóit met praten? Wat een gezeur zeg,' zegt hij waarna hij naar Quinto kijkt. 'Ik neem haar mee naar mijn kamer,' meldt hij. Nadat hij dat gezegd heeft draait hij zich om en loopt hij weg met Delphine in zijn armen.
    Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen na en rol met mijn ogen. Alsof haar naar zijn kamer brengen ook maar iets zou helpen aangezien we al twee keer ijskoud water over haar heen hebben gegooid. 'Je bent je emmer vergeten!' roep ik hem na.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oké, Delphine is weg en Nicole en Quinto zitten nog in de cel, toch?]

    Cloudbreaker schreef:
    [Oké, Delphine is weg en Nicole en Quinto zitten nog in de cel, toch?]


    [Oui]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    "Is er niet iets leukers te doen dan film kijken?" vraagt ze.
    Ze weet wel precies aan wie ze het vraagt, denk ik sarcastisch. "Wat wilde je daarmee zeggen?" zeg ik met een grijns en kijk haar afwachtend aan.

    Quinto Thomas Reynolds.

    Binnen een kleine vijftien minuten is Rhett een aantal keer naar binnen gelopen en weer naar buiten en ook Delphine heeft hij meegenomen.
    "Je bent je emmer vergeten!" schreeuwt Nicole hem achterna.
    "Laat maar," zeg ik tegen haar. "Als Rhett is wil of gaat doen, kan je hem niet meer stoppen," zeg ik tegen haar. "Volgens mij is Delphine dood of ze ligt in coma, ik weet het niet," zeg ik en zucht. Rustig sta ik op en laat me op één van de bedden zakken.

    Nicole Joy Eastwood
    'Laat maar, Als Rhett is wil of gaat doen, kan je hem niet meer stoppen,
    zegt Quinto. 'Volgens mij is Delphine dood of ze ligt in coma, ik weet het niet'. Hij zucht even, staat op en gaat op een van de bedden zitten.
    'Zover ik weet ademen dode mensen niet en klopt hun hart ook niet,' grinnik ik zacht terwijl ik op een van de andere bedden ga zitten. 'Misschien is ze wel een nieuw soort zombie,' vervolg ik op en zo'n serieus mogelijke toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Quinto Thomas Reynolds.

    "Zover ik weet ademen dode mensen niet en klopt hun hart ook niet," grinnikt ze zacht, terwijl ze tegenover me op een ander bed gaat zitten. "Misschien is ze wel een nieuw soort zombie," vervolgt ze half-lachend, half-serieus.
    Ik lach droogjes. "Gaaf, een zombie," zeg ik sarcastisch en laat mijn hoofd tegen de muur zakken.

    [Inspiratieloos..]

    [Ik wist ook niet echt iets ;p Ik verzin vanavond wel wat]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    [Ik wist ook niet echt iets ;p Ik verzin vanavond wel wat]


    [Ik vind het goed, ik ga straks toch naar het IJsselmeer.]

    "Volgens mij is Delphine dood of ze ligt in coma, ik weet het niet," zeg ik en zucht. Rustig sta ik op en laat me op één van de bedden zakken.


    Tuurlijk, er is iemand dood en jij liggen en haar uitmaken voor zombie :'D gosh, ik hou echt van deze rpg...

    Rhett: hoe ga je Delphine wakker maken? Want dat wil ik echt heel graag (; )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Tuurlijk, er is iemand dood en jij liggen en haar uitmaken voor zombie :'D gosh, ik hou echt van deze rpg...

    Rhett: hoe ga je Delphine wakker maken? Want dat wil ik echt heel graag (; )

    (Ik heb dus serieus geen idee hoe Rhett haar wakker kan maken, maar anyway.. Kan hij haar anders niet gewoon naar het ziekenhuis brengen? Want dude, als Delphine gewond is én ze is bewusteloos en ze raakt niet meer wakker.. dan moet je echt wel naar het ziekenhuis hoor lol.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.